Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    difera axa de 1.4 fata de 1.6 ? daca da, cum ?

    Comment


    • #47
      Daca difera,... cred ca la camele de la axa au alta inaltime pt ca exista alt timp la deschidere supape, si asta este impreuna cu softul aprindere etc. Mai mult ca sigur ca este alta axa zic eu.....
      LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

      Comment


      • #48
        si durata deschiderii ? inaltimea cred ca da lungimea deschiderii

        Comment


        • #49
          NU difera axele intre 1.4 si 1.6 stock.

          Comment


          • #50
            Sincer nu prea imi vine a crede dar pana nu vad o specificatie dupa axe nu te pot contrazice. Eu merg pe parerea mea ca ar fi diferite totusi este un plus de putere la 1.6 si trebuie sa il dea deundeva si in plus are alt alezaj cursa motorul de 1.6 fata de cel 1.4 si ar trebui alti timpi la deschidere pt supape care numai din axa pot fi. Poate la ochi nu iti dai seama de ele dar se misca altfel acolo in chiuloasa.
            LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

            Comment


            • #51
              Originally posted by razvanamza View Post
              NU difera axele intre 1.4 si 1.6 stock.
              Si in uzina de ce aveau coduri diferite?
              Nu ma omor sa stiu ce difera la ele, ce stiu e ca sunt diferite.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #52
                Originally posted by razvanamza View Post
                NU difera axele intre 1.4 si 1.6 stock.
                ai tacut ?
                e exact ce vi-o explicat sorin , asa difera
                Mi lene sa caut in manual , dar daca aveti curiozitate cautati cum coboara supapa la K7M si cum coboara la K7J exact aia e explicatia si exact aia face axa asta care "nu difera" )
                Dupa ochi clar nu iti dai seama ,dar cred ca si la subler se vede diferenta ...
                care e curios sa caute in manual , nu sa faca afirmatii doar ca sa se afle in treaba .
                Attached Files
                Last edited by Cristi_Xp; 17 September 2011, 18:25.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #53
                  N-are cum ba.Eu zic ca sunt lafel
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • #54
                    Cauta si pentru K7M 800, euro 5, ca aia e interesanta.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #55
                      n-am in manual , e mai vechi manualu meu .
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #56
                        ar putea fi cea de 1.4 la 1.6 euro 5. are putere mai scazuta si consum mai mic luati postul ca pe o gluma.

                        Comment


                        • #57
                          o serie de filmulete care cred ca elucideaza toate miturile si basmele pe intelesul tuturor

                          vizionare placuta

                          ax1
                          axa2
                          axa3
                          axa4
                          axa5

                          Comment


                          • #58
                            bah, io dupa filmuletul 3 m-am plictisit...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              explica frumos. acuma, daca @Seba e dragut, ne traduce care axa ( de 1.4, 1.6 e4 sau 1.6 e5) s-ar potrivi mai bine pe ligheanu' de 1.4, pentru un mic plus de putere, dar sa nu dispara "umf"-ul de la 2000 de ture.

                              Comment


                              • #60
                                @ seba da este usor plictisitor la inceput. dar explica asa clar incat si cel mai nepriceput intelege

                                @ razvanamza axa de 1.4 se potriveste cel mai bine la 1.4. este inutil sa ti spun ca un motor cand se proiecteaza este inceput de la lobul axei cu came si terminat cu culoarea galeriei de admisie.
                                tu folosesti masina la altceva. la ce iti trebuie axa ?

                                acum ce nu inteleg este cum functioneaza un motor care are deschidere de 340 grade pe admisie. motoarele de NASCAR de exemplu
                                supapa aia sta deschisa aproape non stop. cum mai face compresia ?

                                P.S. ce ''umf'' la 2000 rpm ? ce e ala

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google