Jante-anvelope-suspensie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jante-anvelope-suspensie

    care optiune ar fi mai buna in opinia voastra pentru un logan, eu probabil voi merge pe mana celei de a 2-a dar...sa aflu si parerea voastra.

    1. cumparat jante 15", pus pe ele gumele stock(conti) si cumparat arcuri + amortizoare sport, un pret total de aproximativ 2600-2800 ron.

    2. cumparat jante 16", cumparat gume 205/55/16" si cumpart arcuri sport(pt 3cm mai jos), un pret total aproximativ 3000 ron, poate mai putin daca vindem gumele+jante tabla stock

    eu ma gandeam ca pt un om normal chiar nu e nevoie de amortizoare sport, diferenta cu/fara ele nu e de la cer la pamant, garda se coboara foarte putin astfel ca amortizoarele stock vor functiona totusi bine iar cu gume de 205 o sa avem aderenta mai buna care conteaza destul de mult, si un plus la aspect.
    cel putin asa vad eu lucrurile, acum ca o sa vina un domn si o sa spuna "eu zic cel mai bine sa iei la pct 2 si amortizoare" e ceva normal pe un forum, dar atata timp cat nu-mi da bani dansul eu raman la aceste 2 variante STRICTE

  • #2
    eu am 205/50/16 cu arcuri sport si amortizoare stock..sunt super multumit,deci dupa parerea mea..a doua varianta!

    Comment


    • #3
      Parerea mea este ca varianta a 2a e OK. Mai putin pentru militie.
      http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

      Comment


      • #4
        fara amortizoare. am doar arcuri sport si jenti stoc si sta altfel pe sosea acum. (imi mai trebuiesc jenti pe 17)

        Comment


        • #5
          17 mi se pare mult, dispare putinul confort si apare riscul de a indoi mai usor janta, pentru ca presupun ca vei pune talon mic pt a pastra relativ acelasi diametru total al rotii.
          205/55 mi se pare ideal pe logan, parerea mea

          Comment


          • #6
            jentile ca jentile dar cauciucurile ma omoara la bani dasta aman cumpararea lor


            P.S rsx ar trebui sa tai arcurile . te scoti la bani este exact k si arcurile sport, eu nu am stiut la inceput.

            Comment


            • #7
              cunosc varianta, insa se pare ca nu e chiar asa, arcu ala are o anumita rezistenta asa cum e el, dupa or sa fie prea multe necunoscute si nu stiu daca merita dpdv al sigurantei.
              trebuie sa gasesc si un meserias sa taie ce si cum trebuie, si am o mica banuiala ca operatia de taiere o sa ma duca la minim 100 lei.

              Comment


              • #8
                la pilot cereau 150 ron(acum nu stiu dc mai taie) si multi care au taiat din ele erau multumiti,dar au taiat jumate de spira pe spate si o spira fata ,dc tai mai mult atunci apar prob in timp. am mers k un logan k arcuri taiate si se simte la fel k la mine.

                Comment


                • #9
                  si cat scade garda? jumatea aia de spira cat inseamna in cm?
                  tot ei le si demontau/montau?
                  daca e poate le tai saptamana asta, dar nu prea sunt impacat cu ideea totusi...

                  Comment


                  • #10
                    Mai da voi chiar nu aveti ce face....cum sa taiati mai nene bunatate de arc??pentru acel arc siau bautu capu nus
                    cati ingineri , si venim noi ai mai destepti sa taiem din ele ...
                    ...faceti cu vreti dar nu va vad bine....astea nu mai sunt arcurile de la vecha berlina...daca vrei cautati si luativa H&R si gata...
                    Si acuma imi sariti in cap dar am dreptate...
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      150 k totu dar mi-au zis ca nu e bine, ca nu mai are cursa amortizoru bla bla. am zis ok pune sport, imi era frica si am dat 5 mil pe arcuri sport si apoi la ceva zile imi spun cativa tipi ca ei au demult si nu sa intamplat nimik si m-am dus cu un pr sa si le taie el la pilot si nu au mai vrut apoi (ca sa vanda marfa cine stie. ca doar e dif de 350 ron)

                      ps: arcurile sport le lassa k 4 cm cam asa .

                      Comment


                      • #12
                        varianta a 2-a ii ok , si stabilitatea ii mai bun si arata si mai bine asa umpic mai joasa , acuma depinde si de tine cum ai bani !
                        Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                        Comment


                        • #13
                          eu recomand sa pui si amortizoarele doar de proba,sa vezi ca nu mai sare asa aiurea masina,cum sare doar cu arcurile...
                          sincer nu prea recomand,am avut 30 mii km,nu recomand,am suspensie sport arcuri+amortizoare acu,tot nu recomand la drumurile noastre,doar daca va mai apuca din cand in cand,sa intrati in curbe pe la viteze mai mari,eu de aia o tin,dar in rest,imi manca nervii...
                          dar sa stii ca diferenta intre cu/fara ele...e de la cer la pamant
                          Last edited by Cristi_Xp; 24 February 2008, 03:51.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            o fi, dar cu tot ce ar insemna diferenta de la cer la pamant daca aveam banii astia nu mai luam dacie.
                            si eu nu vreau sa iau luna asta o bara, luna viitoare o janta, o sa bag ceva banuti in ea(la sfarsitu lu aprilie cel tarziu) odata sa fac tot ce am in plan si ASA MOARE altceva nu mai vede, si inafara de arcuri si roate, o bara de mcv, niste folie pe toate gemurile si luneta aproape transparenta(mai mult pt nuanta diferita, nici de omologare nu cred ca am nevoie pt ce vreau eu) iarasi NU VEDE.
                            asa ca daca multi dintre voi spuneti "eu iau acum arcuri si amortizoare la salariu de luna viitoare" la mine nu se aplica

                            Comment


                            • #15
                              iei arcuri acum,daca esti sigur ca pe viitor o sa iei si amortizoare.Eu le-am luat dupa 30 mii km,si mai placut este si cu amortizoarele ,decat doar cu arcurile...daca iei arcuri ca sa "moara cu ele " nu recomand,plus ca nu stii cat rezista amortizoarele vechi,deci sigur vor trebui schimbate,la mine au rezistat 30 mii,si sunt ok
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google