Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    ce scrie ?
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #92
      interne de 1.6, aia scrie
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #93
        interne de 1.4 poate. MCD era, din toate spusele lui, 1.4. dar stiam ca axa n-ar avea numai 265 . 1.4 asta are o placere la axe si serpi, urca frumos de tot in ture, mai ales cu soft calumea, nu "standard". aproape cat 1.6 cu aceleasi modififcari, mai putin cuplul.

        Comment


        • #94
          Originally posted by Seba View Post
          interne de 1.6, aia scrie
          ma indoi Sebastiane,nu vezi ca sunt 2 care au facut swapul si unul a daramat motorul,alalalt inca spera sa mearga masina si sa nu consume ca un V8 si sa mearga ca un 1.2 , deci sigur nu iesea din prima swapu
          Last edited by Cristi_Xp; 4 January 2012, 02:20.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #95
            nu iesea mai ales fiindca nici nu se stiau clar modificarile necesare acum 2-3 ani cand s-a facut mcd-ul.

            Comment


            • #96
              MCD nu a avut niciodata interne de 1.6 sau o alta axa mai agresiva , tragea pentru ca era chel si stia sa-i dea... oare cand o sa inveti razvane ca ac,servo mananca din putere

              Cristiusb se referea la detaliul "motor nou" ,MCD avea motorul proaspat refacut cand a facut softul si benzina 101 ,era racoare pe cand Razvan Ypo s-a dus cand era foarte cald afara si benzina de 95

              Comment


              • #97
                si ypo are clima servo etc?

                Originally posted by razvanamza View Post
                nu iesea mai ales fiindca nici nu se stiau clar modificarile necesare acum 2-3 ani cand s-a facut mcd-ul.
                tu te auzi ce zici ? ce dzeu de detalii ? crezi ca au fost secrete pana acu ? in 3 minute cautand in dialogys daca te intereseaza o sa vezi ca bielele sunt la fel , daca cauti cod de arbore si de piston la fel o sa vezi ca sunt diferite ... deci mari secrete si retete )
                Desi pentru unii vad ca si pusul distributiei e o reteta secreta...
                Last edited by Cristi_Xp; 4 January 2012, 02:25. Reason: Automerged Doublepost
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #98
                  Razvanypo are ac si servo

                  Comment


                  • #99
                    Cristi, daca e asa usor de ce nu a facut toata lumea? de ce nu a mers "din prima"? vezi ca pistoanele alea mai au si ele niste clase, etc.

                    Comment


                    • pai povestea cu clasele vi-a zis`o alin de cand v-ati apucat , da nici care n-ati bagat in seama si nu v`a interesat.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Originally posted by razvanamza View Post
                        Cristi, daca e asa usor de ce nu a facut toata lumea? de ce nu a mers "din prima"? vezi ca pistoanele alea mai au si ele niste clase, etc.
                        Vezi ca iese si din prima.Doar ca nu a ascultat nimeni.
                        E masina la noi in mioveni facuta de peste 2000km din 1.4 in 1.6 si merge ceas.
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • si cat a dus "distractia"?

                          Comment


                          • Destul de putin.Nu iti pot da detalii cert e ca merge bine.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • Originally posted by razvanamza View Post
                              da, probabil plaja de cuplu este mai buna, chiar daca puterea maxima este mai mica. se spunea de 160Nm de la 2000rpm, ceea ce este demn si de un dizal.
                              Valoarea aia de cuplu nu o cred nici daca ma platesti. 100Nm/litru nu se ating chiar asa usor la un aspirat, mai ales cu 8v si supape micute ca la K7.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • si cu axa sport , care din start iti urca curba de cuplu un pic mai sus ...
                                Last edited by Cristi_Xp; 4 January 2012, 16:46.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google