Diferential Autoblocant + Grup Scurt -cutie Dacia Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferential Autoblocant + Grup Scurt -cutie Dacia Logan

    Salutare,

    Am un logan de rally si as dori sa montez un diferential auto blocant si un grup mai scurt pe cutie. A mai montat cineva asa ceva pe cutia de renault, ma poate ajuta cu ceva informatii. Am vazut pe situl de la QUAIFE ca exista, dar pentru modelele de la renault. Un grup scurt aveti idee unde pot gasi. Multumesc
    LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

  • #2
    cel mai bine iei legatura cu Grigorescu sau mach1 si cred ca te lamureste el .
    sau iei legatura cu Renault Sport
    De blocant nu stiu ,dar de grup stiu ca nu e mare sfaraiala cu el .Acum a aparut unul mai scurt dar costa undeva la 1000 eur .
    Pe cel vechi nu merita sa dai mai mult de 8-10mil,desi o sa fie de astia care cer 500-600 eur.
    Last edited by Cristi_Xp; 29 December 2010, 10:41.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Am vorbit la Mach1....si greu tare acolo, am vorbit pt un grup, de 2 luni si nici acuma nu a venit inca.
      LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

      Comment


      • #4
        io zic ca mai bine decat sa dai banii pe un diferential ca sigur o sa coste ceva mai bine daca ai gasi pe cine sa ti-l blocheze cred ca ai iesii mai ieftin, si io ma gandesc la aceeasi chestie

        Comment


        • #5
          Pai daca l-ai blocat ai spart cutia, la forta faci cutia praf. Diferentialul autoblocabil este cu dischis nu blocheza mereu sa traga ambele roti odata, in momentul cand simte ca o roata patineaza trece forta si pe cealanta.
          LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

          Comment


          • #6
            SorinTelehoi las ca asa invata omu din greseli,diferential blocat?poate se gandea sa-l sudeze,as vrea sa stiu cum mai vireaza

            Comment


            • #7
              Tre sa ajutam oamenii sa le explicam despre ce este vorba, , si nimeni sa imi dea si mie ceva informatii?!
              LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

              Comment


              • #8
                oare de la clio rs sau megane rs nu o merge ?

                Comment


                • #9
                  Depinde de tipul de cutie, daca se potriveste, dar cred ca merge cutia, dar sa nu faca mai rau, ....la cutie tre calculat foarte bine raportul ca difera de la o masina la alta foarte mult, mergi cu clio rs cutie scurta si o pui pe logan si vezi ca e mai lunga decat ce ai pe masina. Are cineva coduri de cutii si ce tipuri de grupuri au, pinionul si coroana
                  LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                  Comment


                  • #10
                    in primu rand nu are nici o treaba viraju cu diferentialu
                    si in al doailea rand as avea o intrebare
                    tu zici ca rupi cutia, pai daca ai pui diferential auto blocant nu cam tot aceeasi chestie se intampla cand se blocheaza el automat

                    Comment


                    • #11


                      cate ceva despre diferentiale si multe altele....
                      LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by askyutza View Post
                        in primu rand nu are nici o treaba viraju cu diferentialu...
                        hai serios, sa moara newton si toti retarzii aia de fizicieni mecanici?
                        ia explica matale atunci cum obtii vitezele unghiulare diferite ala rotilor pe cercul de virare, daca nu din diferential? sau o fi si ala vrea piesa in plus, cu rol de a aduna uleiul din cutie, cum mai ziceau uni p-aci de turbina, ca e pusa sa-si faca motorul ungerea.

                        la intrebarea 2 cred ca Sorin se referea mai degraba la torsen sau visco decat blocant cu craboti...primele 2 variante nu sparg cutia, a treia, are sanse s-o rupa la socuri.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Deci ma minunez..clar

                          Mai exista un sistem..l-am avut la o autoutilitara Iveco 65C15.Sistemul se numea ABD(posibil Auto Block Diferential ) si folosea ABS-ul.Cand plecam mai puternic pe suprafata alunecoasa/o roata pe asfalt o roata pietris/zapada ,din calculator dadea comanda la centrala de ABS si-mi frana roata care patina transmitand momentul motor la roata cu aderenta.
                          Presupun ca la o masina pregatita pentru competitie ar fi indicat un diferential autoblocant vascos.Nu cred ca ar rezista un diferential atoblocant pe craboti datorita fortelor existente.

                          Pe un forum am mai gasit un coleg care a sudat diferentialul unui Papuc 4X4...si saracu se cam vaita sincer))).Marea lui problema erau si sunt in continuarea..luarea virajelor.Plus ca sudarea diferentialului implica viraje luate cu dificultate,uzura pneurilor mult mai rapida si suprasolicitarea cutiei de viteze.


                          Originally posted by askyutza View Post
                          in primu rand nu are nici o treaba viraju cu diferentialu
                          si in al doailea rand as avea o intrebare
                          tu zici ca rupi cutia, pai daca ai pui diferential auto blocant nu cam tot aceeasi chestie se intampla cand se blocheaza el automat
                          Autoblocabilul..."cupleaza" doar cand este nevoie in rest el functioneaza in parametri normali
                          Last edited by matheo66c; 2 January 2011, 02:29.
                          sigpic
                          "BRABUS" STYLE

                          Comment


                          • #14
                            Revin cu intrebarea daca cunoaste cineva ce grup mergepe cutia de logan, un grup scurt care sa urce in ture foarte repede, sau o cutie de vitaza ce merge pusa pe logan si sa aiba grup scurt. Ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie?

                            Multumesc.
                            LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                            Comment


                            • #15
                              cutia de 1.2 16v! grup poti incerca de clio.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google