If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Faza cu compresia e cu dus si intors ...toti care si-au planat chiuloasele au pierdut compresie in timp ..incepand cu MCD...cristiusb, cel mai bine o lasi asa, fara sa o planezi.
Teoretic poti merge si fara mpp daca reglezi clapeta sau dai o gaura potrivita sa-ti tina relantiul
cosmin :corpul ala de 65 ajuta prea putin (bineinteles nu am de unde sa stiu ,nu am condus masina ta sau a lui razvanYpo)
nu avem de unde sa stim ce fac senzorii ,pana nu face naibi una si o punem pe o masina
1.4 full cu axa ,planare 0.6 ,porturi marite, evacuare,filtru sport sub 100 cp
1.4 chel cu axa ,planare 0.5 .porturi marite ,evacuare ,filtru sport peste 110cp
1.6 full cu axa ,admisie megane corp jeep ,evacuare 109 cp
mai sunt cateva a lui cristi xp,nzn ,alin nu cunosc date
a mea n`a mers cum trebuia din cauza senzorului de pozitie clapeta din cauza caruia pica in bot de fiecare data pe plecare , initial am crezut ca de vina e axa , abia acu cateva sapt mi-am dat seama ce si cum cand am schimbat clapeta si senzorul respectiv ca masina nu mai pica in bot .Singura chestie palpabila la mine a fost ca un 16v n-a putut sa ma depaseasca pana undeva aproape de 180-190 pe bord , distanta era undeva de 2 masini in spatele meu . Asta in mers . De pe loc tot timpul imi luam 2-3 masini de pe plecare ca pica in bot , chestie care n-aveam cum sa o recuperez .Oricum n`am masurat`o niciodata , tocmai din cauza ca nu mergea ca lumea .
Parerea mea e ca e undeva mai sus de 115 cp ...
Last edited by Cristi_Xp; 12 November 2011, 15:27.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
se poate merge fara mpp cu o gaura in banut de 6(parca) dar trebuie tinuta din acceleratie pana se incalzeste ,dupa merge normal
facem soclu ca la dacie si gata
faza cu compresia e normla ,dar daca iti iei axa automat vrei putere ,deci compresie crescuta ,usurat masina ,usurat acesori volanta sant multe metode de a duce mai sus un motor k7...
depinde cat mai vrei sa folosesti masina aia pe strada ...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
se poate merge fara mpp cu o gaura in banut de 6(parca) dar trebuie tinuta din acceleratie pana se incalzeste ,dupa merge normal
facem soclu ca la dacie si gata
faza cu compresia e normla ,dar daca iti iei axa automat vrei putere ,deci compresie crescuta ,usurat masina ,usurat acesori volanta sant multe metode de a duce mai sus un motor k7...
iti dai seama ce ralanti o sa ai cu gaura in clapeta si o axa rea ? mai ceva ca asta . muzica nu altceva
Faza cu compresia e cu dus si intors ...toti care si-au planat chiuloasele au pierdut compresie in timp ..incepand cu MCD...cristiusb, cel mai bine o lasi asa, fara sa o planezi.
Teoretic poti merge si fara mpp daca reglezi clapeta sau dai o gaura potrivita sa-ti tina relantiul
mega like
acum nu as mai plana chiulasa nici daca as primi bani.Din punctul meu de vedere, castigul dupa planare este atat de mic incat nu se merita a suporta consecintele...uzura mai mare pe segmenti, pierdere de compresie, etc.
In ceea ce priveste loganul cu clapeta de 65mm, dar si altele cu axa, etc...castigul este suficient pt un motor aspirat.eu mi-am luat-o pe pielea mea, vrand mai multi cai, mai mult cuplu, etc....un castig de 15-20cp e foarte bun pt un astfel de motor.
ce-mi place mie, mai ales de tine, elexei, ca dupa ce ti-am dat sute de mega de documentatie de "rumegat", esti de acord cu un plenum facut dupa ochi si te caci pe tine cu teava aia rotunda, ca-i mai simplu de indoit...
daca tie ti-e prea mult sa citesti toata teoria aia sau n-ai chef sa pierzi vremea ca s-o intelegi, da-o cuiva care are timp si chef, poate va trece de bagat bani aiurea pt 1 cal in plus sau in minus si o diferenta de 2 miimi la timpul 0-100 sau pe 0-400m.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Sincer ii dau dreptate lui seba, singurul vastig care il vad pe langa ce a zis el este ca iti modifici curba de cuplu, iar dupa parerea mea cea mai buna alegere pentru majoritatea oamenilor este o admisie cum este cea de megan ce da cuplu jos
stiti ce nu va inteleg ?) puteti cumpara de la dezmembrari partea de pe chiulasa a galeriei de admisie care contine si gaurile de la injectoare , si apoi prelungiti niste tevi in sus , faceti un plenum si carpiti o clapeta mai mare . Cat ar putea sa coste o asemenea tiganie si ati si scapat de problema ca nu stiti unghiu injectoarelor .
alehandro , da sa vad si eu cum arata admisiile alea dupa ochi .
Last edited by Cristi_Xp; 13 November 2011, 12:13.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
vorbesti de 16v ? ca doar ala are colectorul din doua bucati.
se poate face asta usor si costa 200 lei maxim toata distractia. problema este : functioneaza corect din toate punctele de vedere ? ce au spus seba si cos_min este mai mult decat corect
eu am o obsesie de care nu pot sa scap ori ce as face. sa fac de la 0 o admisie. cand o sa am potential sa fac asa ceva o sa folosesc documentatia data de seba, o sa gasesc un meserias care sa se ridice la nivelul dorit de mine si o sa expun aici tot ce fac sa iasa traba buna. pana atunci ma documentez vorbim discutam dezbatem. din pacate pana la anu' chiar imi este imposibil sa incep asa ceva, din diferite motive
p.s. mai simplu ar fi daca imi raspunde Sodemo la mail. le am cerut dimensiunile admisiei si plenumului de s1600, doar ca raspunsul nu prea vine.
Last edited by alessandro; 13 November 2011, 12:46.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment