Alta Cutie De Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu consider ca e bine asa cum a fost proiectata cutia. E greu de gasit o cutie mai competitiva de pe un alt motor.

    Comment


    • #17
      eu am auzit ca ar merge cutie de megane in 6 trepte...ce parere aveti despre asta?

      Comment


      • #18
        de pe megane dizal? ca 1.6_16v are 5 viteze si la megane daca nu ma insel. "merge" in sensul ca se potriveste fizic dar ca performante ale masinii, se schimba ceva? daca nu, care e ideea sa ai 6 trepte, doar sa mesteci de nebun in ulei de 5 ori in 100m? apropo, vezi la dizal la 130km/h in tr6 ce turatie are motorul si vezi la turatia aia cam ce cuplu are benzinarul de dacia la 2000rpm comparativ cu 1.9dci-ul ala despre a carui cutie presupun ca vorbim.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          dar de laguna? ca mi se pare ca laguna are 6 trepte la toate variantele

          Comment


          • #20
            Schimbarea cutiei este unul din lucrurile care nu merita facute pe o masina stock.
            Rapoartele alea sunt alese avand in vedere multe variabile, de la diametrul rotilor la masa masinii si caracteristicile motorului. Un utilizator normal nu are resursele necesare pentru a testa care combinatie de cutie-motor merge cel mai bine din pacate, asa ca nu cred ca merita investitia.
            Povestea cu "motorul nu da tot din cauza cutiei" mi se pare o pseudo-problema legata de frustrarile multora cand vine vb de Logan. Nici unul din motoarele de pe Logan nu da mai mult pe Renault-urile echivalente ca gabarit, asa ca nu vad ce i-ar determina pe unii sa declare cutiile de pe Logan ca fiind insuficiente...
            sigpic
            ^Logan turbat (WIP)^

            Comment


            • #21
              nu stiu cata dreptate ai...sa-ti dau un exemplu care eu nu l-am inteles niciodata:m-am data cu clio 1.4 75cp,solenza 1.4 75 cp....si sincer m-au facut!si nu o data!in schimb cu fabia 1,2 16v m-am tinut bot in bot....explica si mie asta....sunt sigur ca ai dreptate si tu dar sa fim serisoi...a incercat cineva sa schimbe cutie si nu a fost multumit?pana nu vezi un exemplu concret nu ai cum sa stii sigur cum se va comporta!cine are tupeu,bani si chef sa faca asa ceva e liber sa o faca!crede-ma cunosc multi cu cutii schimbate,dar pe alte masini si chiar se misca muuult mai bine fata de cele stock!cu bune si rele normal!acum nu stiu care e ala sa vrea sa schimbe des,sa consume mai mult,sa scada viteza maxima dar castiga doar pe 400m.
              Last edited by odorog; 31 March 2009, 13:26.
              "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

              Comment


              • #22
                Acum vb din auzite,era cineva care a schimbat cu pinioane de pe clio(dci) nu stiu mai mult...sau poate ma mintit pe mine,dar nu a vrut sa zica de pe ce model etc.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  si eu am auzit de pinioane schimbate
                  si cu cutia, dar parca ar cere a 6'a loganul

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by odorog View Post
                    nu stiu cata dreptate ai...sa-ti dau un exemplu care eu nu l-am inteles niciodata:m-am data cu clio 1.4 75cp,solenza 1.4 75 cp....si sincer m-au facut!si nu o data!in schimb cu fabia 1,2 16v m-am tinut bot in bot....explica si mie asta....sunt sigur ca ai dreptate si tu dar sa fim serisoi...a incercat cineva sa schimbe cutie si nu a fost multumit?pana nu vezi un exemplu concret nu ai cum sa stii sigur cum se va comporta!cine are tupeu,bani si chef sa faca asa ceva e liber sa o faca!crede-ma cunosc multi cu cutii schimbate,dar pe alte masini si chiar se misca muuult mai bine fata de cele stock!cu bune si rele normal!acum nu stiu care e ala sa vrea sa schimbe des,sa consume mai mult,sa scada viteza maxima dar castiga doar pe 400m.
                    trebuie o cutie scurta , in rest la exemplele ce le zici tu ,conteaza exemplaru dintre volan si scaun ,si kilogramele masinii.
                    Solenza este mult mai usoara ca un logan de 1.4 si are acelasi motor.1.2 16v are probabil aceeasi cp .
                    Last edited by Cristi_Xp; 31 March 2009, 14:07.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      laguna are si aia 5 biteze la 1.6 benzinar. poate pe motorul de 2 litri sa aiba 6 trepte, dar nu stiu daca se imperecheaza cutia cu motorul de 1.6. s-ar putea sa difere prinderile. cat priveste pinionul de dizal, adio demaraj cu ala, doar un consum o idee mai mic.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Cristi_Xp View Post
                        trebuie o cutie scurta , in rest la exemplele ce le zici tu ,conteaza exemplaru dintre volan si scaun ,si kilogramele masinii.
                        Solenza este mult mai usoara ca un logan de 1.4 si are acelasi motor.1.2 16v are probabil aceeasi cp .
                        exemplarul,jur ca era mai greu ca mine!despre asta vorbeam si eu...rapoarte scurte dar pierzi la viteza maxima si creste consumu,ambreajul cedeaza mai repede...nu stiu cat se merita sa o schimbi avand in vedere ca cel mai puternic este de 105cp!a,daca te apuci sa modifici motorul,gen BFF,si care o mai fi,atunci da!dar pentru un cip si o toba nu e nevoie,zic eu!bafta!
                        "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

                        Comment


                        • #27
                          ambreiajul cedeaza mai repede la rapoarte lungi, nu la scurte. mai calculeaza o data. efortul la care e supus ambreiajul e mai mic daca accelerezi o masina cu rapoarte scurte decat aceeasi masina cu rapoarte lungi. tema de cercetare
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            il aprob pe valentin pentru ce a spus printre primele posturi
                            Logan by Renault Pure Blood
                            Nothing beats Low Cost

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Seba View Post
                              de pe megane dizal? ca 1.6_16v are 5 viteze si la megane daca nu ma insel. "merge" in sensul ca se potriveste fizic dar ca performante ale masinii, se schimba ceva? daca nu, care e ideea sa ai 6 trepte, doar sa mesteci de nebun in ulei de 5 ori in 100m? apropo, vezi la dizal la 130km/h in tr6 ce turatie are motorul si vezi la turatia aia cam ce cuplu are benzinarul de dacia la 2000rpm comparativ cu 1.9dci-ul ala despre a carui cutie presupun ca vorbim.
                              Sa inteleg ca nu se modifica rapoartele daca o pui pe un Logan Diesel?Eu as pune-o cu 6 trepte doar pt ca in a 5a la 160 am 3900 rpm..destul de mult..Daca i-as da a 6a a atunci nu ar mai scadea?Chiar daca nu ar trage deloc..sa se mentina viteza doar
                              Cumpar volan de Duster

                              Comment


                              • #30
                                intradevar,dar se cupleaza mult mai brutal si de aia zic ca e posibil sa cedeze mai repede.pentru ca totusi cine isi schimba cutia nu si-o schimba sa se plimbe lejer...
                                "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google