nu mai dati atata importanta la porcaria aia de senzor de temperatura , merge masina bine si fara el deloc .Mapul e important , aerul oricum circula la o viteza si n-apuca sa se schimbe foarte mult temperatura , fie ca il masoara sub capota fie ca il masoara in plenum , d-aia la megane il lua direct de pe traseul de admisie.
Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)
Collapse
X
-
nici chiar asa , doar ca i se atribuie o importanta mult mai mare decat o are . Am un preten cu un clio , de 1 an cred ca merge cu senzorul defect , ecu vede -40 grade in admisie si vad ca n-are nicio problema in a castiga curse )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Exista mai multe strategii de care ECU se foloseste cand senzorul de temperatura este defect, sau da informatii eronate si va lucra in bucla deschisa,altfel ar fi trebuit sa autorizeze pana OBD si implicit aprinderea martorului antipoluare.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postprin capota sau habitaclu
Super masina la 850 kg si foarte agila in trafic - se strecoare ca o gargarita in trafic... Loganul are un comportament greoi in trafic si suspensia nu este deloc supla. La Super5, suspensia spate pe bara de torsiune asigura o suplete foarte buna la schimbarile rapide de directie si urmareste traiectoria data de puntea fata.
Comment
-
nu intra in regim de avarie din cauza senzorului , bineinteles ca nu va merge la 100% din potential ,o sa mearga imbogatit daca e defect de tot luand valoarea de referinta -40 grade , doar ca cititul din colector sau de pe furtun din afara nu cred ca va conta asa mult .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
@alessandro
Pai eu ce am spus? ECU va provoca cateva imbogatiri si saraciri ale amestecului, dupa care, daca semnalul de la senzorul de temperatura va fi greu de interpretat,va intra in mod de functionare degradat fara sa tina a seama de senzorul in jurul caruia s-a tot discutat de amplasare de neamplasare; vorba lui alessandro poti sa-l pui si pe bara. asa ca lasati-l in pace...Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View PostCe tare - toate puse pe un Renault Super5... Ce-i drept, spre peretele despartitor dintre compartimentul si habitaclu mai e ceva spatiu... insa in partea din fata, intre motor si radiator, este spatiu foarte putin...
Super masina la 850 kg si foarte agila in trafic - se strecoare ca o gargarita in trafic... Loganul are un comportament greoi in trafic si suspensia nu este deloc supla. La Super5, suspensia spate pe bara de torsiune asigura o suplete foarte buna la schimbarile rapide de directie si urmareste traiectoria data de puntea fata.
Comment
-
Acele carburatoare sunt de R6 ,am unele in garaj de la Silviu de un an... diferenta este ca acel motor nu este mpi ... pentru clapete ar trebui injectoare integrate si un standalone care sa regleze timpi de injectie... este un filmulet pe youtube cu un k7m cu trompete
Comment
Comment