difera axa de 1.4 fata de 1.6 ? daca da, cum ?
Modificare Axa Came
Collapse
X
-
Daca difera,... cred ca la camele de la axa au alta inaltime pt ca exista alt timp la deschidere supape, si asta este impreuna cu softul aprindere etc. Mai mult ca sigur ca este alta axa zic eu.....LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA
Comment
-
Sincer nu prea imi vine a crede dar pana nu vad o specificatie dupa axe nu te pot contrazice. Eu merg pe parerea mea ca ar fi diferite totusi este un plus de putere la 1.6 si trebuie sa il dea deundeva si in plus are alt alezaj cursa motorul de 1.6 fata de cel 1.4 si ar trebui alti timpi la deschidere pt supape care numai din axa pot fi. Poate la ochi nu iti dai seama de ele dar se misca altfel acolo in chiuloasa.LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA
Comment
-
Originally posted by razvanamza View PostNU difera axele intre 1.4 si 1.6 stock.
Nu ma omor sa stiu ce difera la ele, ce stiu e ca sunt diferite.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View PostNU difera axele intre 1.4 si 1.6 stock.
e exact ce vi-o explicat sorin , asa difera
Mi lene sa caut in manual , dar daca aveti curiozitate cautati cum coboara supapa la K7M si cum coboara la K7J exact aia e explicatia si exact aia face axa asta care "nu difera" )
Dupa ochi clar nu iti dai seama ,dar cred ca si la subler se vede diferenta ...
care e curios sa caute in manual , nu sa faca afirmatii doar ca sa se afle in treaba .Last edited by Cristi_Xp; 17 September 2011, 18:25.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
-
@ seba da este usor plictisitor la inceput. dar explica asa clar incat si cel mai nepriceput intelege
@ razvanamza axa de 1.4 se potriveste cel mai bine la 1.4. este inutil sa ti spun ca un motor cand se proiecteaza este inceput de la lobul axei cu came si terminat cu culoarea galeriei de admisie.
tu folosesti masina la altceva. la ce iti trebuie axa ?
acum ce nu inteleg este cum functioneaza un motor care are deschidere de 340 grade pe admisie. motoarele de NASCAR de exemplu
supapa aia sta deschisa aproape non stop. cum mai face compresia ?
P.S. ce ''umf'' la 2000 rpm ? ce e ala
Comment
Comment