Pareri Arcuri Dupa Taiere 1 Spira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri Arcuri Dupa Taiere 1 Spira

    va rog sa va spuneti parerea referitor la comportamentul masinii dupa taierea unei spire din arc.mentionez ca este o ''modificare''temporara si doar pentru aspect.efecte negative ceva?

    va rog sa postati doar cei care aveti asa ceva pe masina,alte pareri nu ma intereseaza decat de la cei avizati
    sigpic........restul e NoSpeedLimit

  • #2
    se mai rigidizeaza un pic

    Comment


    • #3
      cristi streulea stie cel mai bine, are si un tutorial.

      Comment


      • #4
        am vazut tutorialul dar nu mi-a placut la sfarsit faza cu''arculare tendinta sa joace in taler''.de aceea vreau o parere de la cineva care are taiat 1 spira sa imi spuna cum se comporta si daca a avut probleme
        sigpic........restul e NoSpeedLimit

        Comment


        • #5
          nu se lasa prea rau masina daca taiem o spira de arc
          Last edited by Cristi_Xp; 25 September 2010, 23:02.
          SRF TARGOVISTE

          Comment


          • #6
            Originally posted by c.vio View Post
            se mai rigidizeaza un pic
            ce se rigidizeaza ? si de ce ?
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Formula de calcul pentru rigiditate:

              c = G * d / i la a 3-a * n.

              n = numar de spire .... Daca n este mai mic rigiditatea arcului creste!

              nu se lasa prea rau masina daca taiem o spira de arc
              Crezi tu ca nu se lasa ? Ai incercat sa tai o spira pe fata ? Sau te referi doar la spate ?
              Last edited by Eu4yas; 26 September 2010, 01:59.
              9! 9! 9!
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by gigi-kent View Post
                am vazut tutorialul dar nu mi-a placut la sfarsit faza cu''arculare tendinta sa joace in taler''.de aceea vreau o parere de la cineva care are taiat 1 spira sa imi spuna cum se comporta si daca a avut probleme
                De fapt tu cauti pe cineva care sa-ti spuna ca e chiar recomandat sa tai 1 spira si ca nu o sa se intample nimic rau , ba o sa arate si cool masina!

                Comment


                • #9
                  mare dreptate ai vasile
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am taiat 1 spira doar pe spate si am avut impresia ca sta ceva mai bine pe viraje,asta pana cand am incercat sa iau o curba destul de usoara cu 120 si era sa nu o mai iau....Sfatul meu,daca vrei sa faci o treaba,ia-ti arcuri sport.Taierea arcurilor e o prostie.

                    Comment


                    • #11

                      problema se pune gresit . Arcurile nu rigidizeaza niciodata suspensia , ele doar o coboara .Un arc mai scurt iti da doar o impresie de rigiditate ,din cauza amortizoarelor care nu mai lucreaza bine,si o sa topaie ca o broasca beata .Amortizoarele iti intaresc suspensia ,ele trebuie sa fie tari .Aceeasi problema si cu arcurile sport, toti credeti ca va sta ca un F1 dupa ce puneti arcuri sport,doar ca alea n-au nicio treaba cu statul pe viraje,masina tot o sa se incline pe curbe .S-a discutat si rediscutat .Voi nu vreti parerile celor care va zic ca n-are rost sa faceti chestii de astea,vorba de mai sus , cautati pe cineva care sa va zica ca e chiar recomandat sa faceti asta

                      Originally posted by Eu4yas View Post
                      Formula de calcul pentru rigiditate:

                      c = G * d / i la a 3-a * n.

                      n = numar de spire .... Daca n este mai mic rigiditatea arcului creste!
                      explica si mie cum creste rigiditatea , daca n este direct proportional cu c in formula respectiva . Sau voiai sa spui /(i la a3a)*n , cu n la numitor ?
                      Nu cunosc formula, poti sa o descrii un pic .
                      Crezi tu ca nu se lasa ? Ai incercat sa tai o spira pe fata ? Sau te referi doar la spate ?
                      pe spate nu se lasa prea tare cred ca nici la 2 spire , dar pe fata cand ai taiat o spira e dezastru
                      Last edited by Cristi_Xp; 26 September 2010, 12:04. Reason: Automerged Doublepost
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        c=G*d/i(la a 3-a) *n...n e la numitor da...Corect,cu cat numarul de spire este mai mic,cu atat rigiditatea este mai mare.Dar asta nu inseamna ca ,cu cat numarul de spire este mai mic,cu atat iei tu curba mai bine.Nu are nicio treaba una cu alta.E vorba doar de soc si vibratii.Ma rog si ce alte scopuri mai au arcurile.Dar la autovehicule ,astea sunt principale.Nu degeaba au x spire...E cea mai mare prostie sa tai din arcuri.Sa tai ca sa ce?
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Eu am taiat la vro 2 logane arcurile.Cate o spira fata-spate.In primu rand arcu de pe fata nu se va mai aseza cum trebuie in taler si cand ridici masina pe cric/elevator o sa cada mereu din taler iar in al 2-lea rand masina o sa capete un comportament ciudat..iti da impresia de rigidizare dar defapt este o troncaneala..topaiala nu stiu cum sa zic.
                          Problema cu asezarea arcului in taler pe fata se poate rezolva cu un autogen,aplatizezi spira ramasa exact cum era inainte sa tai,am facut si asta si arcu a devenit mai moale unde am incalzit cu autogenu.
                          Parerea mea..o lasi asa pana iei arcuri sport.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • #14
                            [QUOTE=Cristi_Xp;719655]mare dreptate ai vasile [/QUOTE

                            cristi nu caut o parere ca sa ma ascund dupa ea si sa tai 1 spira.daca e foarte grav ce fac nu o voi face pentru ca nu ma joc cu siguranta mea.era doar o solutie de moment si pur pentru aspect nu pentru race.vroiam sa stiu daca pentru 1 an sa zic renta compromisul pentru ca acum nu imi permit o alta suspensie.
                            daca tu sau mareom sau altcineva foate bun cunoascator(nu contesc cunostintele altor membrii) imi spune ca risc enorm cu taierea arcurilor nu voi incerca
                            Last edited by gigi-kent; 26 September 2010, 13:41.
                            sigpic........restul e NoSpeedLimit

                            Comment


                            • #15
                              pentru aspect poti sa mergi si cu 2 spire taiate si asta basta . Dar sa mergi in rest cu 40 la ora ca sa fii sigur
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google