eu am schimbat o cutie de golf benzinar si am pus de un diesel,vreau sa spun ca la 3500r/mn am atins 145 Km/h, intradevar asta daca vrei sa faci ceva economie de benz, dar nu te astepta sa te dai la 400 m, bafta !
Alta Cutie De Viteze
Collapse
X
-
Majoritatea se vaita de rapoartele proaste/lungi, prost etajate mai ales pt 1.4 (ca nici 16 mpi nu e vreun avion) voi vreti sa omorati de tot motorul, cu pinioane sau cutii complete de dizal, inuman.
Si astea pt ce? Pt un litru economie la suta de km si performante zero?
Nu, nu merita.
Comment
-
Cunosc persoana care si`a pus pinionu de viteza a5`a pe 1.4 acceleratie nu mai are asa puternica dar nu merge turat ... ceea ce lui ii convine e ca economiseste ceva bani pt ca merge zilnic 40km cu masina din care 36km in afara localitatii se simte la buzunar ... dar altfel nu e recomandat deloc ...
Comment
-
100% merge. se potrivesc la fix. au chiar aceleasi rapoarte de transmisie...acum vin si te intreb, ce castigi in cazul asta? in afara de ceva scadere in greutate, ca dai niste bani din buzunar pentru nimic, defapt...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
o cutie cu 6 trepte ma gandesc logic ca e ca una de dizal, oarecum, etajata, doar ca spre deosebire de aia pe 5 trepte, pe la 140km/h ii dai a 6-a. apai are saraca 1.4MPI putere la cei 75 de caluti sa impinga pinionu ala? unde sa-i mai dea? peste 200km/h? cutii d-astea se pun pe motoare cu cai multi, care fug mai tare.
in rest, la etajarea cutiei, sa zicem ca urci in turatii mai repede, ca scapi oleaca si de mersul subturat, ca n-o sa schimbi vitezele la fiecare secunda. dar oricum o sa mesteci in benzina de o sa-ti vina rau. iar cuplul saracul, nu te ajuta sa sprintezi. asa ca tot mai bine o cutie cu rapoarte lungi, cu care sa acoperi o plaja cat mai mare de turatii.
ganditi-va ca 1.4 are un palier de cuplu "maxim" intre 3000 si ~4300rpm, e destul de usor sa schimbi la 4000 si sa retrogradezi in treapta tot in cuplu "maxim", in conditiile in care retrogradarea se face cu circa 500rpm. cu o cutie de dizal sau rapoarte mai scurte ma gandesc io ca te cam chinui sa-i dai cuplu fara s-o supraturezi in treapta inferioara.
sprint mai bun? apai ca la dizal. mai bun pe treapta, praf intre ele . adio liniuta pe 400m, parerea mea de necunoscator. a, si asta iarasi fara cuplul de dizalache.
e posibil totusi sa bat campii rau, dar io unul, pe motor mic si subtire cum e 1.4, prefer rapoarte lungi.Last edited by bro; 12 May 2009, 10:47.
Comment
-
Rapoartele lungi sunt bune pentru consum dar iti iau din demaraj (asta daca nu ai vre-un motor de vre-o 500 de cai). Daca Loganul ar avea o cutie cu rapoarte mai scurte ar demara mai bine...in principiu primele 3 viteze au rapoarte ok, de la a 4-a in sus are rapoartele lungi pentru consum. Sa nu crezi ca, cutia asta a fost pusa aiurea...s-a stiut din start ce se vrea de la Logan: Costuri scazute inclusiv consum mai redus. Si putere si viteza si demaraj si consum de 2% nu se poate.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
reformulez intrebarea .am intrebat mai inainte daca merge pusa o cutie jh3 logan 1,6 pe un logan 1,4 cu o cutie jh1 si am inteles ca se poate dar nu am inteles daca un kit ambreiaj pus pe un logan 1,6 merge pus pe un logan 1,4 avand in vedere faptul ca diametrul difera (200mm 1,6 si 180 mm 1,4 )daca cineva ma poate lamuri?
Cine are nevoie de piese sh logan 1,6 dezmembrez unu
Comment
-
daca nu se potrivesc,s-ar putea sa difere un pic prinderile ...desi ma cam indoiesc.
Rapoartele is aceleasi,cutia o schimbi cu tot cu ambreiaj si placa de presiune,probabil discul de 1.6 o sa vina pe alta gauri de prindere ca ala de 1.4 ,asa am patit eu cu discul de 16v pe 1.6 normal,dar sunt acoloPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
nu stiu daca nu e un pic mai mare,cert e ca s-a potrivit la alte gauri ,nu alea pe care venea ala de 1.6Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
ar merge si pe 25 de cai, fir-ar dracului de motoare cu turbo si cuplu de vapor unii de cretini pun 6 trepte de la 100 de cai in sus, voi le-ati pune si pe bicicleta, chiar daca ar avea 1 tona bitzicla...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment