Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eh, daca ala de facut softul face si masuratoarea pe dinamometru, face pe masa si pe tacsu sa-ti arate ce treaba buna a facut el: coeficienti de pierderi in transmisie dureros de mari, captor temperatura aer bagat sub capota la caldura etc, au trucurile lor. Si uite asa vezi valori din astea de Ferrari pe Logan.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Nea Einstein , nu vorbi ca nu stii si nici nu ai vazut cum trage masina ,azi sper sa fac rost de fisa dyno ,poate nu sunt 160nm dar peste 150nm din ce stiu eu sunt

      Comment


      • Nu am auzit de fund dinamometric si nu am zis ca nu trage mai bine decat a mea. Am zis ca ma indoiesc foarte serios de asemenea valori de cuplu de un motor K7M si din motive intemeiate; am precizat deasemenea mai sus de ce ma indoiesc si de fisa masuratorii pe dinamometru daca nu stiu in ce conditii s-au facut niste corectii la ea.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • da cosmine , da uitate pe grafic la mcd , ca are cuplu maxim la 4500 rpm nu la 2000
          Eu nu cred ca e masluit dyno la ypo , cred ca se exagereaza si se vorbeste din amintiri.
          Daca la 2000 rpm are 160 Nm , la 4000-4500 sau unde o avea cuplu maxim cat are ? 180 Nm ?
          Last edited by Cristi_Xp; 4 January 2012, 18:25.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • A exagerat Amza putin...

            Comment


            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
              da cosmine , da uitate pe grafic la mcd , ca are cuplu maxim la 4500 rpm nu la 2000
              Eu nu cred ca e masluit dyno la ypo , cred ca se exagereaza si se vorbeste din amintiri.
              Daca la 2000 rpm are 160 Nm , la 4000-4500 sau unde o avea cuplu maxim cat are ? 180 Nm ?
              care 4500 ca puterea o face la 5000

              iti dai seama ce se amuza razvanypo ? masina lui e star porno si fisa dyno biblie

              Comment


              • Nu sunteti sanatosi la cap

                Comment


                • Originally posted by alessandro View Post
                  care 4500 ca puterea o face la 5000

                  iti dai seama ce se amuza razvanypo ? masina lui e star porno si fisa dyno biblie
                  eu am impresia ca tu vorbesti de dragu de a vorbi sau poate glumeai dar nu ma prind eu tot timpu la glumele tale.
                  oricum m-am obisnuit cu tine sa vorbesti din amintiri .
                  Attached Files
                  Last edited by Cristi_Xp; 4 January 2012, 21:40.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • gata am facut rost de fisa dyno unde se vede diferenta in minus de putere ,dar pe strada multi stiu cum trage masina

                    iar cu cei 150nm ..160nm am stiut gresit
                    Attached Files

                    Comment


                    • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      Daca la 2000 rpm are 160 Nm , la 4000-4500 sau unde o avea cuplu maxim cat are ? 180 Nm ?
                      ma refeream la razvanypo ca are puterea foarte jos

                      razvanypo are 147 Nm si nu chiar din 2000. are cuplu maxim la 3000 si puterea la 5500 fix cat este de fabrica. de unde pana unde s o fi ajuns la 165 Nm in 2000 rpm ???
                      Last edited by alessandro; 4 January 2012, 22:29.

                      Comment


                      • cuplu maxim e la 4400 ... puterea e maxima la 5500 in grafic ,dar pe strada trage pana in 6500 , nu-mi explic

                        de unde s-a ajuns? din vorba in vorba ... la mine sunt curios daca va avea aceeasi inclinatie
                        Last edited by cos_min_i; 4 January 2012, 22:44.

                        Comment


                        • Parerea mea e ca nu conteaza ca trage "decat" pana la 6000.
                          Odata ce trage f bine pana acolo.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • Originally posted by cos_min_i View Post
                            cuplu maxim e la 4400 ... puterea e maxima la 5500 in grafic ,dar pe strada trage pana in 6500 , nu-mi explic

                            de unde s-a ajuns? din vorba in vorba ... la mine sunt curios daca va avea aceeasi inclinatie
                            are caracteristici foarte apropiate de un 16v. si cred ca le cam bate nu ?

                            Comment


                            • Originally posted by cos_min_i View Post
                              cuplu maxim e la 4400 ... puterea e maxima la 5500 in grafic ,dar pe strada trage pana in 6500 , nu-mi explic

                              de unde s-a ajuns? din vorba in vorba ... la mine sunt curios daca va avea aceeasi inclinatie
                              si nu ti se pare nimic ciudat ? ) ca face pmax imediat dupa Nmax ... o fi turbo ? is curios cand apare graficul , da tare cred ca pmax ala e peste 6000 ...ca doar ala e rostul axei sa mute curba de cuplu si putere mai sus si restul sunt baliverne spuse din om in om .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • si eu stiam tot de la Alessandro. oricum 140 Nm e foarte bine, desi parca ma asteptam la mai mult. care e aprotul axei cu came, ca nu se prea vede?

                                si care-i faza cu cutia de dizal?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google