Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    trebuie marite si gaurile chiulasei ca sa faci ceva cu admisia asta de vrei sa o faci
    sau schimbate supapele admisie cu unele mai mari + admisie
    incercand sa faci o admisie dintr-un cal si un magar o sa iasa un catar bun de nimica
    ai relatii poti face o admisie custom din inox sau ce al material vrei tu
    trebuie sa lasi gazul sa curga cat mai lin posibil

    cel mai bine multiclapete alea scot caii putere afara
    uite divizia M de la BMW foloseste ITB din ani 80 pana in prezent pentru motoarele aspirate
    dar trebuie calculat ori ce i-ai face nu e pe carburatie
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • #17
      nu exagerati cu diametru tevii si cu maritul gaurilor in chiulasa
      Din ce am vazut , modelul asta de admisie da un rezultat foarte apropiat de cel al multiclapetelor fara sa portati chiulasa .
      Attached Files
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        ete cam asa ceva se vrea nu ?
        Attached Files
        Interactive Design Lights & Sound <- click

        Comment


        • #19
          corect ... am dat peste un site ..mai tarziu voi reveni cu detalii si dimensiuni

          Comment


          • #20
            Am tot cautat si pana la urma m-am lamurit :

            *Teoria de baza spune in felul urmator : pentru un cuplu maxim la 10.000 rpm lungimea de la supapa de admisie pana in plenum trebuie sa fie de 178 mm ... pentru fiecare 1000 rpm in plus trebuie scazut 43 mm ,iar pentru fiecare 1000 rpm in minus trebuie adaugat 43 mm .

            Exemplu: pentru un cuplu maxim la 6000 rpm ne trebuie 178mm +(4x 43mm) va rezulta lungimea totala de 350 mm la un diametru de 42 mm al fiecarei tevi !

            *Pentru calculul plenum-ului sunt mai multe medode una din ele spune : clapeta determina diametrul ( o clapeta mai mare in diametru este pentru ture mici , o clapeta mai mica in diametru este pentru ture mari)
            pentru o clapeta de 60 mm diametrul interior al plenum-ului va fi de 70 mm (plenumul trebuie sa fie cu maxim 20% mai mare decat diametrul interior al clapetei)

            *Teoria pentru Lungimea plenumu-lui spune : pentru cuplul maxim la 6000 rpm lungimea trebuie sa fie 330 mm si pentru fiecare urcare/coborare cu 1000 rpm a cuplului se scad/adauga 43 mm

            * In ecuatie intervine si forma plenumului care daca are forma de tub sau rectangulara se creaza turbulente ,pentru asta trebuie facut un model intr-un program ce permite o vizualizare a curgerii aerului prin tot toata admisia .

            Si aici se explica de ce :

            -prim marirea corpului clapeta trage mai bine jos
            -prin schimbarea admisiei de megan care este cu foarte putin mai lunga decat cea de plastic stock curba de cuplu s-a mutat mai jos
            - si nu in ultimul rand cat de putin conteaza un filtru sport o tubulatura mai lunga sau mai scurta !

            Dupa o saptamana de cautari acestea sunt concluziile la care am ajuns, poate am gresit , poate nu , nimeni nu s-a nascut invatat asa ca postul meu este deschis la orice tip de comentariu pro sau contra

            PS. voi incerca sa pun si toate acestea in practica sper pana la sfarsitul anului ,desi am un sentiment ca diferenta nu va fi poarte mare
            Attached Files
            Last edited by cos_min_i; 13 July 2011, 15:35.

            Comment


            • #21
              Sunt de parere ca cu corpul marit si admisia standard de plastic, cu un debit de benzina actualizat la cantitatea mai mare de aer bagata de corpul marit, trage mai bine atat jos, cat si sus.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #22
                sus nu egal 0 ,jos da se simte ...

                Comment


                • #23
                  Pana la urma se merita marirea in diametru a corpului clapeta? Din cate inteleg de la Cosmin, la liniute nu conteaza, avand in vedere ca sus in ture(dupa 5000rpm) rezultatul este acelasi si cu corpul stock si cu cel marit.
                  Un alt caz: 2 loganuri identice, mai putin corpul clapeta, pleaca lansat din treapta 2/3000rpm si se opresc in limitare, sa inteleg ca v-a fi avantajat cel cu corpul marit, va lua un avans de macar o aripa de masina, dar doar pe plaja 3000-4000rpm ca mai sus oricum nu conteaza.
                  Last edited by florian; 14 July 2011, 12:06.

                  Comment


                  • #24
                    tocmai vorbeam asta la intalnirea de la carol. da, pe turele mai joase, corpul clapeta te scoate putin mai in fata, apoi ramai identic cu ala cu corp stock, la fel si la urmatoarea schimbare de treapta.

                    Comment


                    • #25
                      Eu sincer sa fiu cand aveam corpul clapeta marit tragea prost sus dupa 5700.Eu am limitarea la 7000 si era diferenta enorma 5700-6700 sa zic intre corpul stock si corpul marit.La raspunsul la acceleratie, la reprize din ture joase da tragea mai bine.Apoi nu mai facea nimic.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • #26
                        este logic ...
                        -plecand de la un diametru mai mic la un diametru mai mare viteza fluidului scade
                        -plecand de la un diametru mai mare spre un diametru mai mic viteza fluidului creste ...

                        Cand voi remonta admisia voi pleca de la un diametru mare 80 mm si treptat voi ajunge la cel de 50 mm al corpului clapeta marit ...

                        Comment


                        • #27
                          atat admisia stock, cat si filcoru' folosesc tehnica de plecare de la un diametru cat mai mare, cu adaptare apoi la cei 60 mm ai corpului clapeta. toate filtrele "sport" au o teava dreapta de 60-70mm, buna sus, da' proasta jos....la banutul meu de 50+ mm se simte bine chestia asta. dupa 4500-5000 parca se sufoca, dar intre 3000-4500 merge mai bina ca inainte..

                          Comment


                          • #28
                            diamterul clapetei si volumul plenumului influenteaza dramatic rapsunsul la gaz. de ce credeti ca mai toate 16v rapsund cu ceva intarziere fata de 8v? pt ca 8v are plenum-ul mai mic, face vacuum mai mare si mai rapid decat butoiul de pe 16v. in alta oridne de idei, daca era asa simplu cu 43mm adaugati si 178mm by default, toti aveam indiferent de motorizare, 300 de cai cel putin. eu zic ca nu degeaba se investesc zeci/sute de mii in softuri de simulare si teste, ca intr-un final sa ajungem la adaugat 43mm lungime la tevi. adica scheiss egal ca ai axa de 240 sau de 320, tot 43mm adaugi? ei na, parca n-as crede-o. cat despre volumul plenumului, ia vedeti voi masinile de f1 sau de raliu, cat de mare-l au. la f1, plenum-ul e de vreo 20 d eori volumul motorului. cat despre itb-uri, daca vreti un rapsuns prompt de la 7000 la 7500rpm, atunci da, aia e calea de urmat. altfel, clapete individuale dar cu plenum, totul claculat la rezonanta. mosul Helmholtz n-a trait degeaba, dupa formulele lui se proiecteaza si incintele acustice, in fond niste filtre sau amplificatoare ale unor anumite frecvente ale aerului.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              io cred ca totusi pe ITB ai un raspuns bun la acceleratie nu vad de ce ar trage dupa 6000 .
                              Cea mai buna idee ar fi folosirea unui plenum cu sau fara clapete individuale la care se adauga o instalatie de watermethanol
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                cred ca seba se apropie de adevar. poate valorile nu's 100% aplicabile pe ale noastre lesinaturi, dar ne putem face o idee de ce anumiti serpi merg mai bine, de ce admisia de megan are cuplul la ture mai joase....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google