sigur va aparea dar si 1.000 euro in plus la pret
Raspuns RAR Privind Foliile Pe Geamuri, Becurile Xenon Si Schimbarea Culorii Autoturi
Collapse
X
-
mare curiozitate de incepator.... mi-am revopsit recent masina (gri din fabrica) in cea mai deschisa nuanta de gri (baza) si cea mai inchisa nuanta de gri bara fata cu prelungire pe aripi si capota (partial) plus plafon si oglinzi. trebuie omologat RAR? ce sa scrie in talon? Gri + gri?
imi puteti da link-uri pentru un kit xenon decent la pret? sau jante pe 15 la 400euro max(spitzate sau gri)? :PCasa moara fetilii!
Comment
-
Originally posted by DaniD View PostDaca este mare diferenta intre nuante si este pe o suprafata mare, atunci trebuie ca la RAR sa le treaca in talon. Se zice ca daca o suprafata de 40% a masinii difera la culoare, trebuie trecut in talon, dar mai sigur intrebi la RAR!Casa moara fetilii!
Comment
-
Originally posted by Gius View Postmare curiozitate de incepator.... mi-am revopsit recent masina (gri din fabrica) in cea mai deschisa nuanta de gri (baza) si cea mai inchisa nuanta de gri bara fata cu prelungire pe aripi si capota (partial) plus plafon si oglinzi. trebuie omologat RAR? ce sa scrie in talon? Gri + gri?
imi puteti da link-uri pentru un kit xenon decent la pret? sau jante pe 15 la 400euro max(spitzate sau gri)? :PZilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii
Comment
-
pro si contra farurilor echipate cu xenoane
Am fost si sant interesat de montarea frurilor cu lupa si becuri cu xenon,dar cele corect montate si eventual omologate si pentru LOGAN pt ca tehnica este in ascensiune numai cei de la DACIA in colaborare cu RENAULT nu se gandesc decat la buzunarele lor nu la tehnica viitorului,dar daca vor primi o palma de la RENAULT prin mutarea fabricatiei LOGANULUI in MAROC sa vedem atunci se vor gandi ce vor da de lucru la cetatenii care lucreaza la uzina din MIOVENI??
Sa ma intorc la discutia din titlu,in 2007 am cumparat faruri cu lupe pt a se monta pe LOGAN dar am fost ff nemultumit din cauza lipsei uni sistem chiar si manual pt reglajul farurilor idem ca la sistemele originale,reglajul propruzis al farurilor dupa montare,ca lumina si ca fiabilitate sunt net superioare becurilor cu incandescenta H4,am montat instalatie pt spalarea lor confectionate din toate elementele de spalare parbriz logan,dar pompa a fost luata de la VW pt ca este mai puternica,duzele de spalare sunt 3 la numar pt fiecare far,dar am fost nevoit sa le dau jos sa trec la conventionale si se vede diferenta destul de mare ca lumina am montat becuri cu bixenon in farul normal am reglat farul ca lumina sa bata in jos sa nu orbesc nici un participant la trafic si dupa 1an si cateva luni m-a oprit un cap de creta(a se citi politist de la rutiera) si dupa un schimb politicos de (el a uitat sa se prezinte si i-am adus aminte de acest lucru,dupa care i-am prezentat ACTELE...si dupa ce le-a rasfoit am fost intrebat de unde am cumparat becurile!!!?? negasind nimic ilegal pt ca dorea pe semne sa-mi retina certificatul!!?? si atunci l-a mintrebat daca este cu cineva din cadrul RAR sau are ceva de comentat apropos de becurile mele(mai ales ca ierea ziua la ora14) si atunci fiind fara cei competenti mi-a inapoiat actele si atat!!,dar citind si pe forumuri si cunoscand si pe altii care au incasat-o pt folie sau xenoane si facand un calcul amenda+verificarea si actul de la RAR, ca masina este in conformitate cu omologarile fabricantului depaseste un hoby de tuning am revenit la dotarea de fabrica si astept sa omologheze cei de la DACIA faruri cu lupe si becuri cu XENON(la pastele cailor!!!)sau sa imi strang niste bani din pensia pe care o am!! pt ca a imi putea sa schimba masina (asa cum fac cetatenii UE)fara a fi pusi sa plateasca tot felul de taxe si taxulete vezi cele noi de poluare(mai nou de cel care doreste sa o plateasca cand doreste sa-ti cumpere masina)si sa se imbogateasca vecinii nostrii de la sud(bulgarii si de a-si rotunjii veniturile tarii lor din buzunarele noastre,inloc ca acei bani sa intre la noi in tara si romanul sa poata sa se deplaseze civilizat fara extra costuri pt sosele sau autostrazi,fara nervi si incidente in trafic.etc) pentru ca am ajuns sa imi dau seama ca LOGANUL este masina pe viata(dupa ultimile legi a taxelor!!!) si in afara ca ai N probleme cu ele si culminand cu rugina din belsug.
As dori daca aveti comentarii pro si contra sa le postati
P.S eu nu am avut probleme mari cu LOGANUL MEU desi am nulai 150000km,decat 3!! Un set de injectoare care desi masina fiind in garantie nu au vrut sa le schimbe(sub pretextul ca nu sant defecte!!),o cutie de viteze care s-a gripat din cauza neesanteitatii burdufului de la planetara stanga si la temperatura mare ambianta+viteza de autoband afara a fost aruncat tot uleiul din cutie in parcursul a aprox2000km si la rugina care a inceput sa apara peste tot(dar se poate sa mai am si un pic de noroc(apropos de rugina)mai are 5 luni de garantie si luna aceasta le trimit o jalba cu fotografiile aferente,deci in concluzie am mai dat nani sa remediez problemele cat ar costa 1/2logan!!!!,dar asa imi trebuieste daca nu am respectat dictonul englezesc"sant prea sarac pt a-mi cumpara lucruri ieftine"(a se citi LOGAN!!!)
Comment
-
Originally posted by RAZVAN-005 View Postce culoare scrie in talon? daca scrie gri nu conteaza cat de intensa este culoarea. daca este specificat un gri anume atunci este o problema. exemplu : eu am albastru mineral si asa scrie si in talon. in taloanele noi in loc de albastru mineral scrie doar albastru si asta mi-ar da posibilitatea sa o vopsesc in orice nuanta de albastru dorescLOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Originally posted by RAZVAN-005 View Postazi am fost la ITP. cel de acolo a spus ca politia nu poate sa se lege de faruri indiferent de natura lor atata vreme cat culoare luminii este alba ... deci sunt in regula xenoanele pana la 6000k.
iar un sef de service mi-a spus ca in cazul in care se vopsesc capotele si plafonul nu trebuie mers la RAR pentru trecut in talon deoarece nu depaseste pragul admis de RAR
Comment
-
Politia nu poate sa se lege de xenoane, dar daca este insotita de un inspector RAR,te face regulamentar.In cazul vopsirii plafonului si a capotelor alta culoare,esti la limita legii,nu sta nimeni sa calculeze suprafata,colantata sau vopsita.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Politia nu poate sa se lege de xenoane, dar daca este insotita de un inspector RAR,te face regulamentar
----corect ,asa se procedeaza;
----chiar as vrea sa ma opreasca militia si sa aud :alo rarul?veniti la...ca am oprit pe cineva cu xenoane
cazul vopsirii plafonului si a capotelor alta culoare,esti la limita legii,nu sta nimeni sa calculeze suprafata,colantata sau vopsita.
---la itp sigur ti se va calcula asta daca nu dai spaga sau ai prieteni pe acolo
Comment
-
un echipaj cu statie de verificare nu se va deplasa in mod sigur pentru o singura masina oprita in trafic. mai ales pentru xenon.
din cate stiu s-a desfiintat RAR-ul, ARR-ul, si autoritatea autostrazilor si s-a infiintat o singura autoritate care va controla in trafic.
Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii
Comment
-
Cum sa se desfiinteze RAR-ul ? Astia cand fac articole,le fac pentru a umple pagina ! Intradevar s-a infiintat un nou organism de control,care le-a inglobat pe toate,control tehnic,diagrame-timpi de odihna,licente de transport si AND,dar numai pentru transport marfa,peste 3,5T si transport calatori,inclusiv TAXI.Controlul tehnic la vehicule si autovehicule pana in 3,5T este efectuat tot de RAR.Politia se ia de xenoane atunci cand este control mixt RAR-Politie,inspectorul RAR constata,are prgatirea necesara si politistul face procesul verbal.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
Comment