Modificare Axa Came
Collapse
X
-
Nu, el a adaugat ca difera si chiulasa... simplu.
Comment
-
alexei, ca fapt divers, poza aia o ai din documentatiile alea de la mine? mai e un articol acolo scanat despre o dacie cu motor central, sa fi vazut ce tiganii au facut la motorul aleia...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
seba ,alex ...mersi acum am ce face ))....sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Pozele alea cu MD87 le am si eu prin pc.Daca se mai fabrica urma sa urce un V6 de 2L 100% facut in romania.
Comment
-
eu in 88 am vazut masina pt cateva secunde si am crezut timp de 3-4 ani ca n-am vazut bine sigla, pana am vazut-o prezentata in revista "autoturism", dupa revolutie. cand ma gandesc ca atunci aveam 11 ani...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
intreb, pt ca ma bate gandul la axa de 271... dar nici n-as vrea sa traga de la 5000 la 8000, unde n-am cum sa ajung. daca a ta trage bine 3500/4000-6500/7000, cred ca o sa raman si eu la varianta de263.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Seba:Masina incepe sa miste cam din 3000rpm dar dupa 4000 se simte bine pana pe la 6300rpm.asta in cazul meu ca nu am soft.
E un baiat Vali(STI) de avea de muult un 1.6 cu axa pe 271 grade si zicea ca sub 1200rpm nu statea la relanti, am mai vorbit cu un baiat de a avut o axa de 271 pe un 1.4 lafel cu relantiul ridicat, acum o are pe un 1.6 papuc si a zis ca merge ok din 4500rpm pana aproape de 7000rpm.Mai are un baiat din pitesti pe o supernova axa pe 271 si face 8000rpm cu relantiu la 1200 dar are si volanta usurata, serpi, compresie marita evacuare etc.Nu am mers cu el cu masina dar a zis ca trage ok din 4000rpm pana putin peste 7000rpm.Astea sunt doar cele simtite de noi, pana nu masori masinile nu vezi exact...
Shakar:nu ma princep asa bine la teorie si am spus doar ce am auzit si eu de la baieti.Nu am facut niciodata un test dyno sau am asistat la vrunu sa stiu mai multe.Ambreiajul lui MIU din cate stiu patina destul de rau.Last edited by al!n; 29 March 2012, 00:44.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postintreb, pt ca ma bate gandul la axa de 271... dar nici n-as vrea sa traga de la 5000 la 8000, unde n-am cum sa ajung. daca a ta trage bine 3500/4000-6500/7000, cred ca o sa raman si eu la varianta de263.
In caz ca nu ai vazut, 1.4 meu full & GPL cu axa 263, serpi, corp, traseu pe 50, remapare Dimsport vs. 1.6 full & GPL cu serpi, traseu pe 50, remapare Dimsport.
Cate un sofer in masina, ne-am luat de la 40 din mers, roti de fabrica.
Comment
-
alex, io dupa tine si dupa melcu' nu ma iau, ca voi ati facut niste tiganii acolo, sub capota, de numa' voi le intelegeti pt mine nu merge "e buna 263 ca merge si cu softul stock"...nu, trebuie soft pt axa. o sa re-verific niste calcule, sa vad daca fara admisie si evacuare marita in chiulasa se merita axa de 271, daca iese ca da, asta e, o sa ma risc cu "tragere" de la 4500 la 7000rpm si-n rest pauza si cu un ralanti scadat la 1200rpm .
mai mult, al meu 1.4 va ajunge 1.6, deci 263 nu va avea acelasi efect ca la 1.4, posibil sa-mi trebuiasca 271 vrand-nevrand. numa' sa vad ce zice hartia, apoi ce mai zic unii care poate au deja, sa-mi fac o idee.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment