Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rapid ai fost, ma pun pe cautat admisie...

    2 bucsi de aluminiu pentru ?
    sigpic

    Comment


    • Sa le sudezi pe admisie si sa bagi senzori in ele .
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • Si desenu cu suportu pentru rampa de injectie..
        sigpic

        Comment


        • o sa vina ...

          Comment


          • mai baieti, cu tot ce-ati spus pana acum, ce diferenta se observa cu o admisie de megane? de exemplu la al meu 1.4 voi simti vreuna? gen accelerare mai buna, consum crescut/scazut, putere in plus etc? ms pt raspuns!

            Comment


            • se simte putin cuplu. sa nu te astepti la 5 cai, asta-i clar. o modificare mult mai usoara, cu aproape acelasi efect, este marirea clapetei. se simte suficient si la 1.4, mai ales pe turele mici.

              Comment


              • Nu stiu daca aici ii e locul, dar ma gandesc ca daca tine de admisie aici trebuie, am si eu o intrebare: Despre kit-urile alea de filtre "sport" conice, cu tubulatura, ce stiti ? au vre-un efect pozitiv ? sau sunt degeaba... alte modificari nu mai am, si nici nu mai am de gand sa fac (axe si evacuare etc.), decat remapare am... S-ar mai simti ceva cu asa ceva ? as vrea sa pun, dar mi-e sa nu dau banii degeaba, si posibil sa mai fac si rau motorului... nu prea ma pricep.

                P.S http://www.tuningmall.ro/admisie/kit...76-233176.html la asa ceva ma refer
                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                Comment


                • in mare, aproape toti au scapat ulterior de ele. eu am FilcoR, care e cam blamat pe aici, dar face cam acelasi lucru. in mare, castigi ceva zgomot. mai accesibil este marirea clapetei, cu rezultate palpabile.

                  Comment


                  • De rampa de injectie nu mai zice nimeni nimic . Stie cineva ce suport trebuie facut ?
                    sigpic

                    Comment


                    • ca o fi mare smecherie sa iei o bara de AL si s-o duci la un strungar. Rezolva tu restul, ca se poate bine-mersi si cu doua table. daca te uiti mai in urma, vei vedea ce trebuie facut. macar de ai face.

                      Comment


                      • Ca o fi mare smecherie sa nu imi vorbesti asa de sus?
                        Intrebam de suport: cum il fac, ca o platbanda cu 2 gauri am inteles ca trebuie sa fac, dar suportul de ce il prind in continuare de motor, de admisie sau.. ?

                        Daca ai chef sa ajuti pe cineva si poti, ajuta. Daca nu, decat sa imi dai raspunsuri la misto mai bine taci.
                        sigpic

                        Comment


                        • imi pare rau ca nu am facut desenul pentu suport dar nu-l mai am si nu am reusit sa intru in posesia lui sa-l masor ...

                          o platbanda zincata lunga cat este rampa de injectoare ...are 2 gauri de 8mm in dreptul gaurilor de pe admisie cele din fata si 2 suruburi M6 mai lungi in dreptul gaurilor de pe rampa de admisie originala de logan

                          Daca aceasta varianta este prea complicata o platbanda mai subtire care sa imbrace la mijloc rampa ...

                          Rampa nu pleaca daca sunt puse bine injectoarele ...
                          initial eu am montat asa link apoi am renuntat de tot

                          Comment


                          • Originally posted by cos_min_i View Post
                            Ce "fibrar" se baga sa o faca ...
                            La Ghetto tuning o face. Are postata in thread o poza cu admisie custom facuta pentru un Land Rover. Ce vrei tu este floare la ureche pentru cel care o face.
                            Aici postul 184.
                            real power..... diesel power by

                            Comment


                            • Acum am inteles . Multumesc.
                              Last edited by RobertDH; 8 July 2013, 14:32.
                              sigpic

                              Comment


                              • My ideea of power.

                                Deci, vestita galerie de Megane, taiata si adaptata pentru ITB-uri. Am separat traseele de la cilindrii 2 si 3 si toate au devenit rotunde pe exterior pe o lungime de 20 de mm. S-a adaugat un distantier de cauciuc (40 interior si 50 exterior) iar traseele sunt facute din furtun de la Turbo din gama VAG de 50 diametrul interior si 60 lungimedintre care 20 pe galerie si 7 pe ITB-urile. Alimentarea este integrala de E7J ele fiind montate pe acest motor. ITB-urile, adica clapetele provin de pe un R1 sau CBR, nus tiu exact provenienta lor. Ceva de 1000 cc. Clapetele au 45 mm alezajul. Initial au fost cu mecanism de acceleratie electronic dar l-am transformat in mecanic. Initial avea doua TPS-uri dar am adaptat unul de Megane (e singurulc are se invarte in sensul in care se invart clapetele). MAP-ul este de Solenza, sensorul de temperatura aer este tot de Solenza. MPP-ul a disparut. Ralanti-ul il reglez mecanic iar soc nu exista. MAP-ul ia semnal de pe 3 cilindrii. De pe al patrulea iau vacum pentru servo-frana. Temperatura aer de pe cilindrul unul din cilindrii. Ca si diferenta, fac un vacuum de, debea pot apasa acceleratia atat de fin ca sa nu zmuceasca.

                                Pe langa ITB-uri masina mai are remapare si traseu pe 50 fata catalizator si fara intermediara si finala free-flow. Ca si imbunatatiri, raspunsul acceleratiei peste 4000 rpm este fantastic, te baga in scaun instant (asta o spun persoane care au mers cu masina si inainte si dupa). Cu 1000 de km ianinte sa le montez am schimbat ambreiajul. Au avut un efect asa de negativ incat la ture inalte, daca o tin constant in 4-5000 si accelerez de-odata da semne ca vrea sa patineze ambreiajul si la schimbari de viteze patineaza in distractie. Drept urmare acum adaptez un ambreiaj de 200 de Renault 5 Turbo pe care il aveam prin garaj, nou nout. Clar cuplul a crescut pe turele inalte. Pana sa cuplez senzorul temperatura adimisie aveamamestecul destul de bogat si nu tragea cum trebuie. Ca si dezavantaze semnalez acceleratia care zmuceste daca sunt inchise clapetele (am explciat mai sus), la ture joase este moarta dar asta nu inseamna ca scutura sau altceva. Merge frumso si la 1500-1700 intr-a cincea doar ca se accelereaza mult mai greu iar daca ii dau blana si mai greu. Cert e ca daca vreau sa accelerz de jos trebuie s-o iau foarte foarte constant. Daca vreau sa depasesc la 70 la ora fara a treia nu vrea sa sara pe cuplu. Dar numai pentru distractia de sus din ture merita tot efortul.

                                Spre uimirea multora consumul nu a crescut prea mult. Deprinde foarte mutl de stilul de mers. Daca avea un pic mai mult cuplu jos nu crestea deloc dar pentru ca vrea in ture mai inalte s-a majorat un pic.

                                Ca si diferenta. Inainte de clapete, bateam 1.6 Euro 5 de pe Logan Ph II cu vreo 3 masini pana pe la 120-130, cu pasager in dreapta. Acum, cu ambreiajul care patineaza grav de tot la schimbat trepte (nu patineaza rotile pe a doua cu cauciucuri de iarna, schimbat in ~6000, inainte patina si daca schimbam in ~5000 rpm), aceeasi masina am batut-o cam cu lungimea unui vehicul RATB pana cam la 140, cu doi pasageri in masina. Tot cu acelasi ambreiaj muci si cu pasager stau ~egal (ratasem treapta 2, ca altfel cred ca ma duceam in fata) cu un 1.5 dCi remapat de 105 ponei. Toate testele s-au facut cu cauciucuri de iarna. Deindata ce schimb ambreiajul si cauciucurile, urmeaza teste cu 16v si alte masini. O sa urmeze un alt soft, dupa ce fac serpii si ceva lucrari la chiulasa. Masina are ~930 de kg, cu interior complet.
                                Attached Files
                                Last edited by aditza579; 19 September 2013, 16:13.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google