Eu o sa incerc ...
Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)
Collapse
X
-
cat despre admisie am mai spus si ma repet. nici admisia stock nici cea metalica nu vor lucra bine in veci cu axa
pentru 1.4 tevile alea lungi si subtiri sunt suficiente sa traga aerul cerut de cilindree prin deschiderea axei
aceleasi admisii se gatuie la 1.6 cu axa si rezultatele sunt de multe ori chiar sub un 1.4. sunt ceva cazuri pe aici care se stiu.
Comment
-
imi trebuia si o tubulatura cu filtrul la mijloc si am proiectat una pentru admisia mea si iata ce a iesit
Comment
-
acu' am observat: ce mama cucului e conul ala in teava? sper ca nu generator de vartejuri arunca-l dracu, astia de la renou au fost destul de destepti sa nu deschida ambele supape deodata, prin asta creand curenti turbionari in cilindru, nu mai ai nevoie de alte obturatoare pe traseu ca sa obtii un amestec imbunatatit.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Este filtrul de aer reprodus cu cat mai multe orificii de trecere ...
In incercarile lui Alex de a ma convinge sa pun ITB-uri sau alta admisie cu plenum am dat peste un impediment... reproducerea flansei de admisie, mai exact a gaurilor injectoarelor ce strapung flansa
Comment
-
Am si eu o intrebare..pentru ITB-uri cum se va proceda cu relantiul?Mai exact, cand motorul va fi rece o sa aiba acelasi relantiu ca si cand e cald?Last edited by al!n; 5 February 2012, 12:19.
Comment
Comment