Logan Performance Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Performance Tuning

    Salut,

    Sunt curios cam ce se poate face unui logan pe partea de performanta in afara de un filtru de aer si cu chip. Acum sper sa nu ma luati la misto ca ma cred prin nfs sau the fast and the furios. Sunt curios asa ca proiect de viitor

    Multumesc anticipat.

  • #2
    Din descriere vad ca ai dci de 70 cp.daca ai bani poti face multe la logan.
    1. chiptuning
    2. turbina cu geometrie variabila
    3. alta cutie de viteze.

    cutiile de pe logan sunt sensibile la cuplu motor mare deci daca faci chiptuning si dai dupa ea mai mult ca sigur risti sa spargi cutia.pentru inceput poti face un chip si ajungi in 90 cp dar ai grija la plecarile de pe loc si accelerarile bruste.
    sigpic........restul e NoSpeedLimit

    Comment


    • #3
      Cu o turbina de pe megane1 rezolvi ceva dar cutia nu stiu daca o spargi cum a zis gigi_kent

      Comment


      • #4
        Pentru inceput ma batea gandul sa incerc ceva mai cuminte. Mi-a spus un prieten ca unele reprezentante dacia fac upgrade la soft de la DCI de 70 la DCI de 85. Ati mai auzit chestia asta? Merita sa ma duc sa intreb?

        P.S. ce cutie(mai sport) se poate pune pe logan? Daca schimb evacuarea imbunatateste cu ceva?

        Offtopic: dintre jantele de dimensiuni: 7.0" x 17" ; 7.5" x 17" ; 8.0" x 17" , care se potriveste cel mai bine pe logan?

        Sper sa nu ma injurati pentru intrebari d-astea stupide

        Comment


        • #5
          Se poate sa faca asa ceva.un pr a facut la amat pitesti dar nu legal adica a vb cu el in particular si ia facut.daca intelegi.si daca pui tu jentile 1:nu mai trage cum vrei tu.2:mecanica in 30mii depinde unde si cum o alergi, se duce 3:servo cade .iti dau oameni care confirma astea.am vrut sa pun si eu,e fain arata bine dar...gandeste si pe partea cealalta ce pierzi.

          Comment


          • #6
            Daca nu ma insel eu tot de Amat era vorba si in cazul pe care il stiu eu.
            Cat despre jenti, m-ai cam facut sa ma razgandesc. Cred ca o sa ii intreb pe tipii aia de la service de la dacia pe care ii cunosc cam ce dimensiuni maxime la jenti ar fi ok.
            De servo nu stiam ca poate sa se strice din cauza unor jenti mai mari. E bine ca mai aflu si eu cate ceva

            Comment


            • #7
              Deci prima imbunatatire si cea mai ieftina e remaparea(chiptuning) unde castigi 20CP.
              Apoi ar merge schimbarea turbinei dar e mai scumpa asta cam 1000 euro si probabil cu ea vei scoate din motor 110CP(trebuie schimbat si ambreiajul cu unul de 200,si daca ai bani chiar si o noua cutie de viteze,dar daca nu merge si asta actuala).
              Din jentile care le-ai prezentat tu pot sa zic ca iti merge 7x17 maxim pe masina ca dimensiune,eu am de exemplu 7x15 si merge bine.

              Comment


              • #8
                Eu zic ca pe 16 merg bine.iar pe 17 merg si alea dar e vorba ca in timp se pot intampla multe.iar servo cade iti zic sigur stiu pe cineva care a patit asa ceva si apoi a vandut jentile

                Comment


                • #9
                  Cutia o sa pice sigur(amintiti-va de felixb si miker) cu toate ca astea de pe dci 70 am inteles ca sunt alt tip.cele mai potrivite jante sunt cele pe 16,dau si bine si nici nu omoara treburile pe acolo.
                  sigpic........restul e NoSpeedLimit

                  Comment


                  • #10
                    ar servo cade iti zic sigur stiu pe cineva care a patit asa ceva
                    sigur sigur? Dar sigur? Cat de sigur? Garantat 100%? Vorba emisiunii)
                    vorbesti prostii domnule.
                    ca un exemplu concret ca schimbarea dimensiunii jantelor/gumelor nu are efect negativ asupra servo uita-te la celelalte marci auto(ca astia de la dacia sunt batuti in cap si nu au optionale mai mari) si vezi cum pe aceeasi masina sunt gume de la 15 pana la 18 sau chiar 19(astra opc) si latime de la 185 pana la 225 sau 235
                    Last edited by RSX; 5 April 2008, 00:52.

                    Comment


                    • #11
                      Turbina dimensiuni paleti mai mari, nu are numai efect pozitiv...turbina cu geometri variabila nu merge,...poti scoate 110cp, dar pierzi mult in alta parte,
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • #12
                        Felixb spune-ne mai multe despre intercoolerul tau,cat te-a costat toata treaba chiar daca omul in cauza are intercooler pe a lui.
                        sigpic........restul e NoSpeedLimit

                        Comment


                        • #13
                          Peste tot pe unde sunt discutii despre remaparea dci-urilor de 65 si de 70 de cai vad numai afirmatii de genu :" nu-i da tare ca spargi cutia", atunci pt ce ai mai facut remaparea? Si eu am dci-ul remapat, si am deja 4000 km facuti de atunci. n-am fortat-o la plecarea de pe loc, dar nu te poti abtine de la un scart odata la nu stiu cat timp si de asemenea nu te poti abtine de la accelerarile in mers. in concluzie, faptul ca au crapat 2 cutii din nu stiu cate masini remapate, asta nu inseamna sa generalizam si sa spunem ca toate trebuie sa se strice...

                          Comment


                          • #14
                            Rsx...nu vreau sa discut aiurea.dar daca treci prin pitesti vreodata anuntama si iti dau oameni care au patit asa ceva din cauza jentilor pe 17

                            Comment


                            • #15
                              Nu s-au mai spart cutii pentru ca nu multi le omoara la plecare de pe loc.cand masina este in mers si fortezi adica din a5 a sa ii dai blana nu are nimic dar cand dai 4 si blana s-ar putea sa pice.
                              sigpic........restul e NoSpeedLimit

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google