cuplu, ma, cuplu. ai uitat ca eu am compresie???
Modificare Axa Came
Collapse
X
-
am mers si cu masina ta si cu masina lu' lau911. pai a lui trage demential fata de a ta. fara suparare. vorbim serios sa ajungem la o concluzie.
a lui trage si din 2000 si din 4000 mult mult mai bine ca a ta. cel mai tare 1.4 cu care am mers vreo data. si este stock
loganul stock care il are socru meu la Ploiesti trage mai bine. de ce nu stiu. tu ai si soft si compresie si totusi nu trage.
scoate i Filcorul, cumpara ti o chiuloasa normala, fa i supapele si arculetele, ia ti un UCH si ECU stock, pune i filtre de calitate si un ulei bun adevarat ( nu Q8 ) si nu stiu de ce am impresia ca va trage mai bine.
vrei ceva cu adevarat util ? serpi si traseu. astea iti maresc si puterea si cuplul si lasa motorul sa mearga sanatos nu chinuit de softuri si compresie.
Comment
-
este mult prea mare diferenta de fuga. daca nu stiam ca lau are 1.4 bagam mana in foc ca e 1.6
socru are 1.4 full si trage asa bine.
un singur lucru iti zic cand am avut soft mi o furam de la 16v stock 2 masini. nenumarate incercari si acelasi rezultat.
am pus ECU stock si stateam egali. why ?
Comment
-
Cum naiba ti-o luai? Nu inteleg
Tu cu 110 cp ti-o luai de la 105 cp. Sa ma lumineze cinevaFacebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postam mers si cu masina ta si cu masina lu' lau911. pai a lui trage demential fata de a ta. fara suparare. vorbim serios sa ajungem la o concluzie.
a lui trage si din 2000 si din 4000 mult mult mai bine ca a ta. cel mai tare 1.4 cu care am mers vreo data. si este stock
loganul stock care il are socru meu la Ploiesti trage mai bine. de ce nu stiu. tu ai si soft si compresie si totusi nu trage.
scoate i Filcorul, cumpara ti o chiuloasa normala, fa i supapele si arculetele, ia ti un UCH si ECU stock, pune i filtre de calitate si un ulei bun adevarat ( nu Q8 ) si nu stiu de ce am impresia ca va trage mai bine.
vrei ceva cu adevarat util ? serpi si traseu. astea iti maresc si puterea si cuplul si lasa motorul sa mearga sanatos nu chinuit de softuri si compresie.
Are masina aia ceva de nu trage..
Comment
-
la mine e si din cauza rotilor mai mici usoare , cand vin acasa aruncam rotile mele fata pe masina ta marx sa vezi diferenta
masina lui razvan merge ok mie imi place ....sfatul meu este sa iti iei a 2 masina de distractie
si nu poti sa ai logan sa traga si confort
nu il bat pe momaie ca e tovarasu meu ) ,dar m-am dat cu cristi ccd cu soft si filtru green si m-am tinut binisor dupa elLast edited by lau911; 6 November 2011, 00:05.sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postsi pe tine te bate lau' asa ca ciocu mic.
Gazu' nu sta locului stai linistit, daca nu postez la ride, nu inseamna ca stau degeaba.
Comment
-
@alessandro: aerul fiind un gaz elastic, care se supune fenomenului de rezonanta descoperit de mosul Helmoltz - fie iertat -, are proprietatea ca la viteza mare, daca pt scurt timp ii obturezi trecerea, se comprima, creeaza masa inertiala, care "aduna" in spatele ei o parte din jetul de aer. facand timingul supapei exact la timpul cat ii ia coloanei de aer din cilindru+aductori+plenum sa rezoneze de 2, 4, 6 ori, obtii o umplere in proportie de peste 100% a cilindrului, ca un fel de supraalimentare. motorul ala cu axa de 340 nu are ralanti la 800 si nici nu se termina la 6000rpm, de-acolo de-abia incepe sa creasca ralanti-ulDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
alessandro, la noi chiptuningul se face in parcare la autovit, nu pe dinamometru. Si-l fac unii cu liceul la seral nu ingineri in motoare. Uite de aia trage mai bine cu softu de fabrica (ala la care lucreaza vreo 30 de ingineri mai multe luni) decat cu modificarile lui X dupa urechea lui.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment