Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    pai asa mult ti se pare 200 lei , ca sa incerci ? E mai scump dynoul )
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #92
      nu este vorba de bani. defapt si de bani. problema este ca anul viitor am programata nunta. am facut o intelegere. strangem bani sa iasa totul frumos si dupa fac ce tziganii vreau. am un Renault 5 rezervat ce il primesc gratis si o sa iau din dezmembrari un k4m. pana atunci pauza

      Comment


      • #93
        E normal sa se piarda compresie la cei care DOAR au comprimat chiulasa.Scaunele si spapele nu etanseaza perfect din fabrica.Eu cand am facut chiulasa mea, am pus semeringuri noi, am pus supape noi si rectificate, scaune rectificate.Am aprox 10.000km de atunci.Zilele astea o sa-i fac un test de compresie asa de curiozitate sa vedem ce arata.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #94
          nici camera de ardere nu e prea ca lumea , trebuie facute corectii pe acolo .
          Last edited by Cristi_Xp; 13 November 2011, 13:52.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #95
            in sfarsit am gasit detalii cu piesa de pe 16v care ma va ajuta sa pun un corp clapeta mai mare fara sa montez mpp pe el si fara sa mai am probleme cu relantiul !
            Attached Files

            Comment


            • #96
              Toata treaba e sa faci o gaura in galeria de admisie care sa comunice doar cu MPPul si cred ca e destul...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #97
                Originally posted by cos_min_i View Post
                in sfarsit am gasit detalii cu piesa de pe 16v care ma va ajuta sa pun un corp clapeta mai mare fara sa montez mpp pe el si fara sa mai am probleme cu relantiul !
                nu puteai sa mi zici mie si iti aratam tot ce vrei ? am avut o piesa dasta si am aruncat o cand am facut curat prin portbagaj

                Comment


                • #98
                  asta e , se gaseste alta ...

                  Comment


                  • #99
                    poti incerca sa cauti si de cielo. foarte posibil sa fie mult mai ieftin. din cate am vazut arata cam la fel. am si un cielo in familie. mai batran mai obosit dar merge

                    Comment


                    • offf ... nu prea merge daca nu are aceleasi diametre si aceeasi lungime la intrarea MPP , il caut pe asta si o sa ma apuc usor usor de treaba

                      Comment


                      • in spate la meridian sud sunt niste dezmembrari. Renault heaven. gasesti sigur sigur. daca te duci cumva intreaba si de o clapeta de F4R pt mine

                        Comment


                        • acolo si la dragonu rosu nu o sa mai ma vezi niciodata

                          Comment


                          • Jepcari la Meridian in spate acolo.

                            Sunt curios Cosmin ce se intampla cu piesa aia. Noutate pentru mine, sunt afon. Tot trebuie soft pe dyno ca sa dea rezultate maxime clapeta marita..
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • ca sa scoti maxim din orice modificare hardware trebuie soft. eu totusi nu cred ca pistonul trage mai mult aer din cauza acelei clapete marite, cand bratele colectorului raman fix aceleasi

                              Comment


                              • nu trage mai mult, il trage "altfel"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google