205/50 sunt mai aproape de diametrul gumei stock, deci eroarea vitezometrului va creste foarte putin. cu 195/50 creste semnificativ. 205/50 e si ceva mai lat, deci stabilitate mai buna. ti-as recomanda sa-ti cumperi jante de 7" latime daca vrei sa pui 205 pe masina. inutil sa specific ca-ti trebuie prindere 4x100...
Jante-anvelope-suspensie
Collapse
X
-
M-am hotarat pe 195, cu banii cheltuiti in minus pun pinion de a 5-a de diesel cum am citit ca a facut dsign si ma nu se va schimba nimic la vmax IMO, poate chiar va creste putin in schimb as avea demaraj mai bun(iarasi nu prea ar conta avand in vedere ca nu am de gand sa fac nici o liniuta vreodata cu masina asta)
Comment
-
Aia cu demarajul poti s-o uiti de pe acum. cum sa demarezi mai bine cu pinion "de fuga"? Depasirile in tr 5 vor fi si mai greoaie. mai era unu' cu diferential de 1.6, pus pe 1.4, deja nu mai se tinea nici bmw-ul dupa loganul 1.4 (diferentiale de fapt, identice); ai consum mai mic intr-a 5-a, asta da. viteza maxima mai mare: si asta-i discutabil, pt ca nu se mai multiplica virgula cuplul motorului la fel de mult ca la o cutie de benzinar, deci putin probabil. nu imposibil, dar sa nu te astepti sa mergi cu 200km/h, ca n-ai cuplu suficient pt viteza asta, indiferent cate zeci de viteze ai avea in cutie...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Off-topic : Cu o remapare buna, s-a ajuns si la vitezele alea Ideea e ca tre sa ai mult singe rece pe a4a, sa-i dai la blana
Comment
-
Salut fratilor.vreau si o parere de experti in ale masinilor. ziceti si voi niste jante si cauciucuri dimensiuni sa imi cumpar si eu mai ieftine asa jante de 16''. nu cine stie ce dar nu imi plac jantele de 15'' care le am. apreciez raspunsul!!!!!!!!!!!1
Comment
-
205/50R16 sau 205/55R16, ca sa "iesi" cat mai aproape de diametrul rotii originale. daca nu te intereseaza acest aspect, poti pune ce vrei, numa sa ai grija pe viraje sa nu-ti zboare aripile fata de pe masinaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Daca as taia arcurile stock 1 spira pe fata si 1 spira pe spate credeti ca as face o mare prostie? Tocmai mi-am achizitionat un se de jante cu gume, urmatoarele dimensiuni : 215/45/17 ! Nu doresc ca taierea arcurilor sa-mi confere mari avantaje ci o fac look .
La "hop"uri credeti ca o sa-mi atinga in aripi ?
Astept raspuns, va multumescsigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Sa tai arcurile nu-i tocmai cea mai starlucita idee ce-i poate veni unui "tuner"
pune arcuri sport, mai scurte, dar mai tari, care se aseaza corect in suporti si lucreaza calumea. Rotile tale vor fi cu 3mm mai mari in diametru decat o roata stock, deci ar trebui sa intre in aripa, nu stiu insa pe latime daca nu vor fi probleme. Banuiesc ca nu, d-sign are asa ceva (roti pe 17, chiar dimensiunea ta, daca nu ma insel).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Aceeasi marime are si Paulic . Cert e ca nu o dispun de finante pentru arcuri sport si faza e ca stau cu jantele in masina, nemontate . Cu ele montate masina arata a tractor din oricare unghi te-ai uitasigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Indicat sunt ambele,clar. Insa daca ai bani doar de arcuri momentan si o sa ai in gand sa-ti iei si amortizoare in timp ..E ok sa pui doar arcuri..Parerea mea !sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Daca nu mergi pe drumuri grele,baga si amortizoare,dar daca folosesti astfel de drumuri ,schimba doar arcurile,ca alt fel trebuie sa stai cu o bucata de radiera intre dinti.Eu recomand arcurile EIBACH sunt si eftine si coboara fata cu 3cm si spatele cu 3,5 cm.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
Comment