Adaptor Senzor Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adaptor Senzor Ulei

    Rog posesori de ceasuri indicatoare(doar cele care afiseaza remperatura sau presiunea uleiului) sa dezvaluie ce adaptoare au folosit si daca au intampinat probleme cu ele si ce soluti au gasit

    Eu am am avut un adaptor raid hp dar din pacate pierdea ulei pe langa senzor si nu am gasit o solutie mai fiabila
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    Incearca cu o gaura in baia de ulei, dupa care ii faci filet ca al sondei.
    Bafta!
    Zambeste! Maine poate fi mai rau...

    Comment


    • #3
      alte pareri sau solutii?
      sigpic

      Comment


      • #4
        schimbata garnitura de la adaptor cu una mai mare (ca dimensiuni-grosime).....
        saptamina asta poate reusesc sa gasesc un canal si il montez si iti spun efectul..

        ....si pentru scurgerea de ulei pe linga senzor era bine niste banda siliconica sau silicon rezistent la temperaturi inalte+ o saiba de cupru ,fiinca aluminiul lucreaza foarte repede la schimbari de temperatura.
        Last edited by boly76; 16 May 2011, 20:03. Reason: Automerged Doublepost
        Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

        Comment


        • #5
          Banda de teflon de la instalatii izoleaza perfect filetele. Raid HP sunt jucarii in alta ordine de idei...
          Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
          Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

          Comment


          • #6
            tind sa cred ca acea scurgere de ulei a fost mai mult vina mea(nu am urmarit sa calce filetele calumea)sau la diesel din cate am inteles e presiunea mai mare..
            sigpic

            Comment


            • #7
              presiunea e in jur de 3 bari......
              si e posibil sa fi avut si filete cu pas diferit la senzor si adaptor....
              Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

              Comment


              • #8
                Salutare
                Cum ai rezolvat, mai curge ulei, sau ce solutie ai adoptat?
                Multumesc.
                sigpicFast&Furious
                Team CSR
                Logan Club CLUJ

                Comment


                • #9
                  daca te referi la Unknown,el a renuntat la adaptor....eu am pus, pe linga saiba de alama,putin silicon pentru temperaturi mari(2+2)....dala rosu
                  nu curge deloc...
                  Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                  Comment


                  • #10
                    Doar 3bar?3 bar ii are benzinarul meu la rece in ralanti.De ce nu faci un "T" si il pui pe bloc in locasul de fabrica pentru presiune ulei?eu asa am si nu am avut probleme.
                    sigpic

                    IL 1 3 MIU

                    Comment


                    • #11
                      2.2bar la relanti si 3.7 in sarcina imi arata mie
                      Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google