Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by einstein1984 View Post
    Apare de la dat in gura si ungere proasta. Fara soft s-ar putea sa ai niste detonatii mai tot timpul, ca e mai sarac amestecul si s-ar putea adaptivii sa nu faca fata sa-l imbogateasca.
    ai zis`o si tu ...
    la dat in gura nu merge pe adaptivi merge pe harta de injectie deci n-au ce sa faca fata cu nimic .Adaptivii se fac in functie de ce zice lambada care nu e citita cand ii dai in gura .
    Amestecu sarac nesarac ,avansul aiurea ...etc ,oricum ce pretentii sa ai de la un motor facut din bucati.Cat despre bataia de bolt , aia o incepe de la lipsa de ulei pe cand la detonatii ai un piston gaurit/topit si nu topesti asa usor un piston de aspirat si oricum la un piston topit nu te mai intereseaza asa tare bataia aia de bolt cand tre sa refaci tot blocul .
    Last edited by Cristi_Xp; 16 September 2011, 10:58.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      Poti lua 0.5mm din chiulasa sa fie in regula.Merge si 1mm luat dar mie unu mi se pare cam mult.
      Cu chiulasa comprimata castigi cuplu la ture mici si un raspuns mai bun la acceleratie.
      Riscuri nu cred ca sunt daca nu iei prea mult.
      Cu chiulasa comprimata se incalzeste si mai repede motorul.Daca vrei sa o faci da-mi un pm, imi trimitit chiulasa si in 2 zile ti-o trimit inapoi.Daca tot o comprimi ii faci si scaunele si supapele sa inchida bine si lustruieste canalele de evacuare si admisie.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • #33
        Cristi, daca si citesti ce ai citat o sa vezi ca am zis acelasi lucru:bataia de bolt e de la ungere proasta iar lipsa de soft specific da amestec sarac care provoaca alte probleme (detonatiile mai inainte de pistoane topite).
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #34
          ma refeream la adaptivi ... care nu functioneaza in blana .Singurul lucru in blana care se intampla e sa taie avansul si aia dupa cateva detonatii .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            Bun.Am inteles.Vreau sa analizez bine situatia inainte de modificare.Care ar fi castigul? In procente?Undeva la 5%?
            Pana acum nu m-a interesat prea tare partea mecanica la masina,cu toate ca sunt la fac. de ing mecanica si mecatronica.Dar la cum sunt cursurile din ziua de azi,abia cand te angajezi prinzi ideea.
            Sa revenim la subiect.Deci nu prea m-a interesat pe mine modificarea motorului,sau sa il desfac sa vad cum arata etc,abia acum m-a apucat damblaua,de cand am facut remapare.
            Deci sa revenim la
            "Daca tot o comprimi ii faci si scaunele si supapele sa inchida bine si lustruieste canalele de evacuare si admisie." treaba asta.
            Nu e totusi treaba cam ...nu complicata,nesigura mai degraba pentru unul care nu are habar?Adica nu vreau sa ma trezesc ca nu imi mai porneste motorul sau sparg ceva pe acolo?In ce consta " ii faci si scaunele si supapele sa inchida bine" ce trebuie facut mai exact?
            sigpic

            Comment


            • #36
              Trebuiesc rectificate sa inchida mai bine.Din fabirca nu inchide 100% perfect si degeaba iei din chiulasa daca pierzi compresie p-acolo.Daca tot faci compresie trebuie sa o si pastrezi, nu?
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #37
                Da e absolut logic.Dar cum sa le rectific?
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Pai nu le rectifici tu acas.Le face meseriasu care iti ia din chiulasa.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • #39
                    am eu una gata comprimata ... gata polishata etc.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #40
                      Pai si daca o iau pe a ta..cu a mea ce fac?Ideea era sa nu ma coste foarte mult.
                      Cu cat o vinzi?
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        O cutie de pasta abraziva si o ventuza si le poti rectifica acasa.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Pacco View Post
                          Pai si daca o iau pe a ta..cu a mea ce fac?Ideea era sa nu ma coste foarte mult.
                          Cu cat o vinzi?
                          5 mil . Luatul din aia ta te costa 1-2 mil depinde de meserias , polisatu admisiei 100 lei + materialele + simeringuri supape daca vrei sa le refaci plus manopera...
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            Fiind Kiss FM, adica avand din start A/C si servo-directie pe 1.4, vei baga multi bani ca sa o faci sa traga mai bine. Depinde cat de multumit vei fi dupa investitii caci daca te apuci de liniute si vei avea aspiratii tot mai mari (sa bati 1.6 MPI, 1.6 16v), trebuie sa fii pregatit sa investesti destul de mult si sa ai si ceva nervi.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • #44
                              Aa nu stai linistit,nu ma dau la liniute.Masina asta o conduce si tatal meu.A fost cumparata mai mult in scopuri practice:drumuri de macadam,pescuit,dunare,etc...Daca vezi pe unde intra.Acum am bara fata sparta.Crezi ca nu i-as fi pus suspensie si as fi incaltat-o cu niste cauciuce mai adevarate si alte jante?...
                              Plusul de putere il vreau ca sunt situatii cand masina e incarcata si AC e dat drumu si e moarta de tot.De cand am facut remaparea a mai prins viata.Trage in ture mai joase si are un raspuns mai bun la acceleratie.
                              Nu are rost sa bag nu stiu cati bani in ea,pentru ca nu pot sa o modific sa o duc in 100 cp sau mai mult,si restu sa fie stock : jante,cauciucuri,suspensie,frane,etc...
                              Iar remaparea am facut-o ca nu implica costuri foarte mari.
                              Cand o sa am eu masina mea personala sa nu mai umble altul cu ea,o sa fie altceva.Pana atunci..mai e.
                              Last edited by Pacco; 17 September 2011, 11:18.
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Atunci e recomandat sa o lasi asa ,deja daca vrei mai mult pe 1.4 te costa o gramada.Sunt cativa care au bagat zeci de milioane pentru cativa cp in plus pentru motoru asta)
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google