Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Carburatoarele pe k7m

    Baiatul spune "K7M 1.6 engine with e7j dizzy, mikuni 38mm bike carbs from yamaha fzr1000 with 160 main jets " ca a folosit managementul de pe e7j

    Comment


    • aceeasi simfonie de culbutori

      Comment


      • zici ca-i dacie ...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Am putut sa iau clapere de R1 dar la cat m-ar fi costat un reglaj al softului am lasat-o balta.. 1000 de euro (partea de electronica), ECU facut de la 0, alt calculator parca.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Originally posted by cos_min_i View Post
            Carburatoarele pe k7m

            Baiatul spune "K7M 1.6 engine with e7j dizzy, mikuni 38mm bike carbs from yamaha fzr1000 with 160 main jets " ca a folosit managementul de pe e7j
            diavoleeee in ce fel suna.

            nu se pot folosi clapetele de moto doar pentru partea de fluture. injectoarele se infig in trompeta

            Comment


            • ai vazut vreodata carburatoare de moto ? Sti cate reglaje au? ...exista clapete cu injectoare si de aceea iti trebuie stand alone ca nu ai aceleasi impedante cu injectoarele de logan

              Comment


              • eu intreb daca se pot scoate reglajele din carburatoare sa ramana doar partea de clapeta care urmeaza a fi actionata mecanic

                Comment


                • Desigur ca se pot plomba gaurile pentru benzina si rezulta un corp clapeta. Injectia se face insa in aval de clapeta, nu in amonte, deci rezulta o flansa pentru injector.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • asta intrebam. dar de la a discuta la a realiza ii cali lungaaaa

                    Comment


                    • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      pai asa mult ti se pare 200 lei , ca sa incerci ? E mai scump dynoul )
                      Pentru cei de pe forum care detin Loganuri va pot face o oferta de pret mai buna.
                      150RON testarea care include :
                      - testare putere la roti
                      - testare pierderi in transmisie
                      - testare putere motor
                      Daca se strang 10 masini odata pot sa va fac un pret de 100RON pe masina.
                      O alta solutie ar fi cand faceti priecte comune, sau daca s-au facut pana acum sa le faceti si sustineti pe unul care sa vina sa testeze pe masina lui.
                      Va garantez ca o sa va ofer preturi foarte bune la dyno.

                      Originally posted by aleXpeed View Post
                      Am putut sa iau clapere de R1 dar la cat m-ar fi costat un reglaj al softului am lasat-o balta.. 1000 de euro (partea de electronica), ECU facut de la 0, alt calculator parca.
                      Asa este e f scump si daca pui individuale e necesara inlocuirea de ECU.
                      Daca va strangeti mai multi peste 10 care vreti sa faceti asta eu zic ca va scot ECU necesar la un pret foarte bun.
                      Puteti sa si combinati, poate unul vrea clapete, altul turbo, altul compresor, dar cand fabricam un ecu sa nu fie unul singur sa fie o serie si atunci... pretul devine accesibil.

                      Originally posted by cos_min_i View Post
                      ma fiti-ar termodinamica de ras ... temperatura nu depinde ma de volum , nu depinde ma de presiune ...fa cum iti spun ca mai bine decat acolo nu ai unde sa-l pui
                      Ai sa razi dar dupa fizica presiunea influenteaza temperatura cei drept vorbim de variatii destul de mici aici si corectie neglijabila pe temperatura insa senzorul de presiune... trebuie foarte bine facut softul si rescalt astfel incat sa comande serios. Masina asta nu are debitmetru si face masuratorile dupa senzorul de presiune si cel de temperatura.
                      Last edited by RACINGCODE; 14 December 2011, 23:36. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Mare om Sebastian poate are o mica legatura cu doleanata mea de astazi? sa mergem mai multi, fiecare cu diverse modificari/mape, si sa vedem, macar partial, ce castiguri are fiecare din diversele modificari. dupa acel dyno-run se pot seta si valori optimizate pe ecu? contra cost, bineinteles?

                        Sa nu uit: masina merge cam la fel pana pe la 2500, dupa care invie. trage foarte foarte frumos de la 3000-3500 rpm incolo. Categoric mai bine decat motorul anterior, sau mapa de 1.4 "chinuita" pe 1.6.

                        Voi face tot posibilul in ianuarie sa urc si admisia de Megane pe toroapa, pentru un cuplu mai bun pe turele mai mici. clapeta acestei admisii ramane nemodificata, desi sufar groaznic dupa clapetoiul anterior, de 52mm. la 1500rpm cu clapeta aia, tragea aproape la fel ca acum, cu cea stock. pe turele mari insa acum e cu totul alta treaba. consumul a fost mult mai bun, de asemenea. doar 2L berceni-unirii-romana-victoriei-intoarcere romana-pta gemeni-lizeanu aproape non-stop bara la bara cam 13% cu tot cu testari, forje. pana la romana aveam sub 10%, dar de acolo pana la finalul traseului ajungeam mai repede pe jos, a fost teroare! masina pare sa consume in ralanti mai putin decat cu motorul anterior!!!

                        s-a redus tremuratul in turele mai joase, si raspunsul general la pedala.

                        Comment


                        • PV = nRT

                          where
                          P=pressure
                          V=volume
                          n=moles of gas
                          T=temperature
                          R = gas constant (dependent on the units of pressure, temperature and volume)
                          R = 8.314 J K-1 mol-1 if
                          Pressure is in kilopascals(kPa)
                          Volume is in litres(L)
                          Temperature is in kelvin(K)
                          R = 0.0821 L atm K-1 mol-1 if
                          Pressure is in atmospheres(atm)
                          Volume is in litres(L)
                          Temperature is in kelvinKelvin(K)

                          nu depind una de alta? si cum ai zis tu se fac corectii ,dar dupa parerea mea vacumul este cel mai important
                          Last edited by cos_min_i; 15 December 2011, 01:16.

                          Comment


                          • xp si cosmin, vacuum se face oriunde in plenum, numai ca aerul nu e lichid incompresibil si are oarece inertie, se comporta ca un elastic, daca o sa masori vacuum-ul in puncte diferite in plenum la acelasi regim de functionare, vei vedea ca la momente identice de timp (de ex pms la cil4) vei avea valori diferite de vacuum. si vad ca oricum, atat la 1.4 si 1.6, senzorul de vacuum nu e in plenum. ma rog, poate chiar nu conteaza.
                            le: ai uitat legea a 2-a a termodinamicii: pV/T=constant
                            Last edited by Seba; 15 December 2011, 01:45.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • contati si pe mine la dyno , la primavara cand ma convertesc in "sport" si mai facem una alta , vreau s`o testez , adica oricum vreau s`o testez.

                              Comment


                              • Nu mai conteaza... mai departe...

                                Alexandro- era un prieten de-al lui c.vio (16v rosu cu evo corse pe 17 care si-a facut serpi la pilot) care avea un ford visiniu ,motor 1.6 si si-a pus clapete, a anulat toti senzorii (zicea el) ,a astupat tot ce nu era folositor si spunea ca ii rupe mssina dar il batea c.vio din toate pozitiile

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google