Comsum Demaror Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Comsum Demaror Logan

    Care stie cati amperi ia demaratorul la pornire?..

    Demarorul ia curent direct de pe contact sau contactul doar actioneaza un releu..
    Last edited by valeriuciprian; 10 August 2011, 09:30. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic

  • #2
    Cand am citit titlul ma si intrebam ce piesa mai este si asta

    Nu cumva ii zice, corect, demaror (electromotor) ?
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      cine are o idee contactul actioneaza un releu de la electromotor sau actioneaza direct electromotorul
      ?
      sigpic

      Comment


      • #4
        Nu e niciun releu.
        Ia undeva pe la 350-400 A.

        Comment


        • #5
          Si solenoidul demarorului ce o fi, nu tot un releu? Mai depinde si de meotor, ca una e un 1,2 alata e un 1,5 diesel.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #6
            Sa clarificam cate ceva...

            La momentul actionarii cheii, pe pozitia pornire, se cupleaza electromagnetul electomotorului, ce cupleaza bendixul... Acel electromagnet totodata face si contactul de forta ptr motorul electric in sine.

            Electromagnetul de pe electromotor este comandat printr-un releu iar motorul electric in sine, prin contactul de forta de pe Electromagnet, direct din baterie.

            Curentul este de cca 400A, instantaneu, la pornire, pe o durata f. mica....prin motorul electric
            Curentul prin electromagnetul electromotorului este de cca 15 A... si consumul apare doar in momentul in care "dai la cheie"...

            P.S.: Am uitat cum ii zice la electromagnet...scuzati :-)
            e-mail: office@stickere.info

            Comment


            • #7
              de fapt contactul cheii actioneaza bobina demarorului, cea care arunca bendix-ul si cupleaza infasurarea motorului propriu-zis, infasurare legata direct la baterie. prin contactul de cheie nu trec 400A, ca ar lua foc ca un bat de chibrit.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Da, prin motorul electric trec 400A, care e legat direct la baterie prin contactul electromagnetului de pe demaror. Electromagnetul este comandat printr-un releu, din contact.
                e-mail: office@stickere.info

                Comment


                • #9
                  P.S.: Am uitat cum ii zice la electromagnet...scuzati :-)

                  "broasca" si e actionata de contactul de cheie(parca nu am vazut releu intre contact si ''broasca'')si ia din baterie vreo 2A
                  Last edited by romeo-alex; 9 August 2011, 00:24.

                  Comment


                  • #10
                    Intr-adevar, exista releu pe demaror, nu stiu la ce m-am gandit ieri.

                    Seba, Cranking Amps iti spune ceva?

                    Comment


                    • #11
                      da...asta vroiam sa stiu ce urmeaza dupa contact si amperi "mananca" findca vreau sa imi pun buton de pornire si in specificatiile lui spune ca nu rezista la mai mult de 20 de amperi
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        @myke: curentul absorbit cand se actioneaza motorul termic de catre demaror, la pornire. crank e arborele cotit. to cranck an engine inseamna sa-i dai cheie. daca ai citit pe ceva eticheta si valoarea e mai mare de cateva sute bune, adica sare de 1000A, acela s-ar putea sa fie curentul de varf, cand demrorul angreneaza pt prima fractiune de secunda motorul si-l prinde si pe compresie
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          apropo ce transforma amperajul la o valoarea asa mare? de la 70 la 1000?
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            sunt doua circuite separate. ala al bobinei care arunca bendix-ul, comandat de cheia de contact si care nu cred ca ia mai mult de 10-20A, maxim, iar al doilea circuit e ala de la baterie la electromotor, prin contactele din fundul bobinei de mai sus (care are dublu rol, am zis mai sus cu cateva posturi). in circuitul al doilea curentii sunt cu sutele de amperi, dar acolo vorbim de doua fire groase, unul negru si unul rosu. negru e masa, rosu e prin contact de releu.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              am avut ocazia sa desfac un contact...si am remarcat ca nici un fir nu intra in butucul contactului.... lamela care schimba pozitiile e in mufa care intra in butucul conactului...contactul doar face mutarea..
                              Attached Files
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google