Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Seba View Post
    da, iar el vrea sa-l puna in plenum, in loc sa-l puna pe galeria de la pelunum la cilindru, acu' sa c@c@ pe el pt 20cm de sarma, cat ii mai lipseste sa-l puna unde trebuie. ce o sa "vada" map-ul pus o camera de volum constant, vei avea presiune dinamica mai mica, deci la accelerare diferenta va fi mai mica decat daca-l lasi pe "trompeta", iaca asa obtii un raspuns de tot rahatu'. de ce 8v se tureaza mai fain ca 16v, nu cumva ca 8v are plenum mai mic? si tu acuma vii si-i footi o dunga rosie la toata investitia si muti al mai important senzor intr-un loc cat mai prost cu putinta. fi v-ar bernoulli si avogadro de ras, ca tare sunteti certati cu ei...
    Originally posted by cos_min_i View Post
    fa cum vrei sa le tragi singur daca nu asculti
    Voi nu stiti! Lasati-l sa faca el cum tine mortis)).

    Asculta si de ei Razvane ca mereu ai fost Gica-Contra si ai avut de pierdut. Macar acum ca tot arunci o galagie de bani in motor.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • la 16v MAP ul sta infipt in plenum. senzorul de temperatura sta infipt cat mai jos in colector

      @ razvan daca pui senzorul de temperatura cat mai departe de chiuloasa el va trimite o informatie falsa la ECU. el masoara 50 grade si defapt aerul care intra are 60.
      dupa ce ca este un gang-bang total in motorul ala are rost sa te mai complici si cu asa ceva ? pune l unde trebuie si unde ii este locul adica pe colector ca la 16v si ca la 1.6 unde nu au creeat nici o turbulenta. tie frica sa nu ii traga pe cai curentul ? sau ce

      Comment


      • rectific: senzorul de vacuum e plasat langa "trompeta" cilindrului 4, nu in mijlocul plenum-ului. ideea e ca acel senzor sa "vada" o deplasare de aer semnificatva pe langa el, nu sa stea la presiune relativ constanta. ori ca-l pui la pistonul 1,2,3 sau 4, trebuie pus pe calea de aer, nu intre cilindrii. in alta ordine de idei, cred ca trebuie totusi pastrat locatia, adica in jurul cilindrului 4, pt ca ecu va corela pozitia motorului cu depresiunea, daca il pui de exemplu la cilindrul 1, care se misca in contratimp, probabil ii vei sparge motul la balega. incearca sa pastrezi "linia" de design, aia nu de cretini l-au pus acolo, in jona de "tragere" a galeriei. gandeste-te ca daca-l puneau cum le pica mai bine dupa lungimea cablului, sa faca economie de material, il bagau in teava dintre rezonator si plenum. probabil ca acolo tre' sa fie, unde e acum. de aia e senzor de presiune, sa observe modificarile, nu sa stea mereu la presiune constanta si sa nu transmita nimic ecu-ului, dar nici sa transmita orice oscilatie minuscula a coloanei de aer. la fiecare ciclu de 2 rotatii, adica explozie pe 1-3-4-2, se verifica valorile de avans, depresiune, pozitie clapeta, temperatura, turatie si se corecteaza bucla de reglare cu valori noi, pt inca un ciclu de 2 rotatii, pana motorul ajunge la regimul de functionare dorit de sofer. daca schimbati pozitia senzorilor, probabil ecu va corela gresit datele, va vedea vacuum cand se asteapta sa nu vada nimic deosebit, sau nu va vedea nimic, sau prea multe oscilatii, dar nu de amplitudinea pe care o accepta ca "ok" si va trece in regimul "default", rezultatul fiind ori o intarziere in acceleratie, ori un raspuns de-ala de ti-e frica sa treci linia de tramvai si sa ti se miste piciorul pe gaz, ca-si da nebunu' decuplari sau poate ca merge bine cu senzorii oriunde si-n orice conditii, caz in care eu o sa am o lista lunga de indivizi carora sa le spun sa-si bage-n coor studiile si testele pe dyno, simularile de curgere prin galerii si tot tacamul... cred totusi ca nenea aia din care "citez" eu uneori stiu ce-au facut si ca noi tre' sa invatam de la ei, nu invers.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • la cos_min_i sunt pusi gresit?

          Comment


          • http://www.loganclub.ro/forum/attach...6&d=1307860061

            http://www.loganclub.ro/forum/attach...3&d=1303038186

            http://www.techknowman.com/dodge%20neon/sensor_4.jpg
            Last edited by cos_min_i; 13 December 2011, 07:41. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • vazusem si eu admisia ta, am vazut si admisia unui baiat cu solenza, care a legat putin diferit senzorii:

              map intr-un furtun, canistra carbon in capul plenum-ului,
              o legatura cu chiulasa (capac culbutori)
              o legatura cu pompa servo.

              senzor temp gaurise prin plenum parca.


              legase aiurea circuit recuperare vapori cu teava pentru servofrana

              in ultima poza, de la un megane adevarat, se vede cum furtunasul pentru vacuum are un "splitter". nu am gasit nici o poza cu pozitiile originale complete.

              penultima poza este adaptarea rampei de logan facuta de cosmin.
              Attached Files

              Comment


              • *cel cu solenta ..tot la indrumarea mea a montat-o dar vad ca pana la urma a facut de capul lui unele adaptari ..
                *s-ar putea sa fie diferit colectorul acela de megan sa masoare altfel ,oricum ar fi tot langa galeria de la pistonul 4 este pus ...daca asta e regula desi ma indoiesc , eu asa l-am pus dar in ultimul link este alt exemplu

                Am o nedumerire ..de unde incepe numaratoarea pistoanelor de la volanta sau de la distributie ?
                Last edited by cos_min_i; 13 December 2011, 10:12.

                Comment


                • citirea/numararea se face de la stanga la dreapta, de la distributie la volanta
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • E invers, 4 e cel de la distributie si 1 de la volanta
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • Numararea cilindrilor in cazul Loganului se face de la dreapta la stanga cum te uiti la motor.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • numararea se face de la volant. se vede pe bobina. cos_min_i, cand ai putin timp sa admir si eu admisia ta?

                        Comment


                        • cand vrei ..iti dau cheia de la garaj si o vezi in cutie ...nu am remontat-o ca nu am terminat-o

                          Comment


                          • eu cred ca va agitati degeaba cu pozitia mapului )
                            Daca te uiti atent , seba , la k7j si k7m din fabrica senzorul sta aproape de cilindrul 1 , nu aproape de 4 ca la 16v ...deci pica tot ce-ai zis )
                            Ca sa va dau un exemplu ...de ce au pus in capat de tot la galeria de admisie ?La fel e si la 16v , pe cand la 8v e partea cealalta.
                            Attached Files
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • eu nu mi-am permis sa zic asta doar am pus poze informative ... vacum se face oriunde in plenum dupa parerea mea ...
                              Last edited by cos_min_i; 13 December 2011, 17:07.

                              Comment


                              • ai pus punctul pe "i". map senzoru de pe Megane e pe conducta. la GPL este exact la fel. senzorul de temperatura cica trebuie cat ma aproape de pozitia " orginala" pentru un calcul cat mai corect al maestecului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google