Pareri Arcuri Dupa Taiere 1 Spira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.
    Sau poti umbla in portbagaj cu un sac de nisip si totul va fi ok
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #17
      asta vroiam sa stiu,daca la un mers ''la consum'' se poate intampla ceva rau.doar pentru estetic ma interesa
      sigpic........restul e NoSpeedLimit

      Comment


      • #18
        mai stimabile, dupa cum ti-au explicat si colegii, le poti taia cat vrei, doar masina sa stea.
        Poti taia 2 spire, insa mergi cu 30 km/h, nu iei curbe si nu iei gropi.
        Poti taia 1 spira, mergi cu aprox 60 km/h, si eviti orice soi de groapa, caci s-ar putea sa ramai fara arcuri in mers.
        Sau o poti lasa asa si mergi bine merci.

        Comment


        • #19
          Si daca vei merge "la consum" tot o sa iti scartaie arcurile cand virezi maxim si dai in gauri sau ceva,tot o sa aiba un comportament de nu vei intelege nimic din suspensie..acu se clatina ca barca...acu incepe sa sara din toate incheieturile.
          Merge taiat 1 spira pe fata si max 2 pe spate.
          Last edited by al!n; 26 September 2010, 14:46.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • #20
            Eu unu zic sa-ti iei mai incolo niste arcuri sport si ai terminat nebunia. Arcurile alea sunt si ele gandite nu le poti taia asa din senin. Daca ti cat de cat la siguranta ta ori o lasi asa stock ori arcuri sport. Numai bine
            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

            Comment


            • #21
              Originally posted by Cristi_Xp View Post
              ............

              explica si mie cum creste rigiditatea , daca n este direct proportional cu c in formula respectiva . Sau voiai sa spui /(i la a3a)*n , cu n la numitor ?
              Nu cunosc formula, poti sa o descrii un pic .

              pe spate nu se lasa prea tare cred ca nici la 2 spire , dar pe fata cand ai taiat o spira e dezastru
              Scuze de intarziere de raspuns, chiar nu am avut timp .... Da, n = numar de spire si este la numitor ... De-aici vine si rigiditatea arcului crescuta .... E simplu de demonstrat si am mai discutat cu Seba pe un thread de chestia asta ... Rigiditatea creste intr-adevar prin taierea unei spirea insa nu exagerat ... Intarirea amortizorului vine si pune masina blana de pamant, e drept apoi trebuie sa ai nervi de otel sa mergi cu ea asa pe drumurile noastre ...
              9! 9! 9!
              sigpic

              Comment


              • #22
                daca va uitati peste asta, asta si asta, puteti face un calcul elementar, dar nu uitati ca taind o spira, in formule se modifica si lungimea arcului, iar forta ramane constanta. calculati cu noul gabarit energia si rigiditatea si-o sa vedeti de ce o masina cu arcuri taiate e mai "broasca" decat una cu arcuri sport, desi la prima vedere pare acelasi lucru.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  daca tot vorbim despre arcuri, as fi interesat de un efect invers, adica de a reusi sa ridic un pic de spate batranul meu logan pe care am montat gpl si carlig.Imi este teama ca daca achizitionez arcuri noi o sa arate la fel.Asadar, daca cineva a reusit ceva in acest sens, astept un raspuns. Multumesc!

                  Comment


                  • #24
                    se pot pune arcuri de VAN. defapt pe spate trebuie puntea de VAN cu totul.

                    stiam ca setarea amortizoarelor se calculeaza in functie de : lungimea si elasticitatea arcului, greutate, garda la sol, chiar si talonul gumei. ce fac unii pe aici nu e ok de loc.
                    recunosc ca eu am vrut sa tai o spira din arcuri pana,....pana cand am avut ocazia sa merg cu un Logan ce avea taiate cate o spira fata spate. blana sta masina imi zicea respectivul. am luat masina la o proaba si era sa ma fac praf la coborarea de pe podul din Branesti. a inceput sa ia un balans ciudat si nu s a inscris pe traiectoria dorita de mine. cu suspensia mea de tractor intram si mai tare in curba aia si nu aveam probleme. sa nu mai zic daca doamne fereste e noroi nisip sau ceva alunecos pe jos direct cu roatele in sus te asezi.

                    Comment


                    • #25
                      Bai fratilor nu va inteleg neam , de ce va place sa exagerati , din toti care au comentat pe aici doar 1 parca A TAIAT la X logane arcurile ... si si-a exprimat parerea . In rest ati vorbit asa din auzite si din "eu cred" .

                      Am taiat o spira din arcurile spate , am luat tot felul de gropi si la viteze mici dar si cateva zdravene la peste 100km/h si nu mi-a sarit nimica . Masina se comporta exact la fel ... adica eu nu am vazut vreo diferenta ...

                      Am vrut doar o idee mai joasa pe spate , astia de la dacia zici ca au gandit masina pentru carat moloz .
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        vorbeste ala cu arcuri de vw pe masina

                        astia multi nu scriu din citite, ci din calcule pe care am invatat sa le facem rasfoind cateva pagini din manualul de fizica de liceu

                        click
                        sigpicMy ride

                        Comment


                        • #27
                          Si eu le am taiate cate o spira pe spate....stiu si sunt constient ca nu este 100% safe dar nu am avut probleme nici la viteze mari de peste 130km/h(pana acum), am luat curbe si cu 120km/h si nu am intampinat probleme.Oricum la primavara merita unele sport.Stima
                          ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                          ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by DeLuXe View Post
                            vorbeste ala cu arcuri de vw pe masina

                            astia multi nu scriu din citite, ci din calcule pe care am invatat sa le facem rasfoind cateva pagini din manualul de fizica de liceu

                            click
                            se potrivesc?

                            Comment


                            • #29
                              teoretic orice arc in momentul cand este presat si are delimitari, sta acolo, dar nu inseamna ca si face bine
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #30
                                Eu unu am arcuri sport pe masina care binenteles au foast taiate o spira pe fata si 2 pe spate si sincer nu am nici o problema cu ele( singuru inconvenient e ca trebuie sa le asez mereu cand ridic masina pe elevator),legat de rigiditate nu prea sa schimbat nimic ,am luat curbe si am facut viraje cu masina si obisnuitele gropi si binenteles sinu sa intamplat nimic( asta si din cauza ca am alte telescoape pe spate), asta iti zic pentru arcurile sport,pentru cele stoc eu zic totusi ca s-ar putea sa decolezi la vreo curba (nu am avut arcuri stoc taiate pana acum)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google