Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • baga .........

    Comment


    • Vroiam sa raspund sau sa pun intrebarea mai bine zis atunci cand ai postat, din pacate am schimbat mailul de confirmare la contul de pe loganclub si mi s-a blocat contul, am trimis mail la cei de sus si nici azi nu functioneaza; asa ca, cu parere de rau mi-am facut alt cont cu user asemanator, care s-a activat dupa mai bine de o luna.
      Intrebarea era: e normal sa curga ulei pe la surubul ce strange capacul de pe distributie, cel de langa joja de ulei, cu capacul demontat si fara surubul strans?

      Comment


      • 75 de cp la roata am eu cu rotile de fabrica (185/65/15).Cu axa e cu dus si intors...ori faci treaba pana la capat,ori nu o mai faci deloc.La final diferenta si satisfactie este insa daca tragi linie e cam scump calul putere...
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • adica te apropii de pretul unei turbine, la un castig mai mic.

          Comment


          • Nu stiu in ce masura merita, daca stai sa faci calculul de castig cp/kg; desi toti am facut in viata asta cel putin un lucru care nu renteaza, dar l-am facut pentru ca am vrut. Deci nu stie nimeni daca e normal sa scuipe ulei din chiulasa lateral prin gaura de fixare suport motor?

            Comment


            • Un pinion reglabil a incercat cineva?

              Comment


              • axa stock de 1.6 de cate grade este? 255 sau 263 ?

                Comment


                • nici nici ) 225 sau asa ceva 255 264 271 sunt axe "sport" si le face catcames

                  Comment


                  • Asa stiu si eu ca cea de 1.6 are 225 si aia de 1.4 parca 210.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • Colegii care aveti sau ati avut axa schimbata, cum se manifesta masina dupa modificare in ture mici, subturat,1800-2000-2200. E mai puturoasa ca inainte? Sau la demaraj fara a accelera puternic?

                      Comment


                      • Trage mai slab jos de tot.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Comprimare motor fara schimbare de axe a facut cineva? Dar masuratori pentru determinarea CR-ului dupa comprimare. Eu din ce am facut un calcul estimativ fara sa am motorul desfacut pentru a masura volumul camerei de ardere, se pare ca prin prelucrarea a 1mm din chiulasa, CR se apropie de 11. Stie cineva mai exact, sau date mai precise. Fac referire la motorul 1.4.

                          Comment


                          • am avut eu (dar am mucificat chiulasa aia retrogrand din 3 in 2 pe la 120/h). se simtea un zvac mai bun pe toate turele. consumul cam la fel, motorul se incalzea mai repede.

                            Comment


                            • Arbore de 1.6 8V euro 5 a pus cineva pe un euro 3? Cica are durata mai mae de deschidere.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • o masina cu axa si evacuare completa se misca mai bine ca o masina stoc pe toata plaja de turatie si 263 si 271. (vorbim de 1.6, la 1.4 271 e cam agresiva si implica modificare de ralanti si poate jos sa fie mai lenesa)

                                Cat poate sa coste o axa de euro 5 mai bine cumperi una noua sport.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google