Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seba iti spun din propria experienta ca doar cu axa fara serpi,evacuare si eventual admisie nu faci mare lucru ... pentru ca degeaba iti tine supapele deschise daca gazele ies gatuite si franate ...

    Pentru strada parerea mea este ca pentru 1.6 cea mai potrivita este cea de 255 in combinatie cu admisia metalica ... eu stiu cum a fost a mea... la 2000 de ture incepea sa traga a mea pana in 5500-6000 maxim (in functie de treapta)
    La ypo 1.6 cu aceeasi admisie si axa de 263 incepea sa traga de la 2500 de ture pana in 6000-6500 (in functie de treapta)
    La AlexSpeed 1.4 cu admisie stock,serpi si axa de 263 incepe sa traga de la 3000 de ture pana aproape de 6500

    Sunt multe la mijloc : senzorii joaca un rol foarte important , de ex la mine la fel cum era si la XP din cauza senzorului de pozitie al clapetei care nu citea full throttle si statea sub 90% la plecari dadea masina in nas si nu raspundea prompt la accelerari

    @miu - acea gatuire tie iti facea back pressure, iti lua din cai si iti dadea cuplu
    Last edited by cos_min_i; 1 April 2012, 11:55.

    Comment


    • Originally posted by Seba View Post
      tavi, esti invitatul meu sa pui doar axa de 263 de grade, fara alte modificari, sa te vad cum scoti tu 95cp din 1.4 stock. de ce crezi c-am intrebat ce altceva mai avea la motor, ca pt o axa sub 270 de grade, la un motor cu 2 supape/cilindru, cu raport de 9-9.5:1, castigul de 30% e enorm, aproape de sfera fantasticului. diferenta intre 8v si 16v inseamna suprafata de deschidere si sectiune traseu admisie/evacuare cu 30-40% mai mari decat 2v/cil. kia are 1.4 109cp, da'-i 16volti. peugeot, citroen, renault, au 1.4 95-98cp, dar si alea-s 16volti. spre comparatie, vw are 1.4_16v de 75-80cp. 1.4_8v 95cp nu prea are nimeni, daca observ eu bine. deci musai tre' sa fie si altcveva acolo in afara de o amarata de axa.
      Skoda are 1.6 8v 102 cai exista si un 1.4 8v 95 cai da nu mai stiu de la cine

      eu dau la pariu ca un 1.4 perfect stock castiga mai multi cai din axa decat un 1.6 stock. ambele primind doar axa identica
      de exemplu 1.4 castiga 10 cai pe cand 1.6 va castiga 8 cai si va avea puterea mai jos ca 1.4

      Comment


      • Cosmine nu vreau sa te contrazic poate asa o fi dar nu vad explicatia la faptul ca Doc la un moment dat ii dadea benzina mai multa etc etc si in loc sa creasca puterea sau cuplu ele scadeau.

        Nea XP ce stii de cutia in 6tr de pe dusterul 16v?Dsign zicea ca e scurta si poti pleca si cu tr2 de pe loc.
        Last edited by Alex_MIU; 1 April 2012, 13:00.
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • Nu tin minte exact dar motorul 1.6 e creat din 1.4 si 1.4 din ...(1.2) parca ,nu dati cu pietre nu tin minte exact .....la astfel de motoare citeisem pe un forum ca un motor 1.4 (cu axa mai agresiva modificari etc ) este mult mai agrsiv pe ture decat un 1.6 .... .....chiar daca 1.6 are cuplu mai mare ..nu stiu sa explic ....alexspeed stie
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • Lau, cred ca e vorba de motor "patrat" si "sub patrat".
            Motorul de 1.6 tinde spre "patrat" si cel de 1.4 spre "sub patrat".Cele patrat sunt mai ok pe ture mici si medii iar subpatrat pe turatii mari.
            Aici fiind vorba de motoare de putere similara, ca stock nu are rost sa comparam 75cp(cu aproximatie) cu 90cp(cu aproximatie).
            AG 16 Y M A

            Comment


            • Originally posted by cos_min_i View Post

              Sunt multe la mijloc : senzorii joaca un rol foarte important , de ex la mine la fel cum era si la XP din cauza senzorului de pozitie al clapetei care nu citea full throttle si statea sub 90% la plecari dadea masina in nas si nu raspundea prompt la accelerari
              la mine nici clapeta nu se deschidea toata, tind sa cred ca de aia pica in bot.

              Originally posted by Alex_MIU View Post
              Cosmine nu vreau sa te contrazic poate asa o fi dar nu vad explicatia la faptul ca Doc la un moment dat ii dadea benzina mai multa etc etc si in loc sa creasca puterea sau cuplu ele scadeau.
              pai si nu e normal ? peste o anumita limita,daca imbogatesti amestecul o sa pierzi putere din cauza ca explozia nu mai e asa puternica
              Nea XP ce stii de cutia in 6tr de pe dusterul 16v?Dsign zicea ca e scurta si poti pleca si cu tr2 de pe loc.
              n-am idee...este un grup care e folosit la astia la rally,nu exagerat de scurt,dar la preturi decente,ar merge unu d-ala pentru inceput.

              Originally posted by lau911 View Post
              Nu tin minte exact dar motorul 1.6 e creat din 1.4 si 1.4 din ...(1.2) parca ,nu dati cu pietre nu tin minte exact .....la astfel de motoare citeisem pe un forum ca un motor 1.4 (cu axa mai agresiva modificari etc ) este mult mai agrsiv pe ture decat un 1.6 .... .....chiar daca 1.6 are cuplu mai mare ..nu stiu sa explic ....alexspeed stie
              da,cam asa e ideea , atata s-a strokerit din cele mici pana au scos mai mari,blocul ,baza e aceeasi ,cred ca si chiulasele se potrivesc.Dar motoarele alea sunt cele de generatie veche,de 15-20 ani.
              Last edited by Cristi_Xp; 1 April 2012, 15:22. Reason: Automerged Doublepost
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • cosmin, nu-s pornit sa schimb doar axa si sa visez la sute de cai stiu cam ce am de facut, macar in linii mari. 271 aproape sigur n-o sa fie, dar nici 255. motorul de 1.6 e subpatrat, daca nu ma insel, are diametrul mai mic decat cursa, deci pe ture mari, imi trebuie overlap mai mare decat la 1.4, care e suprapatrat. totusi, 271 imi urca ralanti-ul si daca pe 1.4 sa zicem ca as spera la un 8000-8500rpm, la 1.5 in 7500 tot ar fi, dar eu nu vreau sa trec de 6500-7000, mai ales ca n-am (inca) un grup scurt care sa ma avantajeze in regimuri de 5500-7000rpm si nici motorul nu e pregatit pt 8000rpm. deci musai trebuie cuplu pe mediu spre sus, iar daca il "prind" la 4500rpm (cum sper cu axa de 263), ar fi multumitor. admisia si evacuarea se vor face pe axa, nu ramane nimic stock din admisie si evacuare. poate pentru o vreme, evacuarea stock, pana gasesc pe cineva sa imi faca asa cum vreau eu si la un pret decent
                lau, 1.6 si 1.4 impart componente, insa nu si cu 1.2, care e alt tip de motor.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • cred ca impart cu 1.2 8v ala vechi,cel putin asa apare axa de pe catcams, ca merge pe 1.2-1.4 si 1.6
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Originally posted by Seba View Post
                    cosmin, nu-s pornit sa schimb doar axa si sa visez la sute de cai stiu cam ce am de facut, macar in linii mari. 271 aproape sigur n-o sa fie, dar nici 255. motorul de 1.6 e subpatrat, daca nu ma insel, are diametrul mai mic decat cursa, deci pe ture mari, imi trebuie overlap mai mare decat la 1.4, care e suprapatrat. totusi, 271 imi urca ralanti-ul si daca pe 1.4 sa zicem ca as spera la un 8000-8500rpm, la 1.5 in 7500 tot ar fi, dar eu nu vreau sa trec de 6500-7000, mai ales ca n-am (inca) un grup scurt care sa ma avantajeze in regimuri de 5500-7000rpm si nici motorul nu e pregatit pt 8000rpm. deci musai trebuie cuplu pe mediu spre sus, iar daca il "prind" la 4500rpm (cum sper cu axa de 263), ar fi multumitor. admisia si evacuarea se vor face pe axa, nu ramane nimic stock din admisie si evacuare. poate pentru o vreme, evacuarea stock, pana gasesc pe cineva sa imi faca asa cum vreau eu si la un pret decent
                    lau, 1.6 si 1.4 impart componente, insa nu si cu 1.2, care e alt tip de motor.
                    eu nu inteleg. pe ce vrei sa pui axa ? pe 1.4 sau pe 16v ?

                    Comment


                    • ia ghici...axa sau axe ? plus ca nu cred ca e vorba de aceleasi grade la motorizarile alea.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • alexei, pe 1.6 8 valve; actual 1.4mpi si viitor "ex" 1.4mpi
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • deci il faci 1.6 ? de ce nu iei axe la 16v ?

                          Comment


                          • ca ala are 4 airbaguri, clima, full electric, etc si are dreptate nevasta-mea ca nu merita sa-l temelesc pe la raliuri...deci m-am ales cu un 1.4 cu care pot sa fac ce vreau, in limita bugetului, of course si daca n-avea nimic impotriva raliurilor cu 16voltiu', de banii de axe si soft pt ala imi luam direct motorul si cutia de 2.0 de pe clio si plec de unde de-abia apot ajunge cu 16v...in plus, nu am mana, picioare si cap, deocamata, sa tin la limita o masina de 170cp. cu 90-100 parca mai merge, pt inceput.
                            Last edited by Seba; 1 April 2012, 20:50.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • pun eu axa de 255 pe rabla mea, la ce sa ma astept? admisia e stock, evacuarea e stock. luat putin din chiulasa (cam 1mm) + zgarieturile de pisica (pentru cuplu). am sa pierd mult pe ture joase gen 1500-2500???? in oras folosesc destul de mult treapta 3 si 4 pe la 2000 rpm si de-aia. eventual as avansa distributia cu un dinte.

                              Comment


                              • o sa iti mearga in final ca un 1.6 stock )
                                Last edited by Cristi_Xp; 14 May 2012, 19:42.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google