e mai greu, dar nu imposibil, zic eu. pe de alta parte, ai putea doar sa refaci plenum-ul la admisia existenta...
Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)
Collapse
X
-
luati 4 clapete sau 6 clapete de m3 e36/ e46 costa 200-250eur... se adapteaza foarte usor ,relantiul il faci cu soc ca la dacie ) , mapul daca vrei neaparat ii faci un airbox si il iei de acolo , sau tragi niste furtunele...,senzoru de temp aer il lasi sub capota si vezi daca mai merge masina dup-aia )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
le poti calibra separat pentru fiecare , pentru ca trebuie sa reglezi cel putin acelasi flow pentru un mers cat mai echilibrat .Cred ca merge reglata deschiderea in relanti ,problema e ca iti trebuie 2 deschideri separate , una pentru motor rece si alta pentru motor la temperatura.Last edited by Cristi_Xp; 7 February 2012, 13:48.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
nu se poate adapta un MPP ? reglarea ralantiului pentru motor rece o face ECU care comanda MPPului volum de aer si injectoarelor sa timp de injectie marit
cate un furtun tras din fiecare clapeta ( dupa fluture). furtunele se unesc intr un plenum mai mic cu un MPP in el. am vazut facuta chestia asta la ITB uri si functiona nesperat de bine . in minilenum era infipt si MAP ul
ITB urile aveau si o unde de echilibru intre ele. erau legate printr o mica teava pentru a ajuta la egalizarea flow uluiLast edited by alessandro; 7 February 2012, 13:55.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postun turbo are graficul ala mult mai "abrupt" , ar trebui sa ai o putere si cuplu mici ,iar cand intra pe turbo sa ai o crestere brusca de putere si cuplu pana intra turbina pe presiunea maxima ,iar din graficul acela e o crestere cam liniara...Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
revenind la topic ...
forma plenumului spre care vroiam sa o fac nu este buna ...o sa incerc sa-i dau alta formaAttached Files
Comment
-
-
sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
Comment