Eu consider ca e bine asa cum a fost proiectata cutia. E greu de gasit o cutie mai competitiva de pe un alt motor.
Alta Cutie De Viteze
Collapse
X
-
de pe megane dizal? ca 1.6_16v are 5 viteze si la megane daca nu ma insel. "merge" in sensul ca se potriveste fizic dar ca performante ale masinii, se schimba ceva? daca nu, care e ideea sa ai 6 trepte, doar sa mesteci de nebun in ulei de 5 ori in 100m? apropo, vezi la dizal la 130km/h in tr6 ce turatie are motorul si vezi la turatia aia cam ce cuplu are benzinarul de dacia la 2000rpm comparativ cu 1.9dci-ul ala despre a carui cutie presupun ca vorbim.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Schimbarea cutiei este unul din lucrurile care nu merita facute pe o masina stock.
Rapoartele alea sunt alese avand in vedere multe variabile, de la diametrul rotilor la masa masinii si caracteristicile motorului. Un utilizator normal nu are resursele necesare pentru a testa care combinatie de cutie-motor merge cel mai bine din pacate, asa ca nu cred ca merita investitia.
Povestea cu "motorul nu da tot din cauza cutiei" mi se pare o pseudo-problema legata de frustrarile multora cand vine vb de Logan. Nici unul din motoarele de pe Logan nu da mai mult pe Renault-urile echivalente ca gabarit, asa ca nu vad ce i-ar determina pe unii sa declare cutiile de pe Logan ca fiind insuficiente...sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
nu stiu cata dreptate ai...sa-ti dau un exemplu care eu nu l-am inteles niciodata:m-am data cu clio 1.4 75cp,solenza 1.4 75 cp....si sincer m-au facut!si nu o data!in schimb cu fabia 1,2 16v m-am tinut bot in bot....explica si mie asta....sunt sigur ca ai dreptate si tu dar sa fim serisoi...a incercat cineva sa schimbe cutie si nu a fost multumit?pana nu vezi un exemplu concret nu ai cum sa stii sigur cum se va comporta!cine are tupeu,bani si chef sa faca asa ceva e liber sa o faca!crede-ma cunosc multi cu cutii schimbate,dar pe alte masini si chiar se misca muuult mai bine fata de cele stock!cu bune si rele normal!acum nu stiu care e ala sa vrea sa schimbe des,sa consume mai mult,sa scada viteza maxima dar castiga doar pe 400m.Last edited by odorog; 31 March 2009, 13:26."CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk
Comment
-
Originally posted by odorog View Postnu stiu cata dreptate ai...sa-ti dau un exemplu care eu nu l-am inteles niciodata:m-am data cu clio 1.4 75cp,solenza 1.4 75 cp....si sincer m-au facut!si nu o data!in schimb cu fabia 1,2 16v m-am tinut bot in bot....explica si mie asta....sunt sigur ca ai dreptate si tu dar sa fim serisoi...a incercat cineva sa schimbe cutie si nu a fost multumit?pana nu vezi un exemplu concret nu ai cum sa stii sigur cum se va comporta!cine are tupeu,bani si chef sa faca asa ceva e liber sa o faca!crede-ma cunosc multi cu cutii schimbate,dar pe alte masini si chiar se misca muuult mai bine fata de cele stock!cu bune si rele normal!acum nu stiu care e ala sa vrea sa schimbe des,sa consume mai mult,sa scada viteza maxima dar castiga doar pe 400m.
Solenza este mult mai usoara ca un logan de 1.4 si are acelasi motor.1.2 16v are probabil aceeasi cp .Last edited by Cristi_Xp; 31 March 2009, 14:07.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
laguna are si aia 5 biteze la 1.6 benzinar. poate pe motorul de 2 litri sa aiba 6 trepte, dar nu stiu daca se imperecheaza cutia cu motorul de 1.6. s-ar putea sa difere prinderile. cat priveste pinionul de dizal, adio demaraj cu ala, doar un consum o idee mai mic.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Posttrebuie o cutie scurta , in rest la exemplele ce le zici tu ,conteaza exemplaru dintre volan si scaun ,si kilogramele masinii.
Solenza este mult mai usoara ca un logan de 1.4 si are acelasi motor.1.2 16v are probabil aceeasi cp ."CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk
Comment
-
ambreiajul cedeaza mai repede la rapoarte lungi, nu la scurte. mai calculeaza o data. efortul la care e supus ambreiajul e mai mic daca accelerezi o masina cu rapoarte scurte decat aceeasi masina cu rapoarte lungi. tema de cercetareDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postde pe megane dizal? ca 1.6_16v are 5 viteze si la megane daca nu ma insel. "merge" in sensul ca se potriveste fizic dar ca performante ale masinii, se schimba ceva? daca nu, care e ideea sa ai 6 trepte, doar sa mesteci de nebun in ulei de 5 ori in 100m? apropo, vezi la dizal la 130km/h in tr6 ce turatie are motorul si vezi la turatia aia cam ce cuplu are benzinarul de dacia la 2000rpm comparativ cu 1.9dci-ul ala despre a carui cutie presupun ca vorbim.Cumpar volan de Duster
Comment
Comment