Seba iti spun din propria experienta ca doar cu axa fara serpi,evacuare si eventual admisie nu faci mare lucru ... pentru ca degeaba iti tine supapele deschise daca gazele ies gatuite si franate ...
Pentru strada parerea mea este ca pentru 1.6 cea mai potrivita este cea de 255 in combinatie cu admisia metalica ... eu stiu cum a fost a mea... la 2000 de ture incepea sa traga a mea pana in 5500-6000 maxim (in functie de treapta)
La ypo 1.6 cu aceeasi admisie si axa de 263 incepea sa traga de la 2500 de ture pana in 6000-6500 (in functie de treapta)
La AlexSpeed 1.4 cu admisie stock,serpi si axa de 263 incepe sa traga de la 3000 de ture pana aproape de 6500
Sunt multe la mijloc : senzorii joaca un rol foarte important , de ex la mine la fel cum era si la XP din cauza senzorului de pozitie al clapetei care nu citea full throttle si statea sub 90% la plecari dadea masina in nas si nu raspundea prompt la accelerari
@miu - acea gatuire tie iti facea back pressure, iti lua din cai si iti dadea cuplu
Pentru strada parerea mea este ca pentru 1.6 cea mai potrivita este cea de 255 in combinatie cu admisia metalica ... eu stiu cum a fost a mea... la 2000 de ture incepea sa traga a mea pana in 5500-6000 maxim (in functie de treapta)
La ypo 1.6 cu aceeasi admisie si axa de 263 incepea sa traga de la 2500 de ture pana in 6000-6500 (in functie de treapta)
La AlexSpeed 1.4 cu admisie stock,serpi si axa de 263 incepe sa traga de la 3000 de ture pana aproape de 6500
Sunt multe la mijloc : senzorii joaca un rol foarte important , de ex la mine la fel cum era si la XP din cauza senzorului de pozitie al clapetei care nu citea full throttle si statea sub 90% la plecari dadea masina in nas si nu raspundea prompt la accelerari
@miu - acea gatuire tie iti facea back pressure, iti lua din cai si iti dadea cuplu
Comment