Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    cati din cei care isi fac chiptuning ar da 50eur/run pe un dyno ca sa ii seteze perfect masina si mai 150 customul ,asta in situatia in care esti intrebat daca la pretul de 150 lei ... nu faci vreo reducere? sau ...de ce e asa scump ? , si la care doresc asa ceva ... din cate stiu eu nu li s-a refuzat vreodata .Mai stiu o masina facuta custom pe dyno la o firma de renume care tuneaza masini de sute de cai nu logane,care merge mai prost ca astealalte facute cu o harta generica. Atata timp cat masina e stock , ce rost are sa setezi 500 mii masini identice care merg 99% identic deci obtin 99% aceleasi rezultate cu o diferenta maxima de plus minus 1 cal frumos intre ele .
    Is curios cati din aia cu cipcirip iti stiu modifica o harta de injectie/avans dupa un dyno ,daca au cu ce o modifica si cu ce o fac , in afara de copy paste cu alte harti facute de altii si cu scule clonate )
    Last edited by Cristi_Xp; 6 November 2011, 01:43.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #77
      Originally posted by Seba View Post
      @alessandro: aerul fiind un gaz elastic, care se supune fenomenului de rezonanta descoperit de mosul Helmoltz - fie iertat -, are proprietatea ca la viteza mare, daca pt scurt timp ii obturezi trecerea, se comprima, creeaza masa inertiala, care "aduna" in spatele ei o parte din jetul de aer. facand timingul supapei exact la timpul cat ii ia coloanei de aer din cilindru+aductori+plenum sa rezoneze de 2, 4, 6 ori, obtii o umplere in proportie de peste 100% a cilindrului, ca un fel de supraalimentare. motorul ala cu axa de 340 nu are ralanti la 800 si nici nu se termina la 6000rpm, de-acolo de-abia incepe sa creasca ralanti-ul
      asta stiam in mare parte. la deschidere de 340 grade ma gandesc ca overlap - ul va fi destul de consistent. vor sta ambele supape deschise impreuna destul de mult timp. aici nu inteleg cum face compresia cand mai are timp sa faca si compresie si explozie si evacuare.

      Originally posted by einstein1984 View Post
      alessandro, la noi chiptuningul se face in parcare la autovit, nu pe dinamometru. Si-l fac unii cu liceul la seral nu ingineri in motoare. Uite de aia trage mai bine cu softu de fabrica (ala la care lucreaza vreo 30 de ingineri mai multe luni) decat cu modificarile lui X dupa urechea lui.
      mi am dat seama pe pielea mea din pacate

      Originally posted by Cristi_Xp View Post
      cati din cei care isi fac chiptuning ar da 50eur/run pe un dyno ca sa ii seteze perfect masina si mai 150 customul ,asta in situatia in care esti intrebat daca la pretul de 150 lei ... nu faci vreo reducere? sau ...de ce e asa scump ? , si la care doresc asa ceva ... din cate stiu eu nu li s-a refuzat vreodata .Mai stiu o masina facuta custom pe dyno la o firma de renume care tuneaza masini de sute de cai nu logane,care merge mai prost ca astealalte facute cu o harta generica. Atata timp cat masina e stock , ce rost are sa setezi 500 mii masini identice care merg 99% identic deci obtin 99% aceleasi rezultate cu o diferenta maxima de plus minus 1 cal frumos intre ele .
      Is curios cati din aia cu cipcirip iti stiu modifica o harta de injectie/avans dupa un dyno ,daca au cu ce o modifica si cu ce o fac , in afara de copy paste cu alte harti facute de altii si cu scule clonate )
      iti dau un exemplu. mi am facut soft : pe ture mici clantzanea avansul, pana in 3000 rpmtragea mai bine ca inainte , pe ture mari spre capat efectiv se sufoca. ca dinamica mi o furam regulat de un 16v stock cu care era care pe care inainte.

      am un prieten cu 16v ph2 tot de inceputul lui 2009. a facut soft : nu se aude avansul, targe mai bine si constant pe toata plaja. ma bate o masina jumate cam asa. deci da trage mai bine

      mie consumul mi a crescut undeva la 6.5 -7 la 90 100 kmh pe cand colegului i a crescut in limitele bunului simt

      mentionez ca softurile erau acelasi brand.

      @ lau911 chiar voiam sa te rog sa facem o incercare. sunt curios cum trage cu roti mici.
      Last edited by alessandro; 6 November 2011, 09:24.

      Comment


      • #78
        demential. vei fi convins ca ai schimbat cutia, nu rotile!

        Comment


        • #79
          treaba cu rotile mai mici s-a mai discutat pe aicea ,la fel si cu cutia cu grup scurt
          daca ar fi vrut sa traga as cumpara o alta cutie cu grup scurt = cel mai al dreacului 1.4 stok

          on:o sa zic de zeci de ori softul asta pe care il avem mai toti nu e un soft "racing,stage ,bla bla" diferentele astea de 5 cp "teoretici" ,se pot pierde de la sofer la sofer
          cand eu mi-am facut soft am intrebat, ce ii face ?cati cai imi da ?
          omul mi-a raspuns foarte bine ,a spus : motorul o sa fie mai elastic pe ture (cea ce e adevarat ) ,ca va disparea faza cu pornitul de aer conditonat si impiedicarea masini (habar nu am asta pentru ca nu am aer )

          softul asta e cea mai ieftina modificare pentru marirea performantelor ,ce vreti de 150 lei
          daca as fi nebun as face un soft pe motorul stok 1.4 pe dyno o sa tina 10.000 km dar va rupe pe genuchi 1.6
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • #80
            Si daca ai fi nebun si ai vrea tot nu s-ar putea sa scoti spe cai din soft pe motoru stock.Harta ce o avem toti e o harta optima intre performanta si fiabilitate.Degeaba ii dai avansu in goarna si benzina si ce mai vrei tu daca motorul nu poate si o sa ai surpriza ca merge mai prost.Ca sa rupi pe genunchi 1.6 stock cu 1.4 doar cu soft(fie el cel mai custom si fortat si impins si cum vrei tu) e imposibil.Doar daca cel cu 1.6 e paralel.Aici vorbind de 2 masini lafel, nu una coaja si fara banchete, scaune si una cu AC si sofer mai greu.
            Cum zicea si Xp mai sus sunt diferente foarte mici de putere intre un soft custom si unu "copy-paste" la un motor de serie.
            Sau mai auzi "mi-am facut soft cu limitare in 7000rpm si trage pana acolo de rupe".Si eu inainte credeam lafel..am serpi, compresie mai mare, trage pana in panzele albe dar nu era deloc asa.Dupa ce am pus axa am vazut ce inseamna sa traga intreadevar liniar pe o anumita plaja de turatie.
            Last edited by al!n; 6 November 2011, 14:31.
            AG 16 Y M A

            Comment


            • #81
              haideti sa revenim la axe. exista thread dedicat pentru soft sau alte modificari.

              deci detalii despre cum functioneaza un motor cu axa de 340. mai nou am aflat ca masinile de NASCAR au 345 durata. nu inteleg cand are timp sa faca toti cei 4 timpi daca supapa aia sta deschisa asa mult

              Comment


              • #82
                tu nu intelegi ca la 8000rpm, deja miscarea aerului nu mai e aceeasi ca la 1rpm, cazul descris in manualul de fizica. intervin inertii, rezonante, impulsuri, totul e sa sincronizezi tigania, la motociclete, cum crezi ca se obtin 20000rpm si totusi au axe cu came? alea cum fac compresia? totul tine de "acordarea" evacuarii, admisiei, regimului de turatie.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  am inteles perfect. stiu asta. doream un exemplu concret. motorul x cu axa y. deschide la x grade inchide la y grade. ma pun pe citit si cautat
                  Last edited by alessandro; 7 November 2011, 09:20.

                  Comment


                  • #84
                    nu a mai postat nimeni nici un rezultat dupa inlocuirea axei cu came ? a montat cineva axa de 1.6 pe 1.4 ? cu soft de 1.6 sau de 1.4 modificat ?

                    Comment


                    • #85
                      da s-au montat :

                      Cristi xp - a avut axa cu came ...dar nu stiu cati cp avea
                      MCD- are axa cu came pe 1.4 (263 grade) + soft,serpi,evacuare =109 cp
                      AL!n - are axa cu came pe 1.4 )263 grade) ...inca nu a facut soft si dino
                      RazvanYpo- are axa cu came pe 1.6 (263 grade) + soft,admisie,serpi,evacuare = 106 cp
                      Eu am axa pe 1.6 (255 grade) ...urmeaza sa aflu cati cp voi scoate

                      dintre toate cel mai bine pe strada trage a lui RazvanYpo cu cei 106 cp

                      Comment


                      • #86
                        is mai vioi aia 106 ca aia 109 ?)
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #87
                          da, probabil plaja de cuplu este mai buna, chiar daca puterea maxima este mai mica. se spunea de 160Nm de la 2000rpm, ceea ce este demn si de un dizal.

                          Comment


                          • #88
                            da, am mers cu ambele masini,este diferenta si s-a vazut si pe strada inainte sa faca razvan soft

                            sa vad daca mai gasesc fisa dino a lui razvan
                            Last edited by cos_min_i; 3 January 2012, 14:37. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #89
                              Ar fi buna o comparatie intre fisa dyno a lui Razvan si cea a lui MCD, una langa alta.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by cos_min_i View Post
                                da, am mers cu ambele masini,este diferenta si s-a vazut si pe strada inainte sa faca razvan soft

                                sa vad daca mai gasesc fisa dino a lui razvan
                                ia vezi tu ce scrie pe cea a lui MCD cu 109cp.asa ca mic detaliu ;)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google