If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Merg sucite intre ele stanga - dreapta scaunele stock de logan 1 (cu reglaj lombar nefunctional)?
S-a lasat ala de la sofer si ma gandeam sa le sucesc daca nu implica nici o adaptare speciala.
Nu merge
Diferenta de 6 cm este preluata de armatura scaunului
Scaunele sunt diferite intre ele, chiar si cele simple, fara reglaj lombar/pe inaltime
@VLD, problema a fost in tonul monologului tau.
Consider ca e mult mai potrivit pt tine sa vezi pe viu. Nimeni, dar NIMENI dintre cei care m-au intrebat personal ceva legat de scaune/sine/adaptari n-a plecat nedumerit de langa masina mea. Si crede-ma, au fost MULTI!
Asa ca, oricand ai chef, poti vedea pe viu "minunea" . Iti garantez ca pun poze pana maine si nu reusesti sa deslusesti, desi sunt 3 fiare si doojdesuruburi.
Dsign dar scaunele cred ca merg inversate intre ele, daca se desfac piulitele de pe suportii sinelor care raman fixati in podea dar atunci reglajul (rozeta) scaunului o sa vina in stalpul central si nu poti sa mai umblii la el.Scaunul este prins de sine in 4 suruburi nu cele din podea, daca desfaci cele 4 piulite raman fixate sinele de podea impreuna cu tija de tragere a sinelor.Sigur ma intelegi ce zic e cam greu de explicat in vorbe ...dar hai sa ajutam "colegii"
Design, daca faci poza masinii per total, clar nu deslusesc nimic. Da' acu' o dai ca-i simplitate, acu' nu-mi dau seama ca o tabla e indoita in Z (treapta) si prinsa acolo prin sudare/surub. Oricum, eu nu am folosit nici un ton, da' vezi ca 10 oameni cer o poza cu prinderea si toti o dau cotita : "ba, prinderea nu-i la fel la toate". Da' cum e la al tau, ca altfel nu intrebam. Din pacate, nu am cum sa o vad live, ca ne impacam la o bere si-mi bagai si niste leduri prin bord, cu discount, ca-s baiat bun de felul meu. Oricum, pe langa tine, au mai trimis inca niste oameni niste poze, asa ca am deslusit in mare cum sta treaba. Acu', iti dau si dreptate, ca nu stiu daca in cazul scaunelor mele o sa functioneze, ca deh, asa cap am avut ca mi-am luat scaune si dupaia am masurat...va urma!
Treaba e simpla : scaunul a fost asezat pe un cadru metalic, de care am atasat flapsurile laterale, scaunul fiind din acela cu prinderi pe lateral
Cadrul metalic a fost construit din profil patrat de 20mm
Acest cadru a fost prins de sina de interior, direct in cele 2 sau 3 suruburi.
Intre sina de exterior si cadrul de sub scaun a trebuit sa compensez acei 6 cm. Am folosit profil U de dimensiunea asta, 6 cm.
Cadrul metalic de sub scaun are latime fix cat distanta dintre sine, lungimea este fix cat sinele.
Simplu de zis? DA
Simplu de facut? NU
Evident ca masina de gaurit are bataie, spiralul se rupe, panza flexului nu taie, aparatul de sudura nu face ce trebuie, mi-e sete, mi-e foame, suna telefonul, e cald, etc... Ne-a luat 2 zile in 3 insi )))
Acum am niste suporti care cantaresc mai mult decat un scaun original.
La vara ii paste operatiuni de usurare
Intreb si eu, voi stiti ca ancorajul centurii de siguranta (aka rama scaunului) trebuie sa tina la vreo 2 tone forta aplicate pe centura timp de 10 secunde (incercarea de omologare)?
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
toata rama sau doar sufa care se prinde de rama? adica se testeaza rama cu totul, montata intr-un suport sau pe o caroserie? sau doar pedunculul?
cele doua tone cum se aplica? pe ce directie/axa?
stii cum se face testul ala?
(nu pun la indoiala cele spuse de tine, doar sunt foarte curios)
Exact. Deci, sfatul tau e sa nu schimbam scaunele? Sau sa sudam sanatos? Hai, glumesc. Oricine face asemenea schimbari, isi asuma si riscurile aferente, cred..Da' ce ai spus tu, chiar m-a pus pe ganduri.
Ozenele, scaun complet cu sine prins pe o caroserie fara parbriz, se trage cu 2 tone in fata (ca si cum un manechin ar sta pe scaun la impact frontal. )
ECE 16 e regulamentul de centuri, ECE 17 e de scaune http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs1-20.html daca vrei detalii.
Nu se duc 2 tone in rama ca se duce si spre stalp tensiunea din chinga insa...
Nu zic eu sa va omologati masinile, dar daca modificati si scaunul din dreapta trebuie sa aveti grija si de cei care stau acolo.
Daca pui scaun complet cu penduncul de centura, trebuie sa ai grija sa se potriveasca cu pana centurii din masina (Autoliv K12F e destul de raspandit).
Last edited by einstein1984; 22 January 2015, 11:53.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment