pai asa mult ti se pare 200 lei , ca sa incerci ? E mai scump dynoul )
Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)
Collapse
X
-
E normal sa se piarda compresie la cei care DOAR au comprimat chiulasa.Scaunele si spapele nu etanseaza perfect din fabrica.Eu cand am facut chiulasa mea, am pus semeringuri noi, am pus supape noi si rectificate, scaune rectificate.Am aprox 10.000km de atunci.Zilele astea o sa-i fac un test de compresie asa de curiozitate sa vedem ce arata.
Comment
-
nici camera de ardere nu e prea ca lumea , trebuie facute corectii pe acolo .Last edited by Cristi_Xp; 13 November 2011, 13:52.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
in sfarsit am gasit detalii cu piesa de pe 16v care ma va ajuta sa pun un corp clapeta mai mare fara sa montez mpp pe el si fara sa mai am probleme cu relantiul !
Comment
-
Toata treaba e sa faci o gaura in galeria de admisie care sa comunice doar cu MPPul si cred ca e destul...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by cos_min_i View Postin sfarsit am gasit detalii cu piesa de pe 16v care ma va ajuta sa pun un corp clapeta mai mare fara sa montez mpp pe el si fara sa mai am probleme cu relantiul !
Comment
-
Jepcari la Meridian in spate acolo.
Sunt curios Cosmin ce se intampla cu piesa aia. Noutate pentru mine, sunt afon. Tot trebuie soft pe dyno ca sa dea rezultate maxime clapeta marita..
Comment
Comment