Finala Borla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Finala Borla

    salutare all !

    imi caut de ceva vreme o finala ... care sa-mi dea si sound si design ... si performante ... !

    am gasit pe siteul de la Borla ... cateva finale interesante . acum nu inteleg cateva chestii ... :

    1. "Puteti opta pentru doua variante de calitate: inox sau aluminizat."
    care este diferenta !? durata de viata mai mare o au cele din inox ?! alte diferente !?

    2. cele 3 tipuri de finale ( presupun ca sunt 3 feluri constructive ) :
    a) direct FIT
    b) direct FLOW
    c) sport !

    care ar fi diferentele ... ma intereseaza ca sound si performate ... ca designul reiese din poze !!!

    va multumesc !!!
    LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
    LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
    LOCUL1 143.9dB (nCID)

  • #2
    Din cate stiu Cristi Xp are Borla,probabil el iti poate spune mai multe.
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #3
      multam pt promptitudine ...
      tinand cont cas mai multe tipuri ... astept opinii venite de la mai multi forumisti ... de la toti cei care ma pot ajuta !
      LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
      LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
      LOCUL1 143.9dB (nCID)

      Comment


      • #4
        E un Logan in Buzau cu toata evacuarea schimabata.
        Ca sound e mortala sa o auzi din afara. In masina te omoara in a 5-a cu zgomotul. Eu mi-am mai facut rost de o finala de origine ca vreau sa imi pun 2 evacuari, si am vazut ce inseamna evacuarea sport. Daca esti singurul sofer al masinii merge, dar daca o mai conduce si altcineva (parinti, prietena/sotie) nu iti recomand.
        Ca si sound iti recomand un filtru sport de calitate.
        Iar daca vrei design gasesti f multe modele de tipsuri.

        Parerea mea.
        http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

        Comment


        • #5
          eu n-am borla,am o finala de aia "de carbon" , Pentru sound e super,si e bine ca poti pune silencer in ea daca vrei sa nu iti urle in cap la drum...
          direct flow=gazele iasa direct ,nu sunt filtre si alte alea...vezi dintr-o parte in alta a tobei
          Borla nu sunt prea zgomotoase,si performanta prea mare daca nu scoti catalizatorul si intermediara...nu prea cred ca obtii ...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Eu am Borla , super multumit, sound (mie imi place) , se simpte si la performante (dar am tot traseu) , nu a ruginit nici un pic...eu recomand Borla....
            sigpic

            Comment


            • #7
              Originally posted by GOLAN91 View Post
              Eu am Borla , super multumit, sound (mie imi place) , se simpte si la performante (dar am tot traseu) , nu a ruginit nici un pic...eu recomand Borla....
              poze ceva ai cu traseul..am stat azi de vb cu tatal tau langa masina si nici nu mi-am dat seama ca ai avea traseu borla...e de inox? id -ul meu e laur200445 daca vrei sa vb acolo

              Comment


              • #8
                multumesc pentru rapunsuri ...

                totusi ... nu mi-a explicat nimeni diferenta de materiale ... inox sau aluminizat

                diferenta dintre cele 3 tipuri de finale ... direct flow ... stima cum arata ... si din cauza constructiei , motorul ar respira mai bine ... presupun ca ar fi OK si pentru performantele motorului , poate ma insel ... cinemi poate explica ...
                LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                LOCUL1 143.9dB (nCID)

                Comment


                • #9
                  din cate stiu o finala direct flow iti da cc +2% cuplu

                  Comment


                  • #10
                    eu am Sebring, sunetul este suuuuper
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      O am de 2 ani, este Borla ProXS, face galagie destula, nu este chiar obositoare, nu este lovita/zgiriata.
                      Last edited by Seba; 18 February 2008, 11:45.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dsign View Post
                        O am de 2 ani, este Borla ProXS, face galagie destula, nu este chiar obositoare, nu este lovita/zgiriata.
                        cum se comporta in afara bucurestiului? poti sa mai stai in masina?

                        Comment


                        • #13
                          Si o poza cu tot traseu...da nu ma lasa sa pun si filmuletu
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            laur, la 120 constant tace, la fel si mai sus, nu prea se mai aude decit vintul.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              disgn, mai e valabil faptul c-o vinzi la pretul de manopera pt schimbare cu alta toba? te rog confirma, pt cine e interesat...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google