Logan Performance Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by gigi-kent View Post
    Nu s-au mai spart cutii pentru ca nu multi le omoara la plecare de pe loc.cand masina este in mers si fortezi adica din a5 a sa ii dai blana nu are nimic dar cand dai 4 si blana s-ar putea sa pice.

    Eu nu mai inteleg nimic!

    de ce? E simplu!!
    pai cum sa nu ii dau a4-a ca de doamne imi pica cutia!!..cand am nevoie de cuplu ii dau in gura pana ii sar rotile!!! Oricum nu ii vad rostul remaparii daca nu pot mere destul de sportiv pt logan!

    remaparea (respectiv CP in plus) vad rostul cand te apuci sa faci o depasire, ce faci cand te apuci de depasit un tir si ala nu te lasa ..ce ii dai a 5-a? La deal ca de si ala din fata te stie remapat, si ai sa prinzi tu intr-un tarziu ceva caiuti in plus!

    daca e vb de sarit pistoane dupa o simpla schimbare de soft...mai bine imi iau alta masina!

    nu spun in modul rau!!

    dar pe toti ii vad ca daca pleci de pe loc...bla bla...pai atunci cand vreau sa plec cu scart de roti de la semafor ca vrea musckiii mei??Ce o sa fac??? O sa spun sau sa imi pun un afis pe parbriz ca: nu ii da blana ca are sa iti pice cutia!!

    vreau sa posteze lumea care are remapare si ce piese s-au dus pana acum!!

    hai numai bine!

    Comment


    • #17
      Hai ca vad ca si spown e de acord cu mine si chiar ma bucur. eu mi-am facut remapare tocmai pt un plus de putere la nevoie. fix ce spuneam si eu, daca iti faci remaparea, ti-o faci ca sa te bucuri de ea, nu sa stai tot timpul cu um morcov cat casa ca iti pica mai stiu eu ce. si nu inteleg cum adica sa nu schimb intr-o treapta inferioara cand am nevoie? Sa stau cu ea sa nu-mi traga intr-o depasire si sa se intample vreo nenorocire, asta ca nu cumva sa-mi pice cutia de viteze...pe bune acum, deja mi se pare ca vorbim discutii...

      Comment


      • #18
        de sters......

        Comment


        • #19
          Eu am 10000 km cu remaparea si nu are nimic.daca o omori constanti atunci pot aparea probleme.nu zice nimeni ca prima schimbare din 5 in 4 se rupe cutia.constant inseamna 24 din 24,7 din 7.
          sigpic........restul e NoSpeedLimit

          Comment


          • #20
            Din cite stiu eu a cazut o singura cutie. A lui Miker. Si asta nu se stie in ce conditii de mers si in al doilea rind sint ferm convins ca ar fi putut sa cada si fara remapare. In decursul a 27 de ani de soferie si tinind cont ca am avut mult contact cu servisurile auto am vazut zeci de cutii de viteze sparte(sparte la figurat) si fiti siguri ca nu la masini remapate.Au cazut pur si simplu. Sint sute de motive din care pot ceda. Unul din motive este ca o masina de familie nu este conceputa puntru a trage de ea ca la ralyuri, asta nu inseamna ca nu se poate abuza un pic de puterea in plus. Cineva mai sus a scris ca se sparge cutia de la rotile pe 17. Eu zic ca a glumit pentru ca nu cred. Atita timp cit o roata pe 17(de firma) din aliaj usor are aproape aceeasi greutate cu una pe 15 din otel nu vad de ce s-ar sparge cutia din cauza rotilor. Daca stie ceva mai mult persoana respectiva sa ma contrazica.
            Deci dupa parerea mea (aproape 10000 km dupa remapare)se merita remaparea si se simte diferenta mare.Sa nu va asteptati la acelas consum dinaintea remaparii. Eu cred ca soferul sint principala cauza in longevitatea unei masini.

            Comment


            • #21
              Corect si sunt de acord cu tine. si nu cred ca exista om care sa isi omoare masina 24 din 24, 7 din 7. daca ar face cineva asta, cu siguranta ar rupe cutia sau orice altceva si fara ca masina sa fie remapata.

              Comment


              • #22
                Paulic era vb de servo ca o sa cada din jenti pe 17 nu sa cada cutia.cum naiba vine asta?

                Comment


                • #23
                  Danni, am o vaga impresie ca nu a citit bine cand a zis ca se strica cutia din cauza jantelor pe 17

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by danni View Post
                    Rsx...nu vreau sa discut aiurea.dar daca treci prin pitesti vreodata anuntama si iti dau oameni care au patit asa ceva din cauza jentilor pe 17
                    Uite aici postul de care aminteam.Scuzati,acum am vazut ca era vorba de servo.
                    Last edited by PAULIC; 6 April 2008, 22:48.

                    Comment


                    • #25
                      faza ca ar cadea cutia dupa remapare nu cred decat daca o folosesti in regim de raliu tot timpu.poti sa ii dai si turatie maxim ca nu cred ca o sa aiba ceva.mai mult mas ingrijora de motor si chestii de soft dupa o remapare
                      ps:cine vrea putere mare mare (cei care vor pistoane axe etc)sa o vanda si sa ia alceva ca loganu nu e conceputa pt raliu.mori naiba in ea si pt ce? Parerea mea....

                      Comment


                      • #26
                        Corect ce a spus Danni.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by danni View Post
                          ps:cine vrea putere mare mare (cei care vor pistoane axe etc)sa o vanda si sa ia alceva ca loganu nu e conceputa pt raliu.mori naiba in ea si pt ce? Parerea mea....
                          daca e sa mori, mori si in ferrari, porsche si ce masina vrei tu. daca mergi ca la raliu, nu trebuie sa fie neaparat logan ca sa mori in el...

                          Comment


                          • #28
                            Corect!

                            punct ochit punct lovit!!

                            orice tabla se indoaie !! acum e vb daca ai de sus zile sau nu!

                            vb din proprie experienta!

                            Eu am avut zile!
                            Last edited by Seba; 21 April 2008, 20:19.

                            Comment


                            • #29
                              Nu stiu eu asa gandesc,mie imi este mai mult frica de ceilalti ca mor si ei din cauza mea.daca ii modific ceva o explaotez la maxim doar intro liniuta pe linie dreapta si intro depasire.eu am sarit cu masina de pe pod si stiu cum e sa ai zile si nu doresc nimanui sa simtiti frica ca morii si altele si pt ce...

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Razvan_DUB View Post
                                daca e sa mori, mori si in ferrari, porsche si ce masina vrei tu. daca mergi ca la raliu, nu trebuie sa fie neaparat logan ca sa mori in el...
                                Intimplator pe linga logan conduc si un mercedes care cintareste cam 2 tone. Cind merg cu loganul la 160/170km/h string din fund , sint intepenit pe volan si imi e frica sa fac miscari bruste cu toate rotile mele de 215/45/17 iar cu mercedesul la 200km/h merg destul de relaxat. Oare de ce ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google