Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • normal ca o sa iti mute puterea mai sus
    da asta cu un dinte al distributie in fata e crima si pedeapsa .....de ce sa il muti in primul rand distributia aia are niste semne care sunt puse acolo de niste "prosti" care au stat ani de zile prin facultati ca sa faca motorul asta asa cum trebuie .
    Tu nu ai 2 axe cu came , acolo se poate sa iti ie pinioane reglabile si sa avansezi \devansezi, admisia /evacuare ,tu nu faci decat sa incurci timpi motorului pe care daca i-ai sti ,nu ti-ar trece prin cap sa muti distributia dupa ureche .



    ps :o sa o iei de la mine de iti merg fulgi ) 1.4 cu soft
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • la DOHC cam se foloseste roata dintata reglabila pe admisie. asa cum au unele modele de Renault distributia variabila

      la SOHC eu nu prea am vazut sa se faca asa ceva tocmai pentru ca admisia merge impreuna cu evaciuarea pe aceiasi axa

      @ lau' ultima data ati fost egali. cu axa ar trebui sa te bata

      Comment


      • bingo sau poate so putea si la SOHC si noi nu stim
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • Tre doar sa schimbi putin stilu de condus.Nu mai accelerezi blana din 1800-2000rpm, daca esti in aglomeratie si vrei sa te bagi o ti la 2800-3000rpm constant si o calci si pleaca destul de ok din turatia aia.
          Daca accelerezi blana la 1800rpm si astepti sa urce nu o sa fie prea ok.
          Oricum te adaptezi rpd si o sa iti placa.

          Si inca ceva: PUNE DISTRIBUTIA PE SEMNE cand o sa montez noua axa altfel o sa iti bati joc de banii, timpul si masina ta.macar lucru asta sa il faci cum trebuie din prima.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • am sa o pun corect, la semne. dar daca va trebui sa stau in 3000 de ture nu-i prea ok. si cand era 1.4 stock tragea ok din 2000-2500, dar nici pe departe ca acum.

            Comment


            • ce face 1.4 stock la 2000rpm? trage? asa-i zice mai nou la miorlaiala ai? saracu' are 20cp la 2000rpm, ce mama cucului sa traga? oricum, interne de 1.6 pe chiulasa de 1.4, e combinatie fatala. acu si axa de 255 pe admisie si evacuare stock vor fi fatal la patrat...
              nu inteleg, de ce nu puteti unii sa faceti o treaba calumea, chiar daca asteptati mai mult dupa ea. macar atunci vedeti rezultatele, asa, doar presupuneri si incercari si bani si nervi si tot un fas iese...
              man, eu stau de 3 luni cu piesele si nu le pun pana nu imi iau axa, distributie, pompa de apa, garnituri, tot tacamul. probabail in 2-3 luni (sau chiar 4-5, oricum, pana la sfarsitul anului am timp)o sa fac motorul, nu vreau sa umblu cu tiganeli doar de dragul de-a avea ceva schimbat, 1.6 care e de fapt 1.55, care de fapt 55 e 47, iar 1 e 0.93, deci un rahat cu apa calda.
              tu fa cum vrei, eu zic sa faci treaba toata de-odata, nu mai umbla cu jumatati de masura.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Seba aia vroiam sa zic si eu cu trasu la 2000rpm)))
                Razvanamza, nu am cum sa iti explic exact pana nu o sa vezi tu live cum e, si nimeni nu cred ca e nostradamus sa iti zica exact ce se va intampla dupa ce pui axa.
                Doar 2 chestii de baza:
                1 axele sport scad putin puterea si cuplu jos
                2 mentine mai bine si mai mult sus in ture.
                Restu tine de modificarile cu care ajuti axa sa se desfasoare.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • daca o sa traga cu axa cu tot cum tragea 1.4 cand era el tanar si stock nu-i un capat de tara. desi dupa graficele de putere de pe net (aproape inexsitente) nu pare sa fi pierdut careva cuplu jos. de fapt, se castiga peste tot. doar ca e mult mai exploziv la 4000rpm.

                  Comment


                  • Originally posted by razvanamza View Post
                    am sa o pun corect, la semne. dar daca va trebui sa stau in 3000 de ture nu-i prea ok. si cand era 1.4 stock tragea ok din 2000-2500, dar nici pe departe ca acum.
                    Eu nu inteleg deloc ce vrei de la motorul ala.De ce nu iti iei diesel daca vrei sa ai cuplu din 1500rpm si sa consume putin?.De ce axa daca tu vrei sa traga de jos?.Vezi ca am pus eu o fisa dyno pe paginile anterioare 1.4 cu axa de 263 vs 1.4 stock.
                    sigpic

                    IL 1 3 MIU

                    Comment


                    • axa de 255 nu este atat de mare incat sa nu traga jos. ba chiar am mers cu masina lu' Cos_min cand avea 255+admisie stock si pleca dizal din 2000 rpm

                      Comment


                      • chiulasele sunt aceleasi ,pana si codul lor in dialogys e acelasi din cate imi amintesc.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Inca o bomba!! Intre 1.4 si 1.6 difera si intermediara! Catalizatoarele sunt la fel.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Sa dea gazele mai tare)
                            Last edited by al!n; 17 May 2012, 16:17.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • Originally posted by aleXpeed View Post
                              Inca o bomba!! Intre 1.4 si 1.6 difera si intermediara! Catalizatoarele sunt la fel.
                              si evacuarea de diesel se potriveste bolt on la 16v. sunt vechi astea

                              se potrivesc atat de multe piese ele....

                              Comment


                              • hai ca din grade si cai ati dat-o in diametre si potriveli

                                Chiar sunt curios daca va fi o schimbare in bine pe toata plaja de turatii ... cu axa de 255 pe 1.5 al lui Amza

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google