oare cum s-ar comporta ligheanu cu gume de 225? incap...mai bine zis...?
Jante-anvelope-suspensie
Collapse
X
-
ma fratilor ziceti-mi si mie cu ii cu comfortul ca eu am o groaza de drumuri grele si nu prea as vrea sa ma scuture intruna la fiecare denivelare. cum se simt in masina socurile de la gropi deca pun numai arcuri? merita sa dau comfortul pe aspect?
Comment
-
pai nu dai confortul doar pe aspect, il dai pe o stabilitate imbunatatita a masinii, respectiv plecare de pe loc mai buna, frinare mai buna, viraje mai sigure. Dupa ceva km te obisnuiesti
Comment
-
Originally posted by RSX View Postcare optiune ar fi mai buna in opinia voastra pentru un logan, eu probabil voi merge pe mana celei de a 2-a dar...sa aflu si parerea voastra.
1. cumparat jante 15", pus pe ele gumele stock(conti) si cumparat arcuri + amortizoare sport, un pret total de aproximativ 2600-2800 ron.
2. cumparat jante 16", cumparat gume 205/55/16" si cumpart arcuri sport(pt 3cm mai jos), un pret total aproximativ 3000 ron, poate mai putin daca vindem gumele+jante tabla stock
eu as alege a doua varianta dar cu anvelope cu talon mai scurt adica 205/45/16"
Comment
-
Originally posted by silviu_cos View Postla jante pe 17' incap pe fata 235 si pe spate 245 asta la gume cu talon de 45 restu' nu mai stiu
in care vise umede? tu stii ce reprezinta dimensiunea talonului, cea pe care tu o dai ca fiind 45? Iti zic eu: dimensiunea talonului se da ca procent din latimea benzii de rulare, deci 45 asta al tau inseamna de fapt 45% din 235 sau 245
Asta inseamna ca 45 de la un 205 nu va fi niciodata egal cu 45 de la 235. Sa vad eu ca merge un logan cu suspensie -3cm pe astfel de anvelope si eu ii maninc cu dintisorii mei calea de rulare a anvelopei uzate... Atentie: fara sa atinga in carenaje
Sa nu mai zic ca masina abia merge cu astfel de dimensiuni, abia frineaza si mare minune daca mai sta pe curbe
Comment
-
Ca sa nu va mai certati aiurea... aici gasiti o parere zic eu avizata de niste experti www.dotzmag.com
adica pentru 16" dimensiunile ideale ar fi 195/50/16, 195/55/16, 205/50/16, 215/45/16, 225/45/15
Comment
-
-
Ne mai auzim cind o sa-ti cauti carenaje de fata, ca in magazin sunt prea scumpe...
Comment
-
Nu freaca nimic, cu sarcina si denivelari. Suspensia s-a coborit cam cu 3,5 cm. ET-ul nu-l stiu, sincer. E scris pe undeva, dar nu mai stiu pe unde
Comment
-
M-am mai uitat...si se pare ca raman pe 15"...mai mult din motive de cost, al anvelopei dar si al jantei.
intrebarea e...ce avantaje/dezavantaje ar fi intre 195/50 si 205/50?
ca marca toyo proxes sau marangoni zeta linea, personal inclin spre marangoni, se pare ca sunt anvelope bune dar nu prea rezistente dat fiind ca au cauciucul moale, dar oricum eu merg foarte putin asa ca...
pretul e cam pe acolo, iar diferenta dintre 195 si 205 e 50-80 lei
as vrea ca in max 2 sapt sa le achizitionez, dupaia ramane sa vad ce jante cumpar si arcuri.
sper sa rezolv la un maxim de 2500 ron cu arcuri, anvelope si jante, poate chiar mai putin daca aleg 195.
si cred ca masina o sa fie destul de joasa, pierzand 2cm la talon si inca 3-4 din arcuriLast edited by RSX; 6 March 2008, 15:49.
Comment
Comment