Logan Tunat - Orange

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    n-arata rau deloc chiar daca are culoarea care o are .... neagra ar fii aratat suparata rau cu jante albe
    ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

    Comment


    • #17
      a dat-o rau in bara cu eleronul ala..nu-si are rost pe un logan care prinde cu greu 200..(sa zicem)...si parasolarul..nu prea l-a nimerit la culoare...dar nu poti sa zici ca e logan simplu...adevarul e ca trebuie sa incerci sa schimbi ceva..loganuri sunt o groaza,nu?..cel putin merita respect pt munca si pt banii investiti..

      Comment


      • #18
        da,normal mie imi place .. eleronul ala .. vine mai bine dat jos .. parerea mea si parasolarul la fel .. oricum imi place ... respect pt munca depusa
        Its just a car ...

        Comment


        • #19
          mie unu nu imi place parca ii pom de craciun ! PS: parerea mea
          Mereu superiori unui sat cu caini si oi

          Comment


          • #20
            Zice`ti voi ce vreti ...dar nu stiu daca ati observat ....omul are trapa !!

            Comment


            • #21
              Imi place masina...bravo lui

              @rsx; imi plac poeziile tale "acide"
              Last edited by felixb; 27 March 2008, 19:20.
              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

              Comment


              • #22
                Arata bine masina,si mie imi place,dar jentile alea sunt putin iesite cam in afara si nu da bine,cred ca sunt prea late.

                Comment


                • #23
                  E frumoasa culoarea,in schimb eleronul:da-l jooooooooooos

                  Comment


                  • #24
                    Fiecare cu gusturile lui, dar eleronul e prea exagerat
                    nimeni nu moare virgin, viata ne .... pe toti
                    mazda 3 / logan 1.5 dc

                    Comment


                    • #25
                      Ba toti va luati de eleronul ala mare... mie unul imi place... am o intrebare... voi ori sunteti din generatia lu tatamiu ca si ala mai comenteaza si rade cica ar fi scara de incendiu ) eu zic ca eleronul ala apasa mai bine masina de "fund". În cazul in care masina stand pe loc e mai lasata de bot, la viteze mai mari e indicat un eleron care sa o apese si pe spate...... nu e neaparat sa prinda 200km/h ca sa fie util acel eleron... de la viteze mai mari de 80 km/h eleronul incepe sa-si faca simtita prezenta ;)

                      Comment


                      • #26
                        Frumos loganu
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          LOL )

                          Dmn ce comuri rautacioase din partea unora :| ; am si eu un sfat.. daka nu stiti nu va bagati )

                          ce zic uni... sa incep cu asta :
                          - parasolar urat, si nici macar nu e nuanta perfecta cu vopseaua chiar se aseamna cu culoarea ( care a costat foarte multi bani)

                          - eleron naspa > cine a zis asta insemna ca habar nare ce ar trebui sa faca un eleron, in primul rand asta la viteza de peste 90 km/h apasa pe spate cu peste 50 kg/ >> garda la sol mai joasa >> aderenta mai buna >> stabilitate
                          si ca o paranteza asta nu e eleron de 2 milioane

                          - paravanturi pentru ce trebuie ? Iti raspund tot eu.. daca ploua usurel.. si vrei sa iei o gura de aer cu paravanturi nu iti intra ploaia in masina.. ++ ca poti lasa usor crapate geamurile pe timp de vara si nu se mai face sauna in masina ;)
                          - a avut bani de investit, dar o parte din ei nu i-a investit cu cap.... asta spunea cineva caruia o sa ii raspund ca cel cu loganul are o mica firma de tunning.. Lars Tunning se numeste si chiar face cateva lucruri bunicele..

                          BTW
                          Cel cu masina a castigat locul 3 la un concurs de akum 2-3 luni la care au fost prezente masinu mult mai scumpe la ploiesti.. cei de akolo poate stiu despre ce e vb..


                          scuze daca mam exprimat irelevant.. am incercat sa fiu cat mai la obiect

                          Comment


                          • #28
                            Frumoasa masina culoare e si ea pe masura. Un om care a investit banii cu cap si dupa cum spunea @alexcorbu eleronul de pe acest logan e destul de scump si cu siguranta imbunatateste performantele aerodinamice. Bafta la tunarit

                            Comment


                            • #29
                              1. Daca ar fi fost masina de curse as fi inteles eleronul, dar e o basina cu maxim 100 cai, si sincer nu ma incanta ca iau curba cu 85 sau cu 90 sau ca prind 175 in loc de 180
                              2. Da ce mori daca nu iei gura aia de aer? Se inchide ermetic masina si ramai fara oxigen?...+ ca pe timp de vara si cu geamurile se face sauna in orice masina, dar dai drumu la ac si rezolvi, dar daca esti TUNAR si cumperi masina fara aer ca apoi sa ii faci tiunnnnning de 3000e belesti ****
                              3. Nu ma intereseaza si probabil nici pe 95% dintre utilizatorii acestui forum ce firma are nenea ala, poate doar pt baietii care se uda cand vad un eleron supradimensionat pe o masina de strada el, acest patron de firma de tuning...est un fel de zeu.
                              4. Vad ca tot insisti pe TUNNING
                              5. Scuze acceptate
                              Last edited by RSX; 3 May 2008, 14:53.

                              Comment


                              • #30
                                Nu ai inteles RSX, este "basina" lui si face ce vrea din ea...nu iti place, nicio problema,(crezi ca il intereseaza asa tare?), dar tu insisti prea mult. bafta la tunarit
                                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google