care optiune ar fi mai buna in opinia voastra pentru un logan, eu probabil voi merge pe mana celei de a 2-a dar...sa aflu si parerea voastra.
1. cumparat jante 15", pus pe ele gumele stock(conti) si cumparat arcuri + amortizoare sport, un pret total de aproximativ 2600-2800 ron.
2. cumparat jante 16", cumparat gume 205/55/16" si cumpart arcuri sport(pt 3cm mai jos), un pret total aproximativ 3000 ron, poate mai putin daca vindem gumele+jante tabla stock
eu ma gandeam ca pt un om normal chiar nu e nevoie de amortizoare sport, diferenta cu/fara ele nu e de la cer la pamant, garda se coboara foarte putin astfel ca amortizoarele stock vor functiona totusi bine iar cu gume de 205 o sa avem aderenta mai buna care conteaza destul de mult, si un plus la aspect.
cel putin asa vad eu lucrurile, acum ca o sa vina un domn si o sa spuna "eu zic cel mai bine sa iei la pct 2 si amortizoare" e ceva normal pe un forum, dar atata timp cat nu-mi da bani dansul eu raman la aceste 2 variante STRICTE
1. cumparat jante 15", pus pe ele gumele stock(conti) si cumparat arcuri + amortizoare sport, un pret total de aproximativ 2600-2800 ron.
2. cumparat jante 16", cumparat gume 205/55/16" si cumpart arcuri sport(pt 3cm mai jos), un pret total aproximativ 3000 ron, poate mai putin daca vindem gumele+jante tabla stock
eu ma gandeam ca pt un om normal chiar nu e nevoie de amortizoare sport, diferenta cu/fara ele nu e de la cer la pamant, garda se coboara foarte putin astfel ca amortizoarele stock vor functiona totusi bine iar cu gume de 205 o sa avem aderenta mai buna care conteaza destul de mult, si un plus la aspect.
cel putin asa vad eu lucrurile, acum ca o sa vina un domn si o sa spuna "eu zic cel mai bine sa iei la pct 2 si amortizoare" e ceva normal pe un forum, dar atata timp cat nu-mi da bani dansul eu raman la aceste 2 variante STRICTE
Comment