If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
proiectele lu ala , mai ales pe k7m is la limita ciobaniei
Uitate numa sa vezi cum trece furtunu de apa din termostat , la 1 cm de galeria de evacuare )
Last edited by Cristi_Xp; 13 February 2012, 12:50.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
nu stiu , si nici nu cred ca ajuta la vreo masina care merge sub 9000-10000 rpm , sau macar vreo 600 cai sa aibe )
Last edited by Cristi_Xp; 13 February 2012, 19:18.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
modelul ala de filtru e pe 172 ph2 si 182 .
Ala rotund ce seamana cu ala de v6 e pe 172 ph1.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
am elucidat "misterul". ala este filtru de airbox cum am avut eu doar ca este de renault logic. credeam ca si Clio rs a avut ceva gen airbox-pannel cum are K4M
Daca tot e vorba de imbunatatirea admisiei, am si eu o intrebare. Pentru motoarele mai mici decat 1.6 16v nu ar fii mai bun debitmetrul de 1.6 16v? Am auzit ca motorul trage mai mult aer daca-i schimbi debitmetrul cu unul de la motor mai mare. A incercat cineva?
daca tu`mi arati debitmetru ala pe logan eu te premiez
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
si de fapt ecu dadea mai multa benzina, ca aer n-are cum sa intre mai mult fara sa pui turbo/compresor sau sa schimbi internele. e ca si cum ai inceca sa lamuresti pe cineva ca dintre doi robineti identici din punct de vedere constructiv, ala cu bulina rosie are debit mai mare decat aia cu bulina albastra.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
deci nu are nciun rol schimbarea debitmetrului cu unul de la motor mai mare? Cand se mai incalzeste, o sa probez pe un corsa cu motor de 1.0 un debitmetru de la alt corsa de 1.4.Sunt f curios ce se va intampla.
ba da . o sa mearga exact ca ala de 1.4 .Cauta de 2.0 sa vezi ce tare merge ala ...
de unde le scoateti fratilor ?) Niciodata un amestec mai bogat de benzina nu va da putere mai multa ...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Am auzit si eu de treaba asta, Cristi. De unde sa stiu? Ma gandeam ca a incercat cineva. Unii ziceau ca motorul ar trage mai mult aer, de unde rezulta mai multa putere si consum redus. Deci trebuie sa incerc sa ma conving
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment