nu stiu de la ce este dar cine are posibilitatea sa ma ajute sa lase un nr de tel si il sun maine sa mi probeze si mie mufa sa stau cu gandu impacat ca nu este de la mufa .ca sa nu ma duc la aia la service degeaba
mufa diagnoza defecta? pls help
Collapse
X
-
Din ceea ce spui tu sigur sunt pb cu jucariile care le avea tipul ala ;pariez ca mufa ta e buna,si ca vei merge degeaba in service!
Daca mufa ta ar fi defecta sonda nu poate aprinde led-ul de pe ea fiindca ea se alimenteaza tot prin aceea mufa.E vorba de un led rosu.Mai este un led rosu care se aprinde cind pornesti programul si cind se stabileste legatura si se schimba informatii intre calculatoare se aprind si celelante doua verzi.Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
-
Originally posted by MESERIASU' View PostDin ceea ce spui tu sigur sunt pb cu jucariile care le avea tipul ala ;pariez ca mufa ta e buna,si ca vei merge degeaba in service!
Daca mufa ta ar fi defecta sonda nu poate aprinde led-ul de pe ea fiindca ea se alimenteaza tot prin aceea mufa.E vorba de un led rosu.Mai este un led rosu care se aprinde cind pornesti programul si cind se stabileste legatura si se schimba informatii intre calculatoare se aprind si celelante doua verzi.Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803
Comment
-
razvanypo 0742.428.397 da nu stiu pe la ce ora te pot ajuta ... cel mai bine ma cauti pe mess bogdan_webpulse ... si discutam acolo in functie de ce treburi am maine ...
Comment
-
va multumesc foarte mult pt ajutorul acordat daca la randul meu va pot ajuta o voi face cu cea mai mare placere
gata s-a rezolvat mufa mea nu a avut nimik cei de la obd tunning sunt niste profesori se simte diferenta dupa remapareLast edited by Seba; 19 February 2008, 16:38.Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803
Comment
-
Am observat ca se vorbeste de remapare cu ajutorul interfetelor de diagnosticare. In acest caz tin sa precizez ca sunt doua interfete total diferite:
1. Interfata pentru diagnosticare care citeste coduri de eroare si date in timp real despre starea de "sanatate" a masinii. In unele cazuri se pot face mici ajustari cum ar fi turatia de ralanti a motorului. Folosirea acestei interfete este inofensiva pentru motor.
2. Interfata pentru scrierea (rescrierea) softului numita de altii si interfata de flash-uire care permite scrierea unui soft modificat in calculatorul masinii. Aceste interfete sunt foarte periculoase in cazul in care cel ce se "joaca" cu interfata nu prea are idee ce face si poate strica softul existent pe masina, motorul devenind inoperabil.
Deci in concluzie: Oricine poate sa citeasca coduri de eroare si parametri ai motorului daca poseda o interfata de DIAGNOSTICARE insa nu este bine sa va jucati cu interfete de FLASH-uire.
Trebuie mentionat ca interfetele de scriere nu au posibilitatea de citire a codurilor, exceptie facand aparatura din service ce poate face aceste doua lucruri. Binenteles ca se poate achizitiona si asa ceva insa este atat de scumpa incat majoritatea service-urilor nu o au pentru ca nu si-o permit.
Comment
-
-
Nu cumva interfetele sunt identice din punct de vedere hardware si difera numai softul, unul de diagnosticare si unul de scriere? Pta ca ambele mufe fac conversia de semnal CAN-USB si cam atat, restul e treaba de drivere si soft...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Mereti fratilor la meseriasi,cel putin la aia care stiu cat de cat ce fac,nu toti chiptunerii care fac copy paste.Ia legatura cu Doc,de la Dimsport/Obdtuning,sau cum i-o chema acu,si te rezolva...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View PostNu cumva interfetele sunt identice din punct de vedere hardware si difera numai softul, unul de diagnosticare si unul de scriere?
Modulele de pe cablu difera, unul citeste numai intr-un sens (datele masinii) si celalalt citeste si scrie (in ambele sensuri).
De aia si preturile difera.
Comment
-
Cu siguranta nu este de la conectorul de pe masina
eu lucrez la ''LEONI cablaje auto pt LOGAN'' si fiecare cablaj este testat % / %
adica de la continuitate electrica la verificare componenta conector,etanseitate,etc
deci nu cred ca de acolo este problema!
Comment
-
Nu sunt la fel.
Modulele de pe cablu difera, unul citeste numai intr-un sens (datele masinii) si celalalt citeste si scrie (in ambele sensuri).
De aia si preturile difera
Daca era asa nu mai stergeai tu erorile.nu mai induce lumea in eroare si mai bine documenteaza-te ce si cum,ambele sunt bidirectionale.
Comment
Comment