Diferential Autoblocant + Grup Scurt -cutie Dacia Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Stii ca care grupul mai scurt ? ai idee ce raport are cutia de 1.2?
    LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

    Comment


    • #17
      Uite rapoartele de pe cutiile de logan
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Nu ai cumva si ce valoare la grup au fiecare cutie? Multumesc oricum pt rapoarte.
        LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

        Comment


        • #19
          Pai in tabel unde scrie PUNTE e raportul grupului.Cel mai scurt e 14/69
          Last edited by madi; 10 June 2011, 22:49.

          Comment


          • #20
            la modul serios, 1.2 are rapoarte mai scurte decat restul, probabil doar din diferential diferenta. intreaba la un service, dar eu banuiesc ca n-au proisctat toate rapoartele cap-coada, pur si simplu au schimbat grupul.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Vanul si papucul cu motor de 1.4 ,cred ca au grup cu demultiplicarea cea mai mare.

              Comment


              • #22
                M-am gandit su eu la ele tre sa caut o cutie de asa ceva sa vad cum ar fi pe masina

                Dupa calculatia mea grupul cel mai scurt ar cam fi JH3, 053 sau 160 cu 3.86, are cineva idee pe ce model a fost pusa cutia?
                Last edited by SorinTelehoi; 11 June 2011, 11:13. Reason: Automerged Doublepost
                LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                Comment


                • #23
                  Vezi ca e tocmai invers ( pinionul mic e la motor) pentru un grup scurt trebuie sa ai demultiplicarea cea mai mare 14/69 respectiv JR5- 165. Exemplu bicicleta, ca sa urci mai usor o panta ,trebuie sa duci lantul pe pinionul de la roata cu numarul cel mai mare de dinti.
                  Attached Files
                  Last edited by madi; 11 June 2011, 20:19. Reason: foto

                  Comment


                  • #24
                    Eu stiam ca trebuie sa fie raportul cat mai mic ca sa ai cuplu, nu pre stiu exact dar difera cutia longitudinala de cea tranversala? Eu ma luasem dupa alt calcul....si stiam ca raportul de mai mic este cel de tractiune si cel de fuga cel mai mare. Ma poti lamuri putin daca ai timp Merci.
                    LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                    Comment


                    • #25
                      Eu stiu asa, masinile preparate pentru raliu , au demaraje bune dar viteza maxima e mai mica decat a modelului din care a provenit masina. Pentru a putea face acest lucru cu ajutorul cutiei de viteze ,trebuie ca raportul grupului diferential trebuie sa fie mai mare dacat al masinii de serie.
                      Raportul 3.86 inseamna ca , pentru o rotatie completa a rotii motorul se invarte de 3.86 ori. Din ce am dat eu, pentru o rotatie completa a rotii motorul se invarte de 4.92 ori (raport 14/69).
                      Inseamna ca demarajul cel mai bun il ai cu raportul 14/69.
                      Legat de cutii , cutia transversala are alt angrenaj pinion de atac - coroana diferential.

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc de info. Ai idee pe unde scrie ce raport este pe cutia de viteza, daca srie ceva de genul, ca as fi curios sa vad ce raport are cutia pe care o am pe masina. A mea a fost la baza 1.6 din cea cu ac, din 2004. Din cate am obs eu cutia este destul de lunga prind cu ea in jur de 180 fara probleme. Si ca o paranteza sti pe cineva la vazare cu o cutie mai scurta. Merci

                        Cutia de viteza de pe van diesel stii cumva ce cod are? Am si un van diesel si am impresia ca e mai scurta decat cea am pe benzinar.
                        Last edited by SorinTelehoi; 12 June 2011, 15:18. Reason: Automerged Doublepost
                        LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                        Comment


                        • #27
                          Am un tabel (facut de mine) cu cele 3 variante de motoare pe benzina (1,4 / 1,6 8V si 1,6 16V) si DCI'ul (de 68 si 85 de cai)......si ultima e Solenza.
                          Rapoartele cutiilor si grupul conic...nu sunt foarte diferite....practic cunt 3 cutii (in care au schimbat doar treptele 1 si 2....sau 4 si 5)....iar grupuri sunt 5 (cu cel de pe solenza (care este cel mai lung).
                          De 15 min... ma chinui sa atasez fisierul respectiv...si nu pot (ba nu accepta excell, ba nu word, ca poza nu o pot pune pt ca iese prea mare..etc)....asa ca cine doreste ...sa se serveasca de aici http://www.*********.ro/Pinioane-tr-...l#entry3024025
                          Last edited by berlingo; 12 June 2011, 17:45.

                          Comment


                          • #28
                            In principiu pe mine ma doare grupul ca vreau unul cat mai scurt posibil, eu am nevoie de cuplu mare. Din cate am mai gasit pe net am observat ca la JR5 ar fi cam cel mai scurt grup, si aceasta cutie este cea de pe MCV si Diesel, cea cu ambreiaj hidraulic.
                            LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                            Comment


                            • #29
                              Ti-am trimis mail.
                              ROG moderatorii sa imi lase o adresa de mail la care sa trimit acest fisier si sa il "arunce" ai pe forum....poate mai au nevoi si alti colegi de aceste informatii.
                              Last edited by berlingo; 12 June 2011, 18:28.

                              Comment


                              • #30
                                berlingo .. da click pe "insereaza link" (globul cu semnul infinit) si in fereastra care se deschide dai paste la adresa ... si gata

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google