If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Si eu sunt de parere ca pentru 1.6 se preteaza mai bine 271. Pai am tiganiile care le are si al!n, miu sau mcd, cu diferenta ca eu am filtrul si carcasa de fabrica.
Am nevoie de soft pe dyno, n-am contestat chestia asta.
seba - alex speed nu are ciudatenii sub capota ... gazul si ac-ul sunt singurele ciudatenii , iar melc e 1.4 in continuare fara nici o inbunatatire
Sa ma anunti si pe mine daca calculele permit montajul axei de 271
pai il permit, ideea e daca o sa ajute, sau daca nu merita efortul pt 1cp si ala la 7000 in loc de 6000, mai ales ca nu avem o cutie de viteze care sa favorizeze motor de turatie, cu cuplu mic. am incercat sa iau legatura cu renault uk, dar aia vor sa-mi fac cont la ei, cu 5 lire/ora ca sa-mi spuna daca merge chiulasa de k4m pe k7m s-or fi gandit ca in romania alearga regina angliei cu dolari in cur si noi ne servim fiecare cum vrem... asta e marea problema, ca va trebui sa fac niste aproximatii la un moment dat in calculele alea, care posibil sa ma duca la ceva pe-aproape de ceea se obtine, nu chiar ceea ce se va obtine. o sa studiez problema, numai ca va dura ceva, acum toata documentatia ce-o am e pe 3 harduri si 3 dvd-uri, imprastiata si n-am nici timp sa pun tot cap la cap si sa fac simulari. poate dupa Paste...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Asta e fisa mea dyno cu axa de 263 pe 1.4 unde aveam o portiune de 25cm dupa galerie pe diamentru de 45mm,degeaba am eu traseu pe 50mm,ambreiajul care daca faceam 2-3 plecari forta aveam masina hidramata pe plecare si rotile de fabrica.Eu sunt multumit de cum a reusit Doc sa modeleze curba de cuplu.
P.S Numele lu' MCD apare acolo ca facusem o comparatie intre grafice si ramasese incarcate pe numele lui
puterea de aprox 95cp e un pic "exagerata" pt un motor de 1.4 de 75cp care are doar axa schimbata. 20cp in plus la 75, e ca si cum i-ai pune turbo, crestere de 30%, cam mult pt un aspirat... ce altceva mai aveai la motor cand i-ai facut dyno? cei de la catcams mi-au zis ca axa de 263 imi poate da 10-12cp la 1.6mpi, de aia ma gandesc mai degraba la 271 de grade.
ma rog, de ceva vreme cam discutam pe langa subiectul topicului, poate ar fi cazul sa incetam si sa revenim la "liniute"
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Chiulasa comprimata 0.6mm, traseu pe 50 fara cat, galerie 4-2-1 si un filtru pipercross viper.
Ma gandesc ca trecerea de la axa stock de 1.6 la 263 nu e asa mare si probabil d-aia scoate 10-12cp.Poate ca trecerea de la axa de 1.4 la 263 da tot 9-10cp fiind mai mare diferenta.
Mutati discutia pe topicul despre axe sport.
Axa sport nu creste si cuplul ? Vad pe graficul de mai sus cuplu de 120 pe cand masina stock ar avea 112. Cam mica cresterea de doar 8Nm tinand cont ca are si remapare+axa sport .
Am gasit pe un site strain cum ca o remapare la 1.2 16v ar da 3 cai si 6Nm . Slabuuuut
1.2 16v are deja axa sport ? Are cuplu sus , ma gandesc ca nu mai are ce axa sport sa mai existe sa-l urce si mai sus sa-l faca si mai impracticabil pt oras.
puterea de aprox 95cp e un pic "exagerata" pt un motor de 1.4 de 75cp care are doar axa schimbata. 20cp in plus la 75, e ca si cum i-ai pune turbo, crestere de 30%, ............
Cu turbo il duci la 45-50% mai sus fata de puterea initiala.
A lu Groza 1.6 la cat a ajuns..? 135 cp?
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
tavi, esti invitatul meu sa pui doar axa de 263 de grade, fara alte modificari, sa te vad cum scoti tu 95cp din 1.4 stock. de ce crezi c-am intrebat ce altceva mai avea la motor, ca pt o axa sub 270 de grade, la un motor cu 2 supape/cilindru, cu raport de 9-9.5:1, castigul de 30% e enorm, aproape de sfera fantasticului. diferenta intre 8v si 16v inseamna suprafata de deschidere si sectiune traseu admisie/evacuare cu 30-40% mai mari decat 2v/cil. kia are 1.4 109cp, da'-i 16volti. peugeot, citroen, renault, au 1.4 95-98cp, dar si alea-s 16volti. spre comparatie, vw are 1.4_16v de 75-80cp. 1.4_8v 95cp nu prea are nimeni, daca observ eu bine. deci musai tre' sa fie si altcveva acolo in afara de o amarata de axa.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
In legatura cu axa, ma gandesc ca nu sunt mai mult de ~90 cp, cu toate modificarile posibile.
Probabil ca daca sunt mai bine plasati, scoate mai bine ca 1.6 mpi cum spunea XP-u sau cine spunea.
Mie mi se pare super OK pt 1.4 mpi, un plus bun axa asta.
Ma bate si pe mine gandul o axa de 263, habar n-am cat costa si ce implica, banuiesc ca trebe si alt soft. )
PS: dati-mi un link unde se discuta de axe sa nu mai batem campii aici.
cosmine, am vorbit cu Seba de al reacingcode, ideea e ca si pt 1.6, 271 de grade e cam mult. omul mi-a spus ca daca am un motor bun si care tine 8500rpm, sa pun 271. cum eu nu vreau >7000rpm, probabil o sa ma opresc totusi la 262, cum mi-au sugerat si cei de la catcams. stii cum e, cand 3 iti zic ca esti beat, chiar daca tu esti convins c-ai baut doar apa, te duci si te culci
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Nu stiu in ce scopuri vei folosi masina dupa ce vei pune axa,in cazul meu care este si masina de zi cu zi cateodata e putin dificil de mers pe oras,mai ales pe timp de vara cu AC-ul pornit.
@cro84 - Ambreiajul meu era pe duca de acolo poate si cuplul mic.Sper sa am timp si bani pentru a masura masina din nou acum ca am scapat de micile defecte pe care le aveam la ultima masuratoare.
263 o sa iti recomande toata lumea ca sa tii o masina de strada ,de aia toata lumea iti zice acelasi lucru.Sebastian pana nu demult recomanda pe aia dinainte de aia de 263...parca prima,plus ca zicea ca n-a incercat niciodat pe aia de 263 ...
La logan cutia e problema in primul rand,apoi turele alea.Faceti rost de o cutie scurta,si o sa bateti treisfert din loganele tunate cu unu stock )
Nu vad ce e asa mare problema intr-un relanti la 1000 rpm...sau cat cere axa aia de 271 daca masina functioneaza ok si ma indoiesc ca se ajunge cat de cat aproape de 8000 rpm cu ea...mare lucru daca sare de 7000...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Ideea e ca fara o admisie si evacuare buna nu cred ca are rost sa treci de 7000rpm.
Asta e treaba la axa, pui axa,iti trebuie macar traseu fara cat, apoi parca ar merge si niste serpi, ai toata evacuarea, umblii si la admisie, apoi..soft).Se leaga una de alta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment