era la mishto postul. doar am terminat o facultate
Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)
Collapse
X
-
ca nu am apucat sa pun poze finale cu montajul admisiei ...
Schimbari ...cuplu foarte bun de jos din ture
Temperatura este cu 10gr. mai mica decat ce-a stock ... in mers se raceste foarte repede ...Attached Files
Comment
-
ce observi aici alex ?
Comment
-
mie mi s-a pus pata pe gatul admisie ... si cred ca o sa-l inlatur ... sugruma admisia ...
are intrarea cat corpul clapeta , apoi se aplatizeaza
deci este dual plenum ... taiata si sudata o flansa de plenum exact unde incepe galeria ta de AL ... singura problema inaltimea pana la capota ... gasim motorul cu tot cu admisie la Atelier la baieti si-l putem masura (Este motorul de laguna II F5R )Last edited by cos_min_i; 6 June 2012, 10:17.
Comment
-
ce trebuie sa faci tu este sa mergi pe custom.
scurt si gros. nici admisia stock nici admisia metalica nu indeplinesc nici unul din criteriile astea
ceva ca in poza de mai jos se poate face foarte ieftin din fibra. sunt atatea forumuri si site uri pe net de unde se pot fura idei incat nici nu stii de unde sa incepi.
totul este sa calculezi volumul plenumului si sa il obtii cat mai corect prin realizarea piesei si sa calculezi corect fantele, panta si unghiurile incat toti cei 5 cilindir sa traga aceiasi cantitate.
realizarea cred ca este cea mai mica problema. am cateva idei. pentru restul e plin de calcule, formule si chiar exemple date de a gataAttached Files
Comment
-
Privind prin prisma relatiilor si posibilitatilor pe care le detii in executarea de piese custom low cost...nu inteleg ce te opreste sa faci acest pas importan
Eu te sustinLast edited by alessandro; 6 June 2012, 19:53.
Comment
-
O rugaminte, poate nu in topicul cel mei nimerit; am desfacut suruburile care fixeaza plunum-ul la 16 v si totusi undeva spre clapeta "tine' daca stie careva care e chichitul.
Mersi; sunt in mare graba ca se face noapte.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment