Alezare ,honuire si planare ce inseamna ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alezare ,honuire si planare ce inseamna ?

    Originally posted by B-64-MVP View Post
    are 178 din fabrica + modificarile, + alezat chiuloasa, alta axa cu came probabil, volanta usurata si alte alea si bineinteles un soft de management al motorului sigur ajunge la 200+ cp ! ! ! !
    Auzi , esti cumva purtator de cuvant ? vezi ti de logan ul tau de masina ,te a intrebat cineva ceva pe tine? in primul rand ca nu sti sa scrii corect din punct de vedere gramatical chiuloasa o fi la tine in Berceni dar aici la mine la tara se scrie corect chiulasa, si nu are o singura axa cu scame motorul ala ca nu este 1.4 cum ai u pe logan si alte aleaaaaa ce??? un soft de management denumeste ce inseamna ??? iar alezarea de chiulasa se face atunci cand se schimba pistoanele cu unele de reparatie sau se modifica cilindreea dar u nu ai de unde sa sti pentru ca nu ai habar nici sa ti schimbi placutele ca sa nu mai zic sa ti schimbi sabotii pe spate
    P.s- Are 174 bhp am gresit eu ......iar 2.9 194bhp
    Last edited by ghelader; 28 October 2010, 11:00.

  • #2
    Felicitari SGM-ule, cu ceva timp in urma cand aveam Supernova si am vrut sa o fac turbo, mi-a zis cineva ca ar urma sa faci un logan, pentru ca erai mai apreciat cand ai avut dacia decat cand aveai ursul.
    Bafta cu proiectul.

    Ghelander, alezarea chiuloasei nu se face cand schimbi pistoanele cu unele de reparatie sau marirea cilindreiei, pentru ca pistoanele nu is in chiuloasa, pentru pistoane se face honuirea blocului. Alezarea chiuloasei e cu totul altceva. Sorry pt offtopic

    Comment


    • #3
      Ghelander, alezarea chiuloasei nu se face cand schimbi pistoanele cu unele de reparatie sau marirea cilindreiei, pentru ca pistoanele nu is in chiuloasa, pentru pistoane se face honuirea blocului. Alezarea chiuloasei e cu totul altceva. Sorry pt offtopic[/QUOTE]

      Am gresit eu cum am formulat , alezarea se face la bloc si nu la chiulasa , la chiulasa procedeul se numeste planare . Blocul motor se alezeaza cand maresti cilindreea sau se schimba pistoanele cu unele de reparatie , iar dupa alezat poti sa honuiesti , asta este optional ) greseala mea de exprimare

      Comment


      • #4
        eesti ghem si tu ! ai pus mana vreodata sa desfaci un motor?? mama cumetre cand va aud... )
        Numai profu meu de PMCD zicea ca atunci cand ajunge ulei in camera de ardere masina scoate fum negru. Eu am zis albastrui... si el a zis depinde cat de negru e uleiul... )) WTF pune`ti mana pe o carte !
        PS : honuirea e OBLIGATORIE dupa alezat , nu obtionala... un motor va consuma ulei garla daca nu are cilindrii honuiti ... lafel daca e rodat prea dur (honuiala se uzeaza prea mult cand motorul e strans in regim de forja) iar daca rodajul e prea bland iar consuma ulei... canalele honuielii se umplu cu " ulei ars" si segmentul care taie pelicula de ulei de pe cilindru nu isi mai face treaba . toate astea nu le-am zis eu... le zic cei ce au treaba cu motoarele... si scriu in carti !
        Last edited by silviu_cos; 28 October 2010, 12:17.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ghelader View Post
          Ghelander, alezarea chiuloasei nu se face cand schimbi pistoanele cu unele de reparatie sau marirea cilindreiei, pentru ca pistoanele nu is in chiuloasa, pentru pistoane se face honuirea blocului. Alezarea chiuloasei e cu totul altceva. Sorry pt offtopic

          Am gresit eu cum am formulat , alezarea se face la bloc si nu la chiulasa , la chiulasa procedeul se numeste planare . Blocul motor se alezeaza cand maresti cilindreea sau se schimba pistoanele cu unele de reparatie , iar dupa alezat poti sa honuiesti , asta este optional ) greseala mea de exprimare
          se alezeaza cilindrii pentru noua cota de reparatie si apoi se honuiesc . Si blocul se poate plana la fel ca si chiulasa .
          Last edited by Cristi_Xp; 28 October 2010, 12:40.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Care mai de care mai in rasini pe aici , hai mai ziceti ca e funny.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cristi_Xp View Post
              se alezeaza cilindrii pentru noua cota de reparatie si apoi se honuiesc . Si blocul se poate plana la fel ca si chiulasa .
              Corect se poate plana ca si chiulasa doar cand este necesar doar nu te apuci sa planezi blocul ca asa vrei u sau poate pe unii ii dau banii afara din casa !

              Originally posted by silviu_cos View Post
              eesti ghem si tu ! ai pus mana vreodata sa desfaci un motor?? mama cumetre cand va aud... )
              Numai profu meu de PMCD zicea ca atunci cand ajunge ulei in camera de ardere masina scoate fum negru. Eu am zis albastrui... si el a zis depinde cat de negru e uleiul... )) WTF pune`ti mana pe o carte !
              PS : honuirea e OBLIGATORIE dupa alezat , nu obtionala... un motor va consuma ulei garla daca nu are cilindrii honuiti ... lafel daca e rodat prea dur (honuiala se uzeaza prea mult cand motorul e strans) iar daca rodajul e prea bland iar consuma ulei... canalele honuielii se umplu cu " ulei ars" si segmentul care taie pelicula de ulei de pe cilindru nu isi mi face treaba . toate astea nu le-am zis eu... le zic cei ce au treaba cu motoarele... si scriu in carti !
              Draga forumistule impatimit care citesti din carti mai bine pune u mana si desfa un motor nu mai citi de pe goooagle , sunt multi care dupa alezat nu au honuit blocul , asa ca ai grija sa nu cazi dupa motocicleta de la avatar. Eu relatez din popor nu din carti.......... apropo de dragul diversitatii citeste o carte .......
              Last edited by Cristi_Xp; 28 October 2010, 12:41. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Draga domnule ... tot ce faci tu, probabil faci dupa ureche... e si normal... n-ai pus mana pe o carte, singurul motor pe care l-ai desfacut a fost de 1300 . pe langa faptul ca citesc si mai invat astea si in facultate ... pun si mana si desfac motoare . ba mai mult... japoneze, de motociclete , dintr-o bucata cu tot cu cutie... asa ca hai sa nu de luam la trante ca din 3 intrebari esti PA! si nici sa stricam topicul omului nu`i frumos , ca face bine ce face...
                Attached Files
                Last edited by silviu_cos; 28 October 2010, 12:33.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by silviu_cos View Post
                  Draga domnule ... tot ce faci tu, probabil faci dupa ureche... e si normal... n-ai pus mana pe o carte, singurul motor pe care l-ai desfacut a fost de 1300 . pe langa faptul ca citesc si mai invat astea si in facultate ... pun si mana si desfac motoare . ba mai mult... japoneze, de motociclete , dintr-o bucata cu tot cu cutie... asa ca hai sa nu de luam la trante ca din 3 intrebari esti PA! si nici sa stricam topicul omului nu`i frumos , ca face bine ce face...
                  Brrrr iti pun poze cate vrei u , mai usor cu tranta ca nu este loc , sti u ce motoare desfac eu ??? si alea de dacie care i problema ? si daca inveti in facultate ce .......practica ne omoara asa sa vorbesti din carti este usor, ai desfacut si u un motor si gata ti ai facut poza vai ce sa ma fac , de montat la loc ai mai reusit ??? vezi ti de treaba ta am zis ce face lumea in general si fiecare la randul lui poate sa faca ce vrea iar daca aia mea nu vrea sa honuiasca blocul nu il honuiesc .......asa ca ramane optional , am vazut masini mergand si fara sa fie honuit blocul si ce crezi are si 400cp hai ma nene ne lasi cu cartile tale si cu facultatea ....... la ce facultate se face in ziua de astazi de treci ca gasca prin apa .......ai fost u intr un atelier de strungarie auto?

                  Comment


                  • #10
                    Prietene ... am avut bloc motor de yamaha r6 cu camasile fisurate . si camasile alea erau "wannabe" un strat subtire de nikasil . mers la bucuresti... bucsat , alezat, HONUIT montat la loc ... fum garla... in 5 minute de mers mi-a disparut tot uleiul . desfacut masurat fanta de lumina a segmentului era 0,40 mm desi in carte scria clar ca tre sa fie 0,15mm si i-am atras atentia mesterului . Mers inapoi facut scandal , bucsat. again, alezat, honuit montat . Motorul ala merge si acum. in regim de forja = 16000rpm . cred ca tu nu ai fost intr-un atelier de strungarie ca daca ajungeai acolo vedeai ca la alezare cutitul face suprafata cilindrului RUGOASA , ca un filet dar nu se vede f bine la ochi . Ori honuiala e altceva daca vedeai cum se executa iti dadeai seama ca , canalele alea sunt in forma de XX cam asa ceva ... mai mestere !
                    PS: ca nu vrei tu , asta e altceva... dar honiurea cilindrului e obligatorie ! tu poti sa iti alezezi cilindrii cu pila ne doare fix in pix dar nu mai da sfaturi ca unii ti le urmeaza si e pacat de motoarele lor .
                    Last edited by silviu_cos; 28 October 2010, 13:07.

                    Comment


                    • #11
                      @ghelader motoarele alea de le desfaci tu si le pui la loc nu functioneaza oare dupa legiile fizicii pe care le studiaza Silviu? Sau sunt supuse "stiintei populare". El ti-a explicat ce se face si de ce, pe cand tu ai venit decat cu vorbe de baiat de cartier, ca asa se face pentru ca stii tu. Esti cumva un reper in industria auto si nu stiam noi?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        El face parte din categoria "tunerilor autohtoni" care au dat gauri in biela ca sa usureze ansamblul biela-manivela pentru a castiga cai putere ... insa nu stiau ca principala forta la care e supus ansamblul nu e presiunea ci vibratia . si iacata cum s-a facut terci motorul . NU honuim... gauri cat mai multe , volanta cat mai usoara chiulasa "planata" cat mai mult ... masinile de 400 cp ale prietenilor merg si asa...
                        Last edited by silviu_cos; 28 October 2010, 13:20.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by silviu_cos View Post
                          Prietene ... am avut bloc motor de yamaha r6 cu camasile fisurate . si camasile alea erau "wannabe" un strat subtire de nikasil . mers la bucuresti... bucsat , alezat, HONUIT montat la loc ... fum garla... in 5 minute de mers mi-a disparut tot uleiul . desfacut masurat fanta de lumina a segmentului era 0,40 mm desi in carte scria clar ca tre sa fie 0,15mm si i-am atras atentia mesterului . Mers inapoi facut scandal , bucsat. again, alezat, honuit montat . Motorul ala merge si acum. in regim de forja = 16000rpm . cred ca tu nu ai fost intr-un atelier de strungarie ca daca ajungeai acolo vedeai ca la alezare cutitul face suprafata cilindrului RUGOASA , ca un filet dar nu se vede f bine la ochi . Ori honuiala e altceva daca vedeai cum se executa iti dadeai seama ca , canalele alea sunt in forma de XX cam asa ceva ... mai mestere !
                          bine mestere surubel nu mai are rost sa intru cu tine in polemici ca nu am chef sa mi strice unu ca tine buna dispozitie , sunt multe alteliere in Bucuresti nu stiu la care ai fost u . Sa ai o zi buna !

                          Sa l lasam pe Unicul_sgm sa ne expuna in continuare lucrarea sa.

                          Comment


                          • #14
                            observ ca ai o foarte buna dispozitie... fugi la reparat motoare , ca fizica de clasa a5-a ai invatat-o . unii dintre voi meritati sa va loveasca arborele in dinti poate asa nu va mai bagati nasul pe unde nu va fierbe... bafta

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by yrman View Post
                              @ghelader motoarele alea de le desfaci tu si le pui la loc nu functioneaza oare dupa legiile fizicii pe care le studiaza Silviu? Sau sunt supuse "stiintei populare". El ti-a explicat ce se face si de ce, pe cand tu ai venit decat cu vorbe de baiat de cartier, ca asa se face pentru ca stii tu. Esti cumva un reper in industria auto si nu stiam noi?


                              U cine zice ca esti ca nu te am vazut pe aici , nu sunt rapper sunt doar un baiet de la tara .....nu am zis eu cum se face .....nici u nu sti sa citesti am zis ceea ce se face daaaaaaa cap sec ce esti citeste tot de la inceput si apoi vb plus ca era optional daca cineva vrea sa faca honuire sau nu ramane la latitudine lui , eu am zis ceva si voi ati sarit repede stati linistiti in banca voastra cu loganele astea pe primul viraj va sare cutia de conserve de pe sosea .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google