Pareri Arcuri Dupa Taiere 1 Spira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mai bine se ramane cu arcuri stock decat improvizatii dintr-astea ca la urma urmei e vorba de siguranta voastra si a celor din trafic. Nu stiu poate scriu prostii dar daca tot modific o masina sa o modific cu cap nu doar sa fac experimente.

    La arcurile H&R am inteles de la Alex ca se poate taia cate o spira si intreadevar sta tare bine pe sosea. Cu toate ca nici la aceste arcuri nu prea accept taierea dar na acum fiecare cu bazdacii lui ca vorba aia fiecare avem
    Last edited by Christnacht; 10 November 2011, 20:11.
    Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

    Comment


    • #32
      Deluxe puteau fi de GL arcurile , daca masina se comporta exemplar ... acum a mai aparut un vento in familie , la fel arcurile alea stock se potriveau pe logan , ma rog nebun sa fi sa pui arcuri stock de vento pe logan dar zic asa ca idee .

      Inteleg ca matematica nu este ok sa ai o spira taiata pe arcurile spate ... dar practic nu se simte nimic . Masina se comporta exact la fel !!!!

      Probabil taiate toate(cate o spira) nu este safe , dar uite ca unii merg asa si nu au patit nimica . Dar o spira pe spate te asigur eu ca nu se poate intampla absolut nimica . Sau poate sunt eu cel mai norocos om de pe planeta .
      Last edited by ibogdannn; 10 November 2011, 22:07.
      sigpic

      Comment


      • #33
        Originally posted by vallio View Post
        se potrivesc?
        asa cum a zis si deluxe. O data ce le bagi pe amortizor stau acolo ca nu prea au unde sa plece, dar nu "pupa" oala. O sa sara tot timpul de pe ghidaje. Alea de pe spate le bagi fortat si stau acolo.... pana la proba contrarie. Da de ce ai vrea sa faci asta???

        Bogdan:
        Nu trebuie sa se intample de mai multe ori.
        Hai sa incerc sa te fac sa intelegi. arcul are in repaos lungimea de 50 cm, amortizorul extinde 49, ce crezi ca se intampla la o denivelare foarte mare in momentul in care amortizorul se duce pana in capat si arcul tau are 50 cm - o spira? Vorbim aici de arcurile spate. Alea de pe fata nu au unde sa plece. Ca si comparatie iti dau o masa cu picioare detasabile. cat sta blatul mesei pe picioare totul e bine si frumos, dar cand ridici blatul ce se intampla cu picioarele alea?
        Last edited by yrman; 10 November 2011, 22:23.
        sigpic

        Comment


        • #34
          yrman , eu am si zic matematica DA , aveti dreptate ... dar practic nu totul foarte ok . Ce naiba , nu sunt singurul cu o spira taiata pe spate ... si la drumurile noaste crede-ma ca se fac "teste" in fiecare zi .

          Eu de exemplu vreu ca masina sa fie o idee mai joasa fata de una stock (2 degete) , zi tu o alta alternativa . Arcurile sport lasa prea mult fie ele h&r eibach sau vogtland .
          sigpic

          Comment


          • #35
            Eibach nu lasa asa mult. Am poze la my ride si ai sa vezi despre ce scriu, ca e mai joasa da dar nu pot zice wow e low low. Oricum cert e ca se comporta exemplar cu orice fel de arc sport nu pot zice acelasi lucru si despre arcurile stock taiate. Nu accept sa inteleg acest lucru chiar nu vreau
            Concluzia ori sunt bani de arcuri calumea ori nu , experimentele se fac pe camp sau pe pista
            Sa nu te superi pe mine nu am nimic cu tine Doamne fereste nici nu te cunosc dar eu scriu strict despre acest subiect ( nu scriu special pt tine ci pt toti care se joaca cu astfel de idei )
            Last edited by Christnacht; 10 November 2011, 23:12.
            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

            Comment


            • #36
              nu am zis ca as vrea sa fac asta pur si simplu eram curios daca potrivesc.

              Comment


              • #37
                stabilitatea masinii a crescut numai cu arcuri. sau, porbabil, senzatia ca este mai stabila. pot lua curbele la aceeasi viteza ca inainte, fara sa sara de fund, doar ca acum simt ca le iau mai in siguranta, si nu mai zbor de pe scaun. arcurile astea (vogtland), puse langa arcurile stock, sunt mai scurte cu maxim 1cm, dar se comprima mai mult. la gropi scutura groaznic si are tendinta sa "decoleze" dupa multe gropi haotice (drum foarte foarte prost). arcurile stock taiate raman la fel de moi, deci se va omporta cam la fel dar vei pierde avantajul inaltimii de tanc a loganului fara sa castigi stabilitate.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google