Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In filmuletul de mai sus mie imi pare ca se accelereaza bine de la 2500 Rpm, ar merge si un test bara la bara cu una stoc, 2500-4000 Rpm, peantru a se vedea diferenta, ca apoi nici o sansa pentru stoc.
    Asadar pentru mersul normal de zi cu zi, axa sport nu prea se preteaza, doar cu conditia sa "mergi la cumparaturi" in fiecare seara

    Comment


    • #17
      Se accelereaza dar nu are cuplu.Pe la 4300rpm se simte ca si cum ai mai calca o acceleratie.
      Am incercat din mers cu a3a din 2000rpm cu 1.4 resoftat si pana la 3500rpm a stat langa mine, apoi incepeam sa iau avans foarte repede.
      Iarasi cu 1.4 resoftat fara catalizator si ambiance cu a2a din 1500rpm, pana la 5000rpm avea o masina si ceva avans, apoi l-am depasit.
      Eu folosesc masina zi de zi, merge si taicamio cu ea si e putin deranjant in depasiri ca tre sa fi pe cuplu sa poti depasii repede.Dar te inveti, nu e problema.
      Last edited by al!n; 9 September 2011, 23:50.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • #18
        nu a si corp clapeta mare?

        Comment


        • #19
          Nu.Vreau sa traga masina sus, jos nu prea ma intereseaza.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • #20
            O intrebare legata de motorul de 1.4 -1.6, se potriveste pe blocul de 1.4 pistoane, si tot ce inseamna interior motor pe cel de 1.6? stie cineva ceva amanunte?

            multumesc
            LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

            Comment


            • #21
              Din ce stiu, diferenta intre cele 2 motoare este data de cursa pistonului, cel; putin asa reiese din specificatia alezaj x cursa
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • #22
                Oare numai atata ??? sa fie asa mica diferena intre motoare....ai ceva specificatii cu motoarele as fi interesat .

                Multumesc
                LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                Comment


                • #23
                  diferenta e cursa, alejazul e intra-devar acelasi, dar 1.4 parca are bielele mai lungi si pistoanele mai inalte, iar la 1.6 boltul e mai aproape de capul pistonului, biela mai scurta, altfel, ar iesi prin chiulasa daca-l bagi in blocul de 1.4. pe masurate, de la centrul vilbrochenului, pana la limita de planare a chiulasei, cred ca ambele motoare au aceeasi inaltime. chiulasa potriveste de pe unul pe altul fara probleme, al fel axa cu came. nu vrerau sa vorbesc prostii, dar cred ca si supapele sunt identice.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Bielele parca sunt lafel, difera doar inaltimea pistonului.Ar mai fi arborele si axa.
                    In uzina, cand se facea 1.4 se asamblau chiulase diferite pentru 1.4 si 1.6.Diferenta era axa.Mai e si softu si gata ai 1.6.
                    Mai trebuie tinut cont si de cuzineti si clasele de pistoane sa iasa treaba calumea.
                    In rest toate sunt lafel si nu trebuie schimbat nimic electric cum aberau unii pe aici ca pe ECU de 1.4 nu se poate scrie soft de 1.6 etc.Ba chiar porneste motoru de 1.6 cu softu de 1.4 si poti merge cu el dar daca accelerezi brusc sau o turezi mai tare se pune imediat in nas.
                    Supapele sunt lafel si la super nova, solentza, logan 1.4/1.6.
                    Last edited by al!n; 16 September 2011, 00:55.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • #25
                      eu am vazut pe viu motor de 1.4 cu interioare de 1.6. doar ca proprietaru' i-a dat in gura fara soft de 1.6 si a aparatut o bataie de bolt, mancand-se si cuzinetul de pistonul respectiv. costurile: undeva la 2000 lei.

                      Comment


                      • #26
                        hai ma , nu fii copil mic )
                        Bataia de bolt nu apare de la dat in gura fara soft
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Apare de la dat in gura si ungere proasta. Fara soft s-ar putea sa ai niste detonatii mai tot timpul, ca e mai sarac amestecul si s-ar putea adaptivii sa nu faca fata sa-l imbogateasca.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by razvanamza View Post
                            eu am vazut pe viu motor de 1.4 cu interioare de 1.6. doar ca proprietaru' i-a dat in gura fara soft de 1.6 si a aparatut o bataie de bolt, mancand-se si cuzinetul de pistonul respectiv. costurile: undeva la 2000 lei.
                            pentru ca ala facut din resturi si bucati nu se numeste motor. se numeste tziganie.
                            este de 10000 ori mai rentabil mai fiabil si mai simplu sa cumperi cu totul motor de 1.6. cu 20 mil iei un motor bun rau si nu te doare capu'

                            Comment


                            • #29
                              Si eu sunt tot de aceeasi parere.Sau poti da motorul tau de 1.4 la schimb pe unu de 1.6 la dezmembrari si o diferenta de 5-6mil acolo si gata.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • #30
                                Am 1.4 ,am facut remapare si atat.Nu am evacuare nu am nimic.Este stock toata mai putin soft-ul care e modificat acum.
                                Ce as putea sa ii mai modific?Sa iau din chiulasa?Cat sa iau?Ce riscuri apar,ce probleme pot sa am?Care e diferenta dupa modificare?Se merita?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google