Buton Sport Pe DCI - Merita Complicatia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buton Sport Pe DCI - Merita Complicatia?

    Buton Sport = tehnic, la activarea lui - ON - , motorul schimba mapa de injectie cu una conceputa pentru putere, se intareste directia si amortizoarele. Cu botonul - OFF - masina se comporta normal.

    Evident, pe sport ON un Logan ar avea doar un motor/mapa mai puternic/a, iar pe OFF cred ca se poate opta pentru o mapa ECO sau standard.

    Presupun ca la motorul DCI cu versiunile ECU Delphi ddcr si dcr, se poate pune. Motivatia - un tuner francez mi-a cerit 1000 E pe montarea - activarea acestui buton, iar un tuner roman, a spus ca maximum ar fi 500 E. Tunerul roman pare mult mai informat, deoarece spune ca indicate ar fi doua ECU-uri, se pare ca Flashul este in MCU si nu poate fi dezlipit, si oricum posibil ca Flashul sa nu suporte asa ceva.

    Operatiunea in mare ar fi: desfacerea ECU, montare de un mic modul cu 2 flashuri in loc de unu + tras fire la buton + releu + optimizarea mapelor la un tuner serios.
    Sau in loc de desfacere ECU, direct doua ECU + tras fire la buton + releu + optimizarea mapelor la un tuner serios.
    Nu cred ca se poate face in vre-un fel pentru a beneficia de functia Sport ON din mers, ci doar cu luarea contactului, apasarea butonului.



    Concluzie. Am cautat si nu am gasit nici o discutie. Cumva cineva are asa ceva montat?
    sigpic
    Vectra C. 1,6i

  • #2
    sau iti cumperi un powerbox si rezolvi problema
    Interactive Design Lights & Sound <- click

    Comment


    • #3
      eu am incercat asa ceva pe fiat-ul coupe al lui cristi-xp. problema e daca nu stii ce flash foloseste ecu original (de pe cel al lui cristi, cel care l-a tunat a sters orice informatie despre chip si a mai montat si-o alta "plosnita" intre picioarele flash-ului); probabil sa patesti ca mine, sa plece motorul si la prima pedala de acceleratie, sa dea eroare de citire din flash si sa moara motorul. degeaba am legat /CS si /OE printr-un switch, liniile de adrese in paralel, datele in paralel, prin diode shottky...tot un c@c@t cu mac a iesit. la benzinar stiu ca hartile sunt intr-un flash structurat ca un hard-disk, chipset amd, am29f200b. la dizal nu stiu ce foloseste delphi in ecu-urile lor.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        se poate face asta cu unichip ... si nu cred ca se ajunge la 500 eur .
        Sau a 2a varianta ar fi aia cu cele 2 ECU .
        La eproame se folosea un eprom mai mare, unde se scriau ambele calibrari si cu un buton se selecta ce calibrare se citeste .
        Nu stiu daca e valabil si la flash . Vezi pe aici http://www.moates.net/ , oricum ar trebui sa stii ce memorie ai ,dar daca zici ca nu merge dezlipit e degeaba .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          @pirvu_alex! Power box se exclude. Ai mers vreodata cu asa ceva? Aia nu e crestere de putere, ci amagire... vorbind despre motoare mari, daramite la 1,5.
          @Seba! intradevar, in mare, cam ce spui tu ar fi solutia gandita si de mine. Sper ca problema sa fie banala si sa se rezolve direct in flash, cu doua mape. Sper ca ambele mape sa le schimb din mers...
          @Cristi_Xp! Ideea sa am doua ecu parca nu-mi surade. Cred ca pot tine un laptop in masina si schimb mapele dupa bunul plac.
          La Vectra din semnatura am o mapa ECO de iarna (115 cp), una liniara de vara (130 CP) si una fumigena de ”fite” (140 CP), la toate se mai adauga si originalul. La fel pot face si la MCV

          Intrebare! Cumva ECU de DCI E3 este identic cu ECU de DCI E4 sau doar decat lasa impresia?
          sigpic
          Vectra C. 1,6i

          Comment


          • #6
            Opratiune momentan abandonata.
            Prima problema intalnita este ca nu se poate face activarea hartii agresive din mers, ci doar prin oprirea motorului.
            Restul problemelor sunt lipsa timpului, a banilor, dar si a sugestiilor. Se pare ca sunt pionier in asa ceva.
            Sper sa continui cand voi fi mai liber.
            sigpic
            Vectra C. 1,6i

            Comment


            • #7
              din ce stiu eu , are vgroza, pe logan 1,6 , 2 harti cu buton de activare pentru fiecare .
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #8
                Link-me Tudor! te rog!
                sigpic
                Vectra C. 1,6i

                Comment


                • #9
                  are piggyback AEM ,este de cumparat undeva la 300$-400$ din US
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    uite aici

                    poate te ajuta el
                    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google