Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aia de ph1 stiam ca e mai mare...ceva de genu 65-67 ...
    la asta de ph2 s-a trecut la 63 ...
    N-au cum sa aibe atat ... uitate pe catcams.be sa vezi ca alea de 270 is destul agresive . Acu nu conteaza doar gradele dar na asa ca idee.

    Originally posted by samy0388 View Post
    nu mai zic ca toti vorbiti numai din teorie si ce ati mai vazut si voi pe la altii, sunt 3,4 care si-au modificat pe bune motoarele, restul vorbiti ca sa populati un topic ...
    eu nu cred ca e niciunul care sa aibe un motor modificat ... nici pe bune nici pe rele
    Last edited by Cristi_Xp; 16 November 2011, 18:56. Reason: Automerged Doublepost
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • uite ca apare unul. am facut rost de furtune, am studiat ceva forumuri de solentzari (nu le place loganul dar au bord, usi, faruri etc de Logan ) si cred ca in curand urc sus animalu' .

      butelia de carbon o leg la tamburusul din capatul plenumului, senzorul temperatura il voi lega exact ca la opel, fix in gura clapetei de acceleratie. MAP fac gaura in plenum in dreptul sarpelui 2 (dinspre clapeta). Servo-frana duc un furtun gros din stutzul mare. din capac culbutori in admisie am furtun subtirel, care vine exact sub ala gros de la frana. si mai e un vacuum care vine undeva tot de prin chiuloasa, parca, care are loc si el imediat dupa clapeta. am uitat ceva? senzoru' clapeta il pun fir cu fir si gata!

      singurul, dar singurul impediment este legarea gazului la admisie, unde am inteles ca este nevoie de alte "shtutz-uri", speciale pentru aluminiu.


      cat despre modificarile de la motor, am urcat setul de 1.6, am luat din chiuloasa putin peste 1mm , am facut scaunele la supape, semeringuri supape noi, etc. masina acum cere soft. practic plange dupa el!

      Comment


      • Pune senzorul de temperatura unde ti-am zis...daca zici ca ai 1mm din chiulasa luat nu vreau sa ma exprim...dar au mai fost...
        Last edited by cos_min_i; 11 December 2011, 16:52.

        Comment


        • 1mm in total, cu tot ce fusese luat inainte. nu cred ca asta va fi problema. tu senzorul zici sa-l pun ca tine pe sarpele 1?

          Comment


          • putin peste 1mm
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • In principiu cred ca orice e dupa clapeta da aceeasi valoare ...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Nu neaparat ca la mine ,dar dupa clapera cum zice si xp ...dupa clapera se formeaza vacumul si ai alte presiuni

                Comment


                • dar senzorul temperatura il doare-n filet de vacuumul de acolo. MAP il pun "calare" pe plenum.

                  Comment


                  • ma fiti-ar termodinamica de ras ... temperatura nu depinde ma de volum , nu depinde ma de presiune ...fa cum iti spun ca mai bine decat acolo nu ai unde sa-l pui

                    Comment


                    • amaratul asta de senzor poate modifica foarte influenta cantitatea de benzina injectata. aer cald benzina putina, aer rece benzina mai multa

                      Comment


                      • da, iar el vrea sa-l puna in plenum, in loc sa-l puna pe galeria de la pelunum la cilindru, acu' sa c@c@ pe el pt 20cm de sarma, cat ii mai lipseste sa-l puna unde trebuie. ce o sa "vada" map-ul pus o camera de volum constant, vei avea presiune dinamica mai mica, deci la accelerare diferenta va fi mai mica decat daca-l lasi pe "trompeta", iaca asa obtii un raspuns de tot rahatu'. de ce 8v se tureaza mai fain ca 16v, nu cumva ca 8v are plenum mai mic? si tu acuma vii si-i footi o dunga rosie la toata investitia si muti al mai important senzor intr-un loc cat mai prost cu putinta. fi v-ar bernoulli si avogadro de ras, ca tare sunteti certati cu ei...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • seba - la logan map-ul este pus in plenum iar senzorul de temperatura pe una din tevile care duce la un piston...

                          Comment


                          • deci senzorul de temperatura (vazut cu ochii mei in clapeta la opeluri) ce are daca sta in plenum? pe sarpe va face o turbionare ciudata. nu stiu cat intra in "carne", daca deranjeaza ceva sau nu. senzorul de temperatura "nu simte" si depresiunea, ca e un amarat de bimetal. MAP este pus la Megan pe un furtun, legat la plenum. eu il pun direct la plenum, care nu este neaparat camera de volum constant, ci o rezerva de aer pentru raspuns eficient. eu asa stiam.

                            Comment


                            • fa cum vrei sa le tragi singur daca nu asculti

                              Comment


                              • zgarieturile de pisica. se apropie cel mai mult de ideea acestui topic, desi ar merge bine si la imbunatatiri motor 1.4, doar ca se aplica si la 1.6
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google