Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ce facem cu injectoarele ?
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • #62
      am scris mai sus. caut postul pe clionet

      Comment


      • #63
        am vazut ......
        cert e ca se poate face usor .nu sti cum se va comporta motorul, normal nu !asta e sigur .....am mai discutat noi ca le stricam ca astea sant facute de ingineri ca noi mergem pe strada nu pe circuite
        dar trebuie sa faca cineva asa ceva ca daia santem pasionati nu ?
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • #64
          dar cu relantiu ce faceti ?
          puneti maneta , cum era socu la vechile dacii ?
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #65
            decat sa strici admisia aia mi-o dai mie stiu ca da cuplu jos, nu?

            Comment


            • #66
              Originally posted by lau911 View Post
              stiu cine ma ajuta sa o fac , deja)))
              sa vedem unde sudam aluminiu ,.......
              admisia asta + o axa +serpi ))) nebunie e contagioasa
              Parca nu modificai tu MPI). Te-ai sucit?
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #67
                Cristi relantiul se poate adapta...la 16v exista un ansamblu incare se monteaza mpp -ul si acel ansamblu intra intr-un stut .. aici nu e treaba de dorei, iar pe admisie chiar nu te joci cu lungimea tevilor si cu turbionarile
                Lau nu poti sa o tai are forme ciudate si in plus e aluminiu si trebuie apoi sa gasesti teava de aluminiu si sa o sudezi
                Last edited by cos_min_i; 12 November 2011, 09:55.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  dar cu relantiu ce faceti ?
                  puneti maneta , cum era socu la vechile dacii ?
                  MPP ul de 16v ar trebuie sa faca treaba. il pune sa traga de afara si sa bage in plenum in timp ce se roaga ca stie sa adepteze turatia

                  Originally posted by razvanamza View Post
                  decat sa strici admisia aia mi-o dai mie stiu ca da cuplu jos, nu?
                  cred ca da cuplu jos la 1.6. nu stiu cum s ar comporta pe 1.4. aceiasi admisie pe 1.4 de megane face 75 cai si 112 Nm la 3000 rpm. iar pe megane da 91 cai la 5000 rpm si 135 Nm . da tinem cont ca alea sunt euro 2

                  Originally posted by cos_min_i View Post
                  Cristi relantiul se poate adapta...la 16v exista un ansamblu incare se monteaza mpp -ul si acel ansamblu intra intr-un stut .. aici nu e treaba de dorei, iar pe admisie chiar nu te joci cu lungimea tevilor si cu turbionarile
                  vorba lu' lau. merita incercat. asta daca nu ai ce face cu vreo 200 300 lei si nu ti pasa daca horcaie sau da sa moara

                  Comment


                  • #69
                    Lau poti face altfel, lasi admisia aia si pui un corp clapeta mare de 65 de pe jeep 4.0 care are acelasi mpp si o sa ai cuplu de 165nm de la 2000 ture cu o axa

                    Comment


                    • #70
                      si poate nici 100 cai. admisia aia nu este facuta sa traga in ture.

                      nu e cam mult ? 65 Nm din axa si clapeta ?

                      Comment


                      • #71
                        cosmin cred ca se referea la 1.6 cu castigul respectiv

                        Comment


                        • #72
                          da si cred ca se refera la masina lui razvanypo. cel putin eu nu cunosc alt 1.6 cu admisie clapeta si axa.
                          daca scoate 165 Nm la 2000 este bine, dar pe ture mari se cam pierde. a scos 109 cai la 5500 rpm

                          Comment


                          • #73
                            Si ce nu e bine?...teoretic sunt mai multi,l-au tras in jos conditiile din stand, 40grade ,pe strada a batut aceeasi putere de 109 cai cu 2 masini si gandeste-te ca are Ac si nu goleste masina ... eu cand am dat Ac jos am recuperat 2masini
                            Last edited by cos_min_i; 12 November 2011, 10:33.

                            Comment


                            • #74
                              nu am zis ca nu e bine, e foarte bine. doar ca admisia stock pun pariu ca ii mai urca 500 rpm puterea si poate lua chiar mai mult.
                              oarecum il avantajeaza puterea la turatie mai mica pentru ca inseamna cuplu care trage bine cu treptele lungi ale loganului
                              cum smuceste la 2000 rpm ?

                              Comment


                              • #75
                                cosmin :corpul ala de 65 ajuta prea putin (bineinteles nu am de unde sa stiu ,nu am condus masina ta sau a lui razvanYpo)

                                nu avem de unde sa stim ce fac senzorii ,pana nu face naibi una si o punem pe o masina

                                1.4 full cu axa ,planare 0.6 ,porturi marite, evacuare,filtru sport sub 100 cp
                                1.4 chel cu axa ,planare 0.5 .porturi marite ,evacuare ,filtru sport peste 110cp
                                1.6 full cu axa ,admisie megane corp jeep ,evacuare 109 cp
                                mai sunt cateva a lui cristi xp,nzn ,alin nu cunosc date
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google